معاون استاندار لرستان خبرداد

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل درون‌شهری در استان، تسهیلاتی با نرخ بهره 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه کارگروه حمل‌و‌نقل و سوخت استان لرستان اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی خرم‌آباد موظف است تمامی وسایل نقلیه عمومی را به کارت بلیط و استفاده از سیستم شبکه بانکی مجهز کند.

 

وی با تعیین مدت اجرای این دستور ظرف 20 روز آینده، افزود: با توجه به تک نرخی شدن بنزین میانگین کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون شهری افزایش یافت.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: این افزایش قیمت در کرایه وسایل نقلیه عمومی تا سقف 15 درصد تعیین شده است که هرگونه افزایش قیمت خارج از این میزان خلاف قانون محسوب می‌شود.

 

وی بر نظارت مسئولان بر اجرای این مصوبه تأکید و تصریح کرد: مسئولان با نظارت بر اجرای طرح تک نرخی شدن بنزین ضمن جلوگیری از افزایش قیمت کرایه‌ها به بهانه تک نرخی شدن بنزین، رضایت شهروندان را فراهم کنند.

 

اصلانی بیان کرد: در راستای نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل درون‌شهری در استان، تسهیلاتی با نرخ بهره کم به متقاضیان پرداخت می‌شود و با همکاری سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی لرستان متقاضیان دریافت این تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرداخت این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد علاوه بر ارتقای سطح خدمات درن‌شهری از آلودگی‌های محیطی جلوگیری کرده و سبب مصرف بهینه سوخت می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات