معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: پیمانکارانی که در سامانه ساجار و ساجات ثبت نام نکرده و تأئیید صلاحیت نشده باشند، حق شرکت در مناقصات را ندارند.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان حدود یک هزار و 700 پیمانکار فعال هستند.

 

وی افزود: بر اساس بخشنامه مصوب شرکت‌های و پیمانکاران لرستان موظف شدند تا اطلاعات خود را در سامانه ساجات ( سامانه جامع تشخیص سلامت پیمانکاران) و سامانه ساجار ( سامانه ارجاع کار پیمانکاران) وارد کنند.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: مدت تعیین شده برای پیمانکاران و شرکت‌های برای ثبت نام در این سامانه سه ماه تعیین شده است.

 

وی تصریح کرد: تاکنون 318 پیمانکار در سامانه ساجار اطلاعات خود را تأیید نموده‌اند که مابقی پیمانکاران نیز در مدت تعیین شده ثبت نام خود را در سامانه ساجار و ساجات انجام دهند.

 

اصلانی ضمن تأکید بر این‌که پیمانکارانی که در این سامانه ثبت نام نکرده باشند، حق شرکت در مناقصات را ندارند، بیان کرد: تمامی دستگاه‌ها باید پس از تعیین مدت تعیین شده تنها با پیمانکاران ثبت نام شده در سامانه همکاری کنند.

 

وی با اشاره به هدف این مصوبه، خاطرنشان کرد: گسترش دولت الکترونیک و کاهش کاغذبازی‌ها و دریافت اطلاعات دقیق‌تر از انجام کارها و فعالیت‌ها هدف اجرای این مصوبه هستند.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: بر اساس این مصبه دستگاه‌های اجرایی نیز ملزم به ثبت خوداظهاری‌های مالی و کاری خود در این سامانه هستند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات