رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: یک واحد صنایع تبدیلی، 2 واحد سردخانه 5 و 6 تنی و نیز یک واحد تولید خوراک ماهی توسط جهادکشاورزی در شهرستان بروجرد احداث شد.

به گزارش لرستان خبر، رضا امینی عصر امروز در جلسه دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی در راستای مکانیزاسیون شهرستان بروجرد انجام شده است.

 

وی افزود: احداث یک واحد صنایع تبدیلی به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون تومان، احداث دو واحد سردخانه پنج و شش تنی با اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان و نیز احداث یک واحد تولید خوراک ماهی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون تومان از جمله فعالیت‌های این اداره در شهرستان بروجرد است.

 

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: در راستای کاستن از اثرات خشکسالی کار احداث کانال در شهرستان با اعتباری معادل دو میلیارد و 500 میلیون تومان در حال اجرا است.

 

وی تصریح کرد: در زمان کاشت و داشت محصول شش هزار تن کود به شهرستان وارد شده و نیز با کاهش آفت سن در مزارع بروجرد با توجه به اقدامات انجام شده، پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری در تولید محصولات گندم و جو افزایش داشته باشیم.

 

امینی بیان کرد: الگو قرار دادن و تلاش در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، کشور را از اتکا به واردات بی‌نیاز کرده و سبب توانمندی و خودکفایی ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به‌ویژه کشاورزی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمد پیریایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بروجرد در این دیدار اظهار داشت: جهاد کشاورزی فعالیت خود را در تمامی عرصه‌ها گسترش داده و با وجود کمبود اعتبارات خدمات قابل توجهی را ارائه داده است.

 

وی به تلاش نیروهای جهادسازندگی شهرستان اشاره کرد و افزود: نیروهای این اداره با تعامل و تلاش با هم توانستند اقدامات جهاد کشاورزی بروجرد را با موفقیت همراه کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: با وجود تلاش‌هایی که دشمنان با تضعیف جهاد کشاورزی در جلوگیری از گسترش نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند اما امام خمینی (ره) با درایت و با نام‌گذاری 27 خرداد 85 با نام جهاد کشاورزی نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

 

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی با برخوردار بودن از نیروهایی مخلص با قدرت و تلاش کار خود را ادامه می‌دهد و در این مسیر از هیچ تلاشی در زمینه آبادانی کشور فروگذار نمی‌کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات