مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد:

لرستان خبر: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد گفت: : در صورت تأمین اعتبار سردخانه 20 هزار تنی نگهداری میوه و موادپروتئینی در بروجرد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر، جمشید بیرانوند عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار سردخانه 20 هزار تنی نگهداری میوه و موادپروتئینی در بروجرد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که احداث این سردخانه از اولویت‌های کاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد است، افزود: زمین موردنیاز برای احداث این سردخانه تأمین شده است.

 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد عنوان کرد: این سردخانه با دارا بودن ظرفیت 16 هزار تن در درجه نگهداری بالای صفر درجه برای میوه و صیفی‌جات و نیز چهار هزار تن با درجه زیرصفر برای نگهداری گوشت و موادپروتئینی احداث می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این سردخانه که به عنوان بزرگترین سردخانه غرب کشور محسوب می‌شود در مساحت 30 هزار مترمربع در محور اراک بروجرد احداث می‌شود.

 

بیرانوند بیان کرد: شیوه سنتی خرید توسط شهروندان بروجرد سبب ایجاد مشکلاتی در زمینه سدمعبر و عدم اثربخشی لازم در ممانعت از این امر شده است که در این راستا یکی از اولویت‌های اساسی این سازمان، رفع سدمعبر در سطح شهر است.

 

وی به مزایای خرید از بازارچه‌های دائمی سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: این سازمان بازارچه‌های دائمی را در سطح شهر احداث کرده است که می‌تواند در پیگیری برخی تخلفات احتمالی، بازرسی و نظارت بر عرضه مواد، جلوگیری از چند نرخی بودن و فروش مواد غیربهداشتی نقش به‌سزایی داشته باشد.

 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بروجرد گفت: در شهرک مهرگان بروجرد در روزهای آینده 14 غرفه عرضه اقلام مصرفی به بهره‌برداری می‌رسد و علاوه بر آن مقرر شده یک واحد نانوایی نیز احداث شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات