رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: پس از برگزاری جشن آسفالت راه روستاهای بالای 20 خانوار عملیات اجرایی، مناسب‌سازی راه‌ها برای روستاهای کمتر از 20 خانوار نیز آغاز می‌شود این در حالی است که آسفالت این روستاها توجیه اقتصادی برای دولت ندارد.

به گزارش لرستان خبر، حبیب جمشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: شهرستان بروجرد 105 کیلومتر راه اصلی و 540 کیلومتر راه روستایی دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر مناسب‌سازی راه‌ها در روستاهای بالای 20 خانوار در بروجرد انجام می‌شود در حالی که در گذشته این امر در مورد روستاهای بالای 50 خانوار انجام می‌شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد از برگزاری جشن آسفالت راه روستایی برای روستاهای بالای 20 خانوار خبرداد و عنوان کرد: تاکنون 95 درصد راه‌های روستایی بروجرد آسفالت و مناسب‌سازی شده‌اند که روستاهای دارای کمتر از 20 خانوار پنج درصد مابقی راه‌ها را شامل می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: پس از برگزاری جشن آسفالت راه روستاهای بالای 20 خانوار عملیات اجرایی، مناسب‌سازی راه‌ها برای روستاهای کمتر از 20 خانوار نیز آغاز می‌شود این در حالی است که آسفالت این روستاها توجیه اقتصادی برای دولت ندارد.

 

جمشیدی به پروژه‌های اداره راه و شهرسازی بروجرد اشاره و بیان کرد: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور بروجرد به خرم‌آباد به طول 20 کیلومتر، محور بروجرد به اراک به طول 15 کیلومتر، لکه‌گیری و روکش آسفالت محور کمربندی بروجرد به همراه روکش آسفالت محور پل پیامبر اعظم(ص) به طول 9,5 کیلومتر از جمله این فعالیت‌ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: آسفالت ورودی و خروجی محور پیامبر اعظم (ص) از دیگر پروژه‌های اجرایی است که طی مدت شهریورماه سال 93 تا ابتدای تیرماه 94 اجرایی شده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: محور بروجرد-اشترینان- ملایر- نهاوند با 26 کیلومتر راه اصلی و با پیشرفت 75 درصدی چهار خطه شدن، محور بروجرد-اراک با 27 کیلومتر راه اصلی و حدود 85 درصد پیشرفت چهار بانده شدن و نیز عملیات چهار بانده شدن حور بروجرد-خرم‌آباد با 25 کیلومتر راه اصلی با اجرای 100 درصدی از پروژه‌های در حال اجرای این اداره هستند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات