امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز رئیس یک شرکت چینی به منظور سرمایه‌گذاری در بروجرد در این شهرستان حضور یافت و از بخش‌های مختلف کارخانجات خوردوسازی بروجرد بازدید کرد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز رئیس یک شرکت چینی به منظور سرمایه‌گذاری در بروجرد در این شهرستان حضور یافت و از بخش‌های مختلف کارخانجات خوردوسازی بروجرد بازدید کرد.

 

این سرمایه‌گذار چینی به منظور بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در بروجرد اقدام به سفر به این شهرستان نموده و در این راستا با بازدید از خودروسازی، امکانات کارخانجات بروجرد را خوب ارزیابی و تأکید کرد که شهرستان بروجرد قابلیت جذب سرمایه‌گذار در این بخش را دارد.

 

رضا امیدعلی، سرمایه‌گذار بخش خودروسازی در بروجرد در این زمینه اظهار داشت: در حال حاضر هدف از سفر این شرکت چینی به بروجرد تنها به منظور بازدید از کارخانجات خودروسازی بروجرد بوده است.

 

وی افزود: در صورت توافق این شرکت چینی در سال اول با واردات محصولات این شرکت به کشور با کارخانجات بروجرد همکاری می‌کند و در سال دوم فعالیت خود را با این کارخانجات از طریق تولید و مونتاژ خودرود گسترش می‌دهد.

 

سرمایه‌گذار بخش خودروسازی در بروجرد با اشاره به این‌که این شرکت چینی با 12 کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی همکاری می‌کند، عنوان کرد: در ابتدای همکاری سه تا پنج خودرو از این شرکت به کشور وارد می‌شود و در صورت استقبال مردم تعداد واردات افزایش می‌یابد.

 

وی تصریح کرد: انجام این همکاری در راستای تقویت اشتغال‌زایی انجام می‌شود که در این زمینه مسئولان باید همکاری لازم را داشته باشند.

 

امیدعلی بیان کرد: در ابتدا و به مدت یک ماه خودروهای این شرکت چینی توسط ارگان‌های راهنمایی و رانندگی، اداره محیط زیست و وزارت صنعت و معدن مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات