رئیس منابع طبیعی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: با توجه به این‌که با اجرای این عملیات مشکل آب روستاهای بروجرد برطرف می شود، در این راستا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این عملیات در 45 روستا اختصاص یافته است.

به گزارش لرستان خبر، داریوش عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: هفت هزار دانش‌آموز در دوره‌‌های آموزش حفاظت از محیط زیست شرکت کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان و فرهنگیان، افزود: بیش از 30 دوره آموزشی در بیش از 30 مدرسه بروجرد در راستای حفاظت از محیط زیست ارائه و در پایان کارت همیار طبیعت به شرکت‌کنندگان داده شد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد عنوان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات در حوزه آموزشی حفاظت از منابع طبیعی، فعالیت‌های آموزشی این اداره با حداقل اعتبار برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این اداره در دوره‌های آموزشی خود از کمک روحانیت استفاده کرده است که در این زمینه حضور روحانیت در این دوره‌های کارآمدی مثبتی داشته است.

 

عباسی بیان کرد: در راستای ارائه آموزش‌های درون‌مدرسه‌ای می‌توان از امکانات سازمان دانش‌آموزی استفاده کرد تا هر دانش‌آموز به مروج حفاظت از محیط زیست تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان در بحث آموزش حفاظت محیط زسیت در بروجرد، خاطرنشان کرد: براساس باور کارشناسان که آموزش از هر فعالیت دیگری اثرگذارتر است، بنابراین با ارائه این آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی می‌توان از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کرد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: از ابتدای اسفندماه تا‌کنون آب شرب 100 روستای بروجرد با تانکر تأمین می‌شود.

 

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری در روستاهای بروجرد، بیان کرد: با توجه به این‌که با اجرای این عملیات مشکل آب روستاهای بروجرد برطرف می شود، در این راستا دو میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این عملیات در 45 روستا اختصاص یافته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات