نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مشکلاتی که در اثر عدم پرداخت حقوق کارمندان و کارگران ایجاد شده، زمینه را برای مشکلات خانوادگی آن‌ها فراهم کرده است.

به گزارش لرستان خبر، بهرام بیرانوند شامگاه سه شنبه در جلسه شورای تأمین شهرستان بروجرد اظهار داشت: برخی کارگران و کارمندان کارخانجات و دستگاه‌های اداری بروجرد حقوق چندماهه خود را ریافت نکرده‌اند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که برخی تصمیمات مدیران دستگاه‌ها می‌تواند به عنوان عاملی برای تشدید و یا مانع از جرائم تبدیل شود، افزود: مشکلاتی که در اثر عدم پرداخت حقوق کارمندان و کارگران ایجاد شده، زمینه را برای مشکلات خانوادگی آن‌ها فراهم کرده است.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: در راستای خدمت به کارگران با توجه به فصل بازگشایی مدارس باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل در بین اعضای خانواده آن‌ها تلاش برای مشکلات آن ها را در اولویت کاری قرار دهیم.

 

وی به مشکلات طرح اجرایی راه‌آهن بروجرد اشاره و تصریح کرد: با وجود این‌که زیرساخت‌های قانونی برای اجرای خط آهم بروجرد فراهم نیست، اراضی کشاورزی این منطقه دچار خسارت شده، از سویی عدم پرداخت مطالبه صاحبان زمین‌هایی که در مسیر راه‌آهن قرار دارند، سبب نارضایتی مردم منطقه شده است.

 

بیرانوند بیان کرد: با وجود مشکلات ایجاد شده و خسارات وارده به این اراضی مسئولان کشوری خسارات وارده را در ردیف بودجه سال جاری قرار نداده و امکانی برای پرداخت خسارات وارده تأمین نشده که این خود می‌توانند ضمن افزایش مشکلات منطقه سبب ایجاد نزاع در منطقه شود.

 

وی بر لزوم تسیع در تعیین تکلیف پرونده فساد اداری بروجرد تأکید و خاطرنشان کرد: عوامل ایجاد این فساد اداری دستگیر و بازجویی شده‌اند اما باید روند رسیدگی به این پرونده با سرعت بیشتری پیگیری شود.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ضمن تأکید بر لزوم پایان گرفت مشکلات دو روستای توده زن و چهاربره، گفت: مشکلاتی که بر سر مسئله آب درذاین روستا به وجود آمده خود سبب مشکلات دیگری نظیر قطع درختان و اتفاقات ناخوشایند در منطقه شده که باید با تدابیر لازم جلوی این وقایع گرفته شود.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات