نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: بر اساس چشم‌انداز 1404 باید 20 درصد تولید ناخالص داخلی ایران از طریق کارآفرینی تأمین شود.

به گزارش لرستان خبر، عباس قائدرحمت عصر امروز در دهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در خرم‌آباد اظهار داشت: بر اساس چشم‌انداز 1404 باید 20 درصد تولید ناخالص داخلی ایران از طریق کارآفرینی تأمین شود.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که با شعار مشکل کارآفرینان حل نمی‌شود و باید از آن‌ها حمایت کرد، افزود: با توجه به این‌که بیکاری که در کشور وجود دارد تنها یا تلاش دولت رفع نمی‌شود و باید کارآفرینان و بخش خصوصی وارد عمل شوند اما  به این نکته باید توجه کرد که اولویت اصلی حمایت با کارآفرینان داخلی است.

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس عنوان کرد: آنچه که امروز به مهم‌ترین مشکب در کشور تبدیل شده است، بیکاری است، بیکاری امروز امنیت ملی را به مخاطه می‌اندازد این در حالی است که دشمنان نتوانستند امنیت ایران را تهدید کنند و رهایی از این مشکل نیازمند تلاش است.

 

وی با اشاره به این‌که خصوصی‌سازی در کشور انجام نشده است، تصریح کرد: با وجود این‌که دشمنی مانند داعش جرئت نزدیک شدن به ایران را ندارد، اما سالانه 40 میلیارد دلار کالا در ایران قاچاق می‌شود.

 

قائدرحمت به نقش کارآفرینان در کمک به اقتصاد کشور اشاره و بیان کرد: کارآفرینان در زمان تحریم بر توان خود تکیه کردند و به اقتصاد کشور کمک کردند اما بهره 24 درصد بانکی برای کارآفرینی مناسب نیست.

 

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای یکی از موفقیت‌های دولت تدبیر و امید است که امیدواریم به نتیجه برسد، در این مذاکرات راهنمایی‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده سبب پیروزی ایران اسلامی شد.

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: دشمنان ایران اسلامی برجام را طور دیگری تفسیر می‌کنند اما نمایندگاه مجلس اجازه تفسیر واژه‌های حقوقی علیه ایران را نمی‌دهند و به درستی آن را بررسی می‌کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات