رئیس آب و فاضلاب روستایی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: مجتمع آب‌رسانی شهید بروجردی در حوزه اشترینان در دست احداث است که در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد تومانی، بخشی از عملیات آن اجرایی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، عبدالرضا عبدی ظهر امروز در جلسه بررسی چالش کم‌آبی حوزه روستایی شهرستان بروجرد اظهار داشت: کم‌آبی در برخی روستاهای بروجرد زمینه را برای مهاجرت روستاییان فراهم کرده است.

 

وی افزود: با وجود این‌که اقدامات خوبی برای تأمین آب موردنیاز روستاییان انجام شده اما به دلیل عدم پاسخگویی به نیاز روستاییان، نتوانسته رضایت آن‌ها را تأمین کند.

 

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد عنوان کرد: خشک شدن آب چاه‏ها، قنوات و چشمه‏ها سبب ایجاد کم‌آبی در روستاهای شمال شهر بروجرد شده است.

 

وی از بهره‌مندی هشت روستای بروجرد از آب آشامیدنی، بیان کرد: امسال در 14 روستایی که با تانکر آب‌رسانی می‌شدند، پروژه‌های آب‌رسانی اجرایی شد که در این راستا از هشت روستا از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

 

عبدی تصریح کرد: مجتمع آب‌رسانی شهید بروجردی در حوزه اشترینان در دست احداث است که در صورت تأمین اعتبار یک میلیارد تومانی، بخشی از عملیات آن اجرایی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک میلیارد و 300 تومان اعتبار به آب و فاضلاب روستایی بروجرد اختصاص یافت اما میزان این اعتبار امسال 20 درصد کاهش داشته است.

 

رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: بر اساس وعده نمایندگان سه میلیارد تومان سهم این شرکت از محل اعتبارات ماده 180 در نظر گرفته شده که از این میزان یک میلیارد و 700 میلیون تومان مصوب شده که تاکنون تخصیص نیافته است.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات