شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: 6 میلیارد تومان به اعتبار برای بهسازی تمامی خیابان‌های شهر بروجرد اختصاص داده شده است با این حال این اعتبار برای بهسازی تمامی خیابان‌ها کافی نیست.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر یوسفی ظهر امروز در صحن شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار داشت: شش میلیارد تومان به اعتبار برای بهسازی تمامی خیابان‌های شهر بروجرد اختصاص داده شده است با این حال این اعتبار برای بهسازی تمامی خیابان‌ها کافی نیست.

 

وی افزود: با توجه به این‌که روکش خیابان‌های شهرستان بروجرد نزدیک به 12 سال بهسازی نشده، شهرداری امسال این امر را با جدیت در دستور خود قرار داده است.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد لکه‌گیری و ساماندهی کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر را در اولویت خود قرار داده‌اند که در راستای تحقق این امر قراردادی با ارزش شش میلیارد تومان با سازمان همیاری شهرداری‌ها منعقد شده است.

 

وی تصریح کرد: شهرداری قراردادی را به منظور لکه‌گیری آسفالت کوچه‌ها با سه پیمانکار در بخش خصوصی منعقد کرده که در این زمینه عملیات اجرایی در کوی فرهنگیان خیابان مدرس آغاز شده و در مرکز و غرب و شرق شهر این عملیات ادامه دارد.

 

یوسفی با اشاره به انجام روکش آسفالت در برخی کوچه‌ها، بیان کرد: آسفالت معابر در بلوار 45 متری شهرداری آغاز شده و نیز در خیابان‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) و جاده دسترسی به شهرک غرب آسفالت انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در جاده دارالسلام به دلیل حجم بالای رفت‌و‌آمد زیرساخت آسفالت با وجود اجرایی شدن در سال 93 هم‌اکنون نیز انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات