رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: نمایشگاه پاییزه با حدود 50 غرفه در محل نمایشگاه ترکا در بروجرد برپا شد.

به گزارش لرستان خبر، محمدمهدی شریف طبع عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بروجرد اظهار داشت: در محل نمایشگاه تروکا بروجرد نمایشگاه پاییزه برپا شده است.

 

وی با اشاره به این‌که این نمایشگاه تا اول مهرماه آماده ارائه اقلام موردنیاز به شهروندان است، افزود: حدود 50 غرفه در این نمایشگاه برپا شده که عمده اقلام ارائه شده در آن ها شامل مواد غذایی، پوشاک، البسه، کیف و لوازم‌التحریر است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد عنوان کرد: شهروندان می‌توانند از تخفیف پنج تا 25 درصدی این نمایشگاه بهره‌مند شوند ضمن این‌که این‌که برپایی این نمایشگاه می‌تواند زمینه را برای خرید آسان با قیمت مناسب فراهم کرده و از ایجاد حباب قیمت در بازار جلوگیری کند.

 

وی با اشاره به عرضه گوشت و مرغ دولتی، بیان کرد: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه در دو سالن و از ساعت 15 عصر تا 22 شب به متقاضیان ارائه می‌شود.

 

شریف‌طبع خاطرنشان کرد: با وجود این‌که بازرسی روزانه از این نمایشگاه انجام می‌شود اما شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره 124 تماس گیرند.

 

وی تصریح کرد: برخی نواساناتی که در قیمت مرغ عرضه شده در بازار وجود دارد به این دلیلی است که برخی افراد بی‌واسطه مرغ موردنیاز مردم را عرضه می‌کنند که در این صورت با حذف واسطه قیمت تمام شده مرغ کمتر محاسبه می‌شود و همین دلیل ایجاد نوسانات قیمتی مرغ در بازار است.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات