امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان آیین افتتاح پرواز خرم‌آباد نجف از فرودگاه خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان آیین افتتاح پرواز خرم‌آباد نجف از فرودگاه خرم‌آباد برگزار شد.

 

هوشنگ بازوند ظهر امروز در آیین افتتاح پرواز خرم‌آباد نجف اظهار داشت: استان لرستان در موقعیتی در وسط کریدور عتبات عالیات و مشهد مقدس واقع شده است.

 

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های خوبی که از نظر موقعیتی و نیز ظرفیت‌های خوب گردشگری و زیرساخت‌هایی که در لرستان ایجاد شده، مسافران می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: در طی هشت ماه گذشته 32 جلسه در راستای پیگیری پرواز نجف خرم‌آباد برگزار شده است و با توجه به آرزوی دیرینه مردم لرستان برای انجام این پرواز، امروز شاهد افتتاح این پرواز در لرستان هستیم.

 

وی تصریح کرد: انجام پرواز نجف خرم‌آباد علاوه بر بعد معنوی، می‌تواند در ایجاد شرایط مناسب و رونق اقتصادی در استان اثرگذار باشد.

 

بازوند ضمن اشاره به این‌که این پرواز یک بار در ماه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هواپیمای بویینگ با ظرفیت 160 نفر برای این پرواز در نظر گرفته شده است که در این زمینه بخش خصوصی هزینه اعزام زائران را به عتبات عالیات بر عهده دارد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که پرواز نجف خرم‌آباد در صورت استفاده بخش خصوصی از ظرفیت‌های این حوزه، به چندین پرواز در ماه افزایش می‌یابد، بیان کرد: در این پرواز افراد تمامی خدمات را با پرداخت یک میلیون و 290 هزار تومان دریافت می‌کنند.

 

استاندار لرستان با اشاره به این‌که این پرواز می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه لرستان باشد، گفت: با زیرساخت‌های مناسبی که ایجاد شده و بازار خوبی که در عراق وجود دارد، بخش خصوصی می‌تواند با استفاده از این فرصت در توسعه لرستان مؤثر باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات