فرماندار دوره‌چگنی در گفت وگو با لرستان خبر:

لرستان خبر: فرماندار دوره چگنی گفت: کارخانه آسفالت شهرستان دوره چگنی در هفته دولت افتتاح و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال 20 نفر به‌طور مستقیم فراهم می‌شود.

نورالدین درمنان در گفت‌وگو با لرستان خبر، اظهار داشت:کارخانه آسفالت شهرستان دوره چگنی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

وی بابیان اینکه سال 89 عملیات اجرایی این کارخانه شروع شد، افزود: متأسفانه عملیات اجرایی این کارخانه به دلایلی پس از خرید تجهیزات متوقف و امسال کار ساخت آن دوباره از سر گرفته شد.

 

فرماندار دوره چگنی عنوان کرد: برای راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرستان دور چگنی از محل سازمان شهرداری و دهیاری کشور حدود 600 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

 

وی بابیان اینکه با افتتاح این کارخانه برای 20 نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود، بیان کرد: با راه‌اندازی این کارخانه تحولی در پروژه‌های عمرانی این شهرستان ایجاد می‌شود چراکه هزینه حمل آسفالت بسیار کاهش می‌یابد.

 

درمنان تصریح کرد: قبلاً در کنار کارخانه آسفالت شهرستان دوره چگنی یک کارخانه شن و ماسه وجود داشت که اکنون غیرفعال است اما با راه‌اندازی کارخانه آسفالت،برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده تا کارخانه شن و ماسه نیز فعال شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مجدد کارخانه شن و ماسه این شهرستان، برای 15 نفر به‌طور مستقیم و 25 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

 

فرماندار دوره چگنی خاطرنشان کرد: با افتتاح کارخانه آسفالت این شهرستان علاوه بر پوشش کارهای عمرانی شهرداری دوره چگنی، ویسیان، خرم آباد و معمولان می‌تواند به حوزه راه‌های روستای و شهرستان های همجوار نیز کمک بسیار خوبی داشته باشد.

 

انتهای پیام/ پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات