استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: باید در زمینه احیاء و ساماندهی پارک مخلمکوه تمامی دستگاه‌ها همکاری کنند و در صورت وجود سرمایه‌گذار مطمئن و برنامه‌ریزی دقیق، این پارک به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی تعیین تکلیف و ساماندهی پارک مخملکوه خرم‌آباد اظهار داشت: باید برای بخش گردشگری در لرستان به عنوان محور توسعه در لرستان برنامه‌ریزی کرد.

 

وی بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری لرستان، افزود: در راستای تبدیل لرستان به قطب گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی مناسب و سرمایه‌گذاری هستیم که سرمایه‌گذار در صورتی برای ورود به لرستان ترغیب می‌شود که احتمال ریسک‌پذیری در آن پایین باشد.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: در راستای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری لرستان باید سرمایه‌گذار بخش خصوصی ورود پیدا کند چراکه دولت در این زمینه نمی‌تواند به خوبی عمل کند.

 

وی ساماندهی پارک مخملکوه را از دغدغه‌های اصلی مردم خرم‌آباد دانست و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که این پارک در جذب گردشگر دارد، می‌تواند زمینه را برای اشتغال جوانان، آرامش و آسایش مردم فراهم کند.

 

بازوند بر لزوم احیاء و ساماندهی پارک مخلمکوه با همکاری تمامی دستگاه‌ها تأکید وبیان کرد: در صورت وجود سرمایه‌گذار مطمئن و برنامه‌ریزی دقیق، این پارک به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

 

وی با ابراز امیدواری از آغاز عملیات اجرایی پارک مخملکوه در یک ماه آینده، خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد در صورت تمایل و با اعلام آمادگی کتبی می‌تواند با در اختیار گرفتن مجموعه پارک مخملکوه کار ساماندهی آن را به مدت دو سال انجام دهد.

 

ایرج عبدی، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: مجموعه تفریحی پارک مخملکوه از پارک کیو نیز برای خرم‌آباد واجب‌تر است.

 

وی بر درآمدزایی رونق گردشگری برای لرستان تأکید کرد و افزود: در راستای تبدیل خرم‌آباد به قطب گردشگری باید زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه‌گذار در این استان فراهم شود.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی بر واگذاری پارک مخملکوه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی تأکید و عنوان کرد: باید ساماندهی و احیای این پارک در اولویت قرار گیرفته و هرچه سریعتر انجام شود.

 

وی تصریح کرد: خانه‌های مجاور این پارک باید بااعطای زمین و ساختمان به صاحبان آن‌ها انتقال داده شود و با ساماندهی آن مردم استفاده بهتری از این پارک می‌کنند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات