فرماندار ویژه بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار ویژه بروجرد گفت: با توجه به افزایش 30 درصدی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد، مدیران این دستگاه‌‌ها نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

به گزارش لرستان خبر، مسلم پورقاسمیان، فرماندار ویژه بروجرد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: با توجه به تجمع و اعتراضات 20 روزه کارگران کارخانه سامان کاشی بروجرد، شورای تأمین شهرستان بروجرد مشکلات آن ها را بررسی و اقدامات لازم را انجام داده است.

 

وی با اشاره به حل شدن 95 درصد از مشکلات کارگران سامان کاشی، افزود: مشکلات مربوط به پرداخت بخشی از حقوق معوقه کارگران و نیز مشکلات بیمه تأمین اجتماعی آن‌ها برطرف شده است.

 

فرماندار ویژه بروجرد عنوان کرد: با توجه به افزایش 30 درصدی اعتبارات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجرد، مدیران این دستگاه‌‌ها نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در این نشست اظهار داشت: امیرالمومنان علی (ع) به ملک اشتر فرمودند رفتار کارگزاران و کارمندان باید از طریق بازرسی مخفیانه بررسی شود.

 

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه و جلوگیری از خطا در دستگاه اجرایی وظیفه دارد امورات را بازرسی و کنترل کند.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: مدیر می‌تواند از طریق نظارت مستقیم خود و یا نظارت غیرمستقیم و به واسطه بازرسان امین، تمامی امورات و مسائل را بررسی و کنترل کند.

 

وی تصریح کرد: بازرسان باید با داشتن ایمان قوی تلاش کنند تا گزارش‌ها با دقت و بدون خطا ارائه شود چراکه شکی از مشکلات اصلی نظام اداری همین گزارش‌های خلاف واقع از سوی بازرسان است.

 

ترابی ضمن تأکید بر لزوم تلاش مسئولان برای حفاظت از حقوق محرومان جامعه، بیان کرد: باید تمامی مشکلات ملت بررسی شده و برای آن‌ها راه‌حل پیدا شود چراکه تمام ملت ایران فرزندان دولت هستند و در این راستا مسئولان باید نظارت خود را در حوزه مدیریتی خود تشدید کنند.



 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات