فرماندار دلفان:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دلفان گفت : مسئولان شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستای رفع مشکل در روند عملیات ساخت تصفیه‌خانه دلفان و تأمین اعتبار تلاش کنند.

به گزارش لرستان خبر، علی باقری ظهر امروز در جلسه کارگروه بهداشت شهرستان دلفان اظهار داشت: طرح تصفیه‌خانه شهر دلفان 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با اشاره به نبود اعتبار لازم برای ادامه روند عملیات ساخت تصفیه‌خانه دلفان، افزود: مسئولان شرکت آب و فاضلاب لرستان در راستای رفع مشکل در روند این عملیات تلاش کنند.

 

فرماندار دلفان بیان کرد: در صورتی که اعتبار مورد نیاز تأمین شود، با توجه به اتمام خط انتقال فاضلاب این شهرستان، روند عملیات ساخت تصفیه‌خانه پیگیری می‌شود.

 

وی با ابراز نگرانی از مراجعه روستاییان به چشمه‌ها برای تأمین آب موردنیاز خود، عنوان کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و کاهش منابع آبی، برخی روستاییان به چشمه‌ها مراجعه کرده و با توجه به عدم کلرزنی این چشمه‌ها نگرانی در زمنیه بهداشت آب وجود دارد.

 

باقری تصریح کرد: در این راستا 60 درصد از روستاهای شهرستان دلفان با مشکل تأمین آب شرب سالم مواجه هستند.

 

وی ضمن درخواست همکاری از شهرداری دلفان برای لایروبی رودخانه‌ها، خاطرنشان کرد: انباشت زباله و نخاله‌های ساختمانی در رودخانه‌های دلفان و نیز عدم لایروبی این رودخانه‌ها سبب ایجاد مشکلات بهداشتی برای مردم شده است.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات