رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: در سال زراعی جاری بیش از 3 هزار تن محصول جو و 23 هزار تن گندم از کشاورزان بروجردی خریداری شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد حسین نوابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: در سال زراعی جاری بیش از سه هزار تن محصول جو و 23 هزار تن گندم از کشاورزان بروجردی خریداری شده است.

 

وی با اشاره به این‌که بیش از 90 درصد بهای جو خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است، افزود: بیش از 27 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش تمام شده گندم خریداری شده از کشاورزان است که این میزان گندم خریداری شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دو برابری دارد.

 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد از حسابرسی عملکرد 60 درصد از تعاونی‌ها خبرداد و عنوان کرد: در پنج ماهه نخست امسال بیش از 100 میلیون تومان اعتبارات خرد در واحدهای اعتباری توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: اداره تعاون روستایی در صدد است تا مجموعه تفریحی فرهنگی در جوار سایت نمایشگاهی تروکا احداث و انبارهایی را در چند روستای بروجرد به منظور رفع کمبود فضای انبار احداث کند.

 

نوابی بیان کرد: در صورتی که اعتبارات کافی تخصیص یابد در راستای رفع کمبودها، تجهیز و توسعه فیزیکی سایت نمایشگاهی تروکا اقدام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از تجربیات کشاورزان موفق در افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی و دامی شهرستان، تشکل نوپای خبرگان کشاورزی در بروجرد تشکیل می‌شود.

 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: مجوز نمایندگی صندوق تعاون روستایی ایرانیان در بروجرد دریافت شده و تلاش برای جانمایی این صندوق ادامه دارد.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات