استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: محصولات تولیدی مناسب لرستان زمینه را برای صادرات این محصولات به خارج از کشور فراهم آورده است.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محصولات تولیدی مناسب لرستان زمینه را برای صادرات این محصولات به خارج از کشور فراهم آورده است.

 

وی صدور محصولات لرستان را به کشورهای همسایه را از اولویت‌های کاری استانداری لرستان عنوان کرد و افزود: در استان لرستان محصولاتی نظیر انجیر و انار با مرغوبیت و کیفیتی بالا سالیانه حدود دو تن تولید دارند.

 

استاندار لرستان تولیدات لرستان را به عنوان ظرفیتی برای تبدیل این استان به قطب صادراتی کشاورزی برشمرد و تصریح کرد: نیازهای کشورهای عراق و سوریه، بازار مناسبی را برای صادرات محصولات لرستان فراهم کرده و این دو کشور را به بازار هدف تولیدات لرستان تبدیل کرده است.

 

وی بیان کرد: استان لرستان با داشتن مناطق ویژه اقتصادی و نیز گمرگ ظرفیت مناسب برای صادرات محصولات لرستان به خارج از کشور را در خود جای داده است.

 

بازوند خاطرنشان کرد: استان لرستان علاوه بر محصولات کشاورزی در زمینه تولیدات محصولات ساختمانی نظیر سیمان و نیز تولیدات داروهای دامی و انسانی توانمندی صادرات را دارد.

 

وی افزود: صادرات محصولات و تولیدات لرستان به دو کشور هدف سوریه و عراق افزایش چشمگیری یافته است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات