نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا‌کنون 100 میلیارد تومان برای آب در الیگودرز سرمایه‌گذاری شده است و با افزایش بارندگی در فروردین‌ماه سدهای خان‌آباد و کزنار با ظرفیت 15 میلیون تومان سرریز کردند و شبکه‌های یک و دو سد خان‌آباد آماده بهره‌برداری است.

به گزارش لرستان خبر، محمدتقی توکلی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سد حوضیان در الیگودرز با حجم آبگیری 30 میلیون متر مکعب که تا‌کنون هفت میلیون مترمکعب آبگیری شده است، به‌زودی تکمیل می‌شود.

 

وی افزود: تا‌کنون 100 میلیارد تومان برای آب در الیگودرز سرمایه‌گذاری شده است و با افزایش بارندگی در فروردین‌ماه سدهای خان‌آباد و کزنار با ظرفیت 15 میلیون تومان سرریز کردند و شبکه‌های یک و دو سد خان‌آباد آماده بهره‌برداری است.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس عنوان کرد: در صورتی که شبکه چهار سد خان‌آباد تکمیل شود، بیش از دو هزار شغل در الیگودرز ایجاد می‌شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که از سد کزناز استفاده کافی برده نمی‌شود، مسئولان با احداث و تقویت گلخانه در این منطقه از آب این سد بهره‌برداری کنند.

 

توکلی بیان کرد: با توجه به این‌که محدودیت‌هایی در اعتبارات امسال وجود دارد و از سویی اعتبارات استانی مراحل ابلاغ را به دستگاه‌های اجرایی سپری می‌کنند، پروژه‌های در حال اجرا تکمیل شوند و از آغاز پروژه جدید خودداری شود.

 

وی خاطر‌نشان کرد: از فرماندار الیگودرز درخواست می‌کنیم نسبت به رفع مشکلات کامیون‌داران الیگودرز، عدم توجه کشاورزان به بیمه محصولات کشاورزی و نیز عدم توجه به مقاوم‌سازی ابنیه به‌ویژه در روستاها اقدام کنند.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به استانی شدن انتخابات، گفت: با استانی شدن انتخابات، آسیب‌ها و مشکلاتی که شهرهای کوچک دارند، مرتفع می‌شوند.

 

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در قانون شده است مانند قبل الیگودرز نیز از میان داوطلبان نماینده‌ای دارد.

 

توکلی بیان کرد: در طرح استانی شدن انتخابات، کاندیداها با کسب 15 درصد آرای حوزه انتخابیه خود و بالاترین رأی در کل استان می‌توانند به عنوان نماینده استان انتخاب شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات