مدیر امور برق بروجرد:

لرستان خبر: مدیر امور برق بروجرد گفت: شهرستان بروجرد در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از 15 پروژه برق‌رسانی با اعتباری معادل 3 میلیارد و 700 میلیون تومان است.

به گزارش لرستان خبر، محمدعلی خسروی ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای کولیدر و چنار شهرستان بروجرد اظهار داشت: شهرستان بروجرد در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری از 15 پروژه برق‌رسانی است.

 

وی افزود: در راستای عملیاتی شدن این پروژه‌ها در روستاهای شهرستان بروجرد اعتباری معادل سه میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص داده شده است.

 

مدیر امور برق بروجرد عنوان کرد: امروز بهره‌برداری از پرژه برق‌رسانی سه روستای کولیدیر، چنار و سراب به نمایندگی از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان انجام شد.

 

وی اعتبار تخصیص یافته برای برق‌رسانی به این سه روستا را معادل 300 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این میزان اعتبارات از محل اعتبارات شرکت توزیع برق لرستان دریافت شده است.

 

خسروی از راه‌اندازی دیگر پروژه‌های این شرکت خبرداد و بیان کرد: پروژه روشنایی معابر شهرستان بروجرد و احداث 11 دستگاه ترانسفورماتور در نقاط مختلف شهرستان از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده برای افتتاح در هفته دولت هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این هفته پروژه تعویض 100 کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار، تکمیل روشنایی معابر و بهینه‌سازی شبکه 220 کیلوولت منطقه گلدشت افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات