رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد گفت: واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد برای نخستین بار در استان لرستان شناسنامه‌دار شدند.

به گزارش لرستان خبر، محمدمهدی شریف‌طبع ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: واحدهای صنعتی شهرستان بروجرد برای نخستین بار در استان لرستان شناسنامه‌دار شدند.

 

وی با اشاره به این‌که شهرک صنعتی بروجرد مستقل و هیئت امنایی شده، افزود: در شهرک صنعت بروجرد، واحدهای صنعتی به صورت مجزا قرار دارند در واقع ایجاد شهرک صنعتی به دلیل قرارگیری واحدهای مختلف صنعتی در یک مکان و در کنار یکدیگر بوده است.

 

رئیس صنعت معدن و تجارت بروجرد قیمت مناسب زمین و ارائه امکانات خدماتی را از مزایای شهرک صنعتی دانست و عنوان کرد: واحدهای صنعتی که معوقات بانکی ندارند می‌توانند از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند که این خود در توسعه فعالیت این واحدها مؤثر است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 474 واحد صنعتی در شهرستان بروجرد دارای پروانه بهره‌برداری هستند که تنها 246 واحد از آن‌ها به صورت فعال مشغول بهره‌برداری و تولید است.

 

شریف‌طبع بیان کرد: از این تعداد 62 واحد نیمه‌فعال، 151 واحد غیرفعال بوده و 15 واحد صنعتی نیز با ابطال پروانه بهره برداری مواجه هستند.

 

وی به افزایش فعالیت در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت در این شهرک صنعتی از 11.2 به 50 درصد افزایش داشته است که هم‌اکنون 65 واحد در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

 

رئیس صنعت معدن و تجارت بروجرد گفت: با توجه به دریافت فرم‌هایی مبنی بر مشخصات واحدهای صنعتی، این واحدها باید به منظور به‌روز کردن این اطلاعات با اداره صنعت معدن و تجارت همکاری کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات