در آخرین روز از هفته دولت/

لرستان خبر: همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان آزمایشگاه استاندارد کیفی بسته‌بندی و سلولزی در بروجرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان آزمایشگاه استاندارد کیفی بسته‌بندی و سلولزی در بروجرد به بهره‌برداری رسید.

 

عنایت شرفی، رئیس اداره استاندارد بروجرد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: آزمایشگاه بسته‌بندی و سلولزی بروجرد نخستین آزمایشگاه استاندارد در غرب کشور است.

 

وی افزود: این آزمایشگاه آزمایش‌های فیزیکی و میکروبیست پوشک، دستمال کاغذی و دستمال توالت را انجام می‌دهد که ظرفیت آزمون نمونه‌های واحدهای تولیدی و یا مواد تهیه شده در دیگر استان‌های کشور را دارد.

 

رئیس اداره استاندارد بروجرد ظرفیت اشتغال‌زایی این آزمایشگاه را دو نفر اعلام و عنوان کرد: در این آزمایشگاه دو نفر به صورت دائم و بر اساس رشته تخصصی خود و با گذراندن دوره‌های خاص به کارگیری شده‌اند.

 

وی به همکاری بخش خصوصی در احداث این آزمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در راستای عملیاتی شدن این آزمایشگاه 150 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

 

شرفی بیان کرد: این آزمایشگاه درفضای بخش میکروبیولوژیست به مساحت 18 مترمربع و بخش فیزیکی 15 مترمربعی احداث شده است.

 

وی تعرفه آزمایش نمونه‌ها در این آزمایش را برای تمام کشور یکسان برشمرد و خاطرنشان کرد: پیش از احداث این آزمایشگاه، نمونه‌های دستکال توالت و دستمال کاغذی تولیدی به استان‌هایی نظیر تهران و البرز ارجاع داده می‌شد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات