رئیس اداره بهزیستی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: امسال 4 میلیارد تومان تسهیلات برای خوداشتغالی در بهزیستی بروجرد برای معرفی به بانک‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش لرستان خبر، کرم‌رضا پیردایه ظهر امروز در جمع خبرنگاران بروجرد اظهار داشت: امسال چهار میلیارد تومان تسهیلات برای خوداشتغالی در بهزیستی بروجرد برای معرفی به بانک‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: امسال سقف تعداد مددجویان بهزیستی بروجرد برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی پنج تا 10 میلیون تومانی تعیین نشده است.

 

رئیس اداره بهزیستی بروجرد با اشاره به معرفی 179 نفر از مددجویان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات در سال گذشته، عنوان کرد: در سال گذشته از تعداد افراد معرفی شده به بانک تنها 149 نفر موفق شدند این تسهیلات را دریافت کنند.

 

وی تصریح کرد: با وجود همکاری خوبی که بانک‌ها در این زمینه با مددجویان بهزیستی داشته‌اند اما وجود برخی مشکلات و نداشتن ضامن از جمله مشکلاتی است که سبب شده مددجویان موفق به دریافت تسهیلات خوداشتغالی نشوند که در این صورت با افراد دیگری جایگزین می‌شوند.

 

پیردایه از همکاری بهزیستی بروجرد با هفت بانک در زمینه اعطای تسهیلات خبرداد و بیان کرد: بانک‌ها به دلیلی این‌که اعتبار خود را در ماه‌های پایاینی سال دریافت می‌کنند از پرداخت این تسهیلات به مددجویان معذور بوده‌اند که در این راستا برخی از بانک‌ها توانستند وام‌های خوداشتغالی سال 90 را در سال 93 و با اعتبارات مربوط به این سال پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات