مدیر امور برق بروجرد:

لرستان خبر: مدیر امور برق بروجرد گفت: کشاورزانی که ساعت استفاده خود را از چاه‌های آب به بعد از ساعت 12 شب موکول کنند در مدت سه ماهه 15 خراداد تا 15 شهریور می‌توانند از انرژی برق رایگان بهره‌مند شوند.

به گزارش لرستان خبر، محمدعلی خسروی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: کشاورزانی که ساعت استفاده خود را از چاه‌های آب به بعد از ساعت 12 شب موکول کنند در مدت سه ماهه 15 خراداد تا 15 شهریور می‌توانند از انرژی برق رایگان بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به این‌که در صورتی که در مدت این سه ماه مشترکان در ساعات اوج برق از برق استفاده نکنند، می‌توانند از تخفیف‌ها بهره‌مند شود، افزود: مشترکان صنعتی نیز می‌توانند از این تخفیفات با موکول نمودن تعطیلات و یا تعمیرات خود در این سه ماه استفاده کنند.

 

مدیر امور برق بروجرد با اشاره به این‌که کارخانجات داملران نساجی بروجرد سال گذشته مشمول این تخفیفات شده‌اند، عنوان کرد: کارخانه نساجی 90 میلیون تومان و کارخانه داملران 13 میلیون تومان در سال گذشته از این تخفیفات دریافت کرده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به ارتقای ابزارهای تشویقی دولت در این زمینه، در صورتی که صنایع اصول تعریف شده را رعایت کنند، نزدیک به 100 درصد تخفیف می‌گیرند و تنها بخش اندکی را به عنوان بهای برق پرداخت می‌کنند.

 

خسروی بیان کرد: مشترکان این اداره چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به این اداره بدهکارند که چهار میلیارد تومان آن مربوط به بخش صنعت و 500 میلیارد تومان آن را بخش کشاورزی بر عهده دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: 470 چاه کشاورزی برق‌دار در بروجرد .جود دارد که 66 حلقه از آن‌ها مجهز به کنتور هوشمند هستند و در مصرف بی‌رویه آب و برق قطع می‌شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات