نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر کشور:

لرستان خبر: نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر کشور گفت: متقاضیان مسکن مهر 170 هزار واحد مسکن مهر را در سال گذشته تحویل گرفتند.

به گزارش لرستان خبر، امیر کمالی شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: امسال 200 میلیارد تومان ردیف اعتباری داشتیم که مقرر شده در صورت تأمین منابع مالی دولت 16 هزار میلیارد تومان از آن ابلاغ شود.

 

وی با اشاره به تعهد دو هزار میلیارد تومانی دولت در سال گذشته، افزود: دولت در شش ماهه نخست سال گذشته یک هزار میلیارد تومان را اختصاص داد.

 

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر کشور عنوان کرد: در راستای تأمین یک هزار میلیارد تومان دیگر مقرر بود دولت آن را در شش ماهه دو سال تخصیص دهد که با وجود شرایط مالی نامساعد در دولت این امر محقق نشد.

 

وی با بیان این‌که مطابق فهرست بهای شش ماهه نخست سال گذشته حدود پنج هزار و 600 میلیارد تومان در کشور تأمین شده است، تصریح کرد: کمیته سه‌جانبه‌ای برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کل کشور در سال 93 تشکیل شد.

 

کمالی معاونت وزارت نیرو، معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهور و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی را از اعضای این کمیته عنوان و بیان کرد: در این راستا جلسات متعددی با حضور مسئولان هر استان و برای تکمیل اطلاعات مربوط به پروژه‌های مسکن برگزار شد که مستندات جمع‌آوری شده در این جلسات نگهداری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان مسکن مهر 170 هزار واحد مسکن مهر را در سال گذشته تحویل گرفتند.

 

نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر کشور از اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار برای لرستان خبرداد و گفت: این میزان اعتبار برای تکمیل تأسیسات در بخش‌های برق، آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است که تلاش می‌شود سهم اعتبارات این استان به صورت ویژه افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات