مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

لرستان خبر: مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: تاکنون دو هزار و 340 تن نخود برداشت شده که در مقایسه با برداشت نهایی سال گذشته تغییری نداشته است.

به گزارش لرستان خبر، رضا امینی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: دو هزار و 600 هکتار از اراضی زیرکشت بروجرد به کشت نخود اختصاص دارد.

 

وی به برداشت 900 کیلوگرمی نخود از هر هکتار از اراضی زیرکشت نخود اشاره کرد و افزود: تاکنون دو هزار و 340 تن نخود برداشت شده که در مقایسه با برداشت نهایی سال گذشته تغییری نداشته است.

 

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: ذرت علوفه‌ای 970 هکتار از اراضی زیرکشت را به خود اختصاص داده که تاکنون 120 هکتار از این اراضی برداشت ذرت شده است.

 

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش 18 درصدی برداشت ذرت علوفه‌ای نسبت به سال گذشته، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که 45 هزار و 590 تن ذرت علوفه‌ای در بروجرد برداشت شود این در حالی است که تاکنون از این 120 هکتار زیرکشت پنج هزار و 640 تن محصول ذرت علوفه‌ای برداشت شده است.

 

امینی بیان کرد: 428 هکتار از اراضی این شهرستان زیرکشت گوجه فرنگی رفته که نسبت به سال گذشته کاهش 20 درصدی داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: سطح زیرکشت محصول سیر و عدس را به ترتیب 18 هکتار و یک هزار و 130 هکتار بوده ضمن این‌که 44 هزار و 374 تن محصول باقلا از اراضی بروجرد برداشت شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: با وجود این‌که پیش‌بینی می‌شود 21 هزار و 96 تن محصول هندوانه در شهرستان بروجرد برداشت شود، این میزان برداشت با کاهش یک درصدی همراه است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات