نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد سلسله می‌تواند 500 تا 1 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الله خدایی سوری ظهر امروز در افتتاح ایستگاه پمپاژ فیض آباد سلسه اظهار داشت: راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد سلسله می‌تواند 500 تا یک هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کند.

 

وی با ابراز امیدواری از بهره‌برداری از یک هزار هکتار از اراضی لرستان در هفته دولت سال آینده، افزود: امروز یک سوم از طرح ایستگاه پمپاژ فیض‌آباد به بهره‌برداری رسید که راه‌اندازی آن می‌تواند یک هزار هکتار از اراضی دیم را به آبی تبدیل کند.

 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس عنوان کرد: زرح ایستگاه فیض‌آباد سلسله 13 سال راکد بود که با تلاش‌های استاندار لرستان و همکاری دولت تدبیر و امید و پیگیری‌های دولت قبل عملیاتی شد.

 

وی به برخی مشکلات در این زمینه اشاره و تصریح کرد: 13 سال پیش تجهیزاتی بر روی این طرح نصب شد که تاکنون غیرفعال بوده است، از سویی زمان تصویب این طرح اب فراوان در دسترس بود اما اکنون با کمبود آب روبه‌رو هستیم.

 

خدایی سوری بر لزون جلوگیری از کوچ مردم لرستان به شهرهای بزرگ تأکید و بیان کرد: در صورتی می‌توان از مهاجرت مردم به شهرهای دیگر جلوگیری کنیم که زیرساخت‌های لازم برای اشتغال‌زایی پایدار در شهرستان‌ها و روستاهای استان فراهم شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات