مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای اجرای طرح‌های اقتصادی مددجویان لرستان یک میلیارد و 443 میلیون و 188 هزار تومان هزینه در برداشته است.

به گزارش لرستان خبر، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: امروز مشاغل تحت تأثیر تغییرات و توسعه در فناوری اطلاعات قرار گرفته‌اند به‌گونه‌ای که آموزش پایه و اساسی برای توسعه انسانی قرار گرفته است.

 

وی افزود: در راستای مهارت‌آموزی هر ساله کمیته امداد دوره‌های آموزشی را برای بهره‌وری بهتر از طرح‌های اجرایی برگزار می‌کند.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان عنوان کرد: مهارت‌ها و آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای که به مددجویان در زمینه طرح‌های اجرایی داده می‌شود، اجرای طرح‌های آن‌ها را پایدارتر و مستحکم‌تر می‌کند.

 

وی نداشتن مهارت‌های موردنیاز بازار کار را یکی از دلایل بیکاری در کشور دانست و تصریح کرد: هدف کمیته امداد از برگزاری این دوره‌های آموزشی و مهارت‌آموزی‌ ایجاد فرصت شغلی پایدار برای مددجویان و خانواده‌های آن‌ها است.

 

منتظری با اشاره به این‌که یکی از اهداف کمیته امداد به حداقل رساندن رکود طرح‌های اقتصادی است، بیان کرد: با توجه به این‌که عدم توازن ساختارهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بر روی توسعه در یک کشور مؤثر است، بنابراین کمیته امداد تلاش می‌کند تا با برگزاری دوره‌های آموزشی سهم خود را در کاهش رکورد طرح‌های اقتصادی ایفا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، بلندمدت و حرفه‌آموزی برای 11 هزار و 847 مددجوی لرستانی برگزار شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی یک میلیارد و 443 میلیون و 188 هزار تومان هزینه در برداشته است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات