استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: امسال در راستای توسعه و سرمایه‌گذاری در لرستان، دولت 12 هزار میلیارد ریال تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: امسال در راستای توسعه و سرمایه‌گذاری در لرستان، دولت 12 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

وی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری در صورت هدف‌گذاری حدود 550 میلیارد تومان از اعتبارات شناور و متمرکز در وازارتخانه‌های کشور محقق می‌شود.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به اختصاص اعتبارات یک هزار میلیاردی که برای سرمایه‌گذاری در لرستان در سال گذشته اختصاص یافت، 86 درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است.

 

وی میزان اعتبارات تخصیص یافته به استان را در سال گذشته معادل اعتبارات تخصیصی سه سال گذشته عنوان و تصریح کرد: این درحالی است که در سه سال گذشته میزان اعتبارات لرستان 18 تا 24 درصد بوده است.

 

بازوند از تخصیص شش هزار و 240 میلیون ریال اعتبارات عمرانی برای سال جاری خبرداد و بیان کرد: 930 میلیارد تومان اعتبار در سفر هیئت دولت به لرستان تصویب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تخصیص این اعتبارات مقرر شد 300 میلیارد تومان از ان در سال 93 و مابقی آن در سال 94 تخصیص یابد که 99 درصد اعتبارات در سال 93 تخصیص داشته است.

 

استاندار لرستان گفت: 640 میلیارد تومان میزان اعتبارات ملی استانی شده و نیز 404 میلیارد تومان اعتبارات ملی در لرستان در سال گذشته بوده است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات