فرماندار پلدختر:

لرستان خبر: فرماندارپلدختر گفت: همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش لرستان خبر، قدرت‌الله ترابی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با امام جمعه پلدختر اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها را بیش از 15 میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها شاما طرح هایی در زمینه اشتغال‌زایی، کانال‌های آب‌بر، راه روستایی، عمران شهری، گازرسانی، آب‌رسانی و سالن‌های ورزشی است.

 

فرماندار پلدختر عنوان کرد: سالن ورزشی چند منظوره روستای هلوش، پارک بانوان شهرداری، برق رسانی به منطقه تخت چان و قلعه میشوند، مخزن 200 بتنی روستای پران پرویز و پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه ای از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت هستند.

 

وی با اشاره به افتتاح خانه کشتی، مسکن مهر و گازرسانی به روستاهای وره زرد و خرسدر علیا به عنوان دیگر طرح‌های هفته دولت، تصریح کرد: بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ چم مورت، سالن چندمنظوره آموزش و پرورش، گازرسانی به روستای چم مورت و بن کشکه و بهره‌برداری از سوله چندمنظوره امدادی شهرداری از جمله مهم‌ترین طرح‌های در نظر گرفته شده برای هفته دولت هستند.

 

ترابی‌نژاد هفته دولت را بهترین فرصت برای معرفی خدمات دولت به مردم دانست و بیان کرد: خدمات بی‌منت و خالصانه دو شهید بزرگوار رجایی و باهنر باید به عنوان الگویی برای مسئولان و مدیران قرار گیرد تا ارائه‌دهنده خدمتی بی‌منت برای مردم باشند.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات