فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: با مشارکت سپاه ناحیه خرم‌آباد و در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای گل‌سفید، علی‌آباد و اسدآبادی حدود 5 تا 6 میلیارد تومان هزینه شده است که ساماندهی دیگر مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله بازگیر شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم هفته دفاع مقدس در شهرستان خرم‌آباد، اظهار داشت: سپاه ناحیه خرم‌آباد در سال گذشته سه میلیارد تومان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان هزینه کرده است.

 

وی به ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زمینه‌هایی نظیر اصلاح باغات، زنبورعسل، پرورش شترمرغ، دام‌های سبک و سنگین اشاره کرد و افزود: امسال نیز در راستای تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سه میلیارد تومان وام در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد از برنامه حمایتی آموزشی افراد ترک اعتیاد کرده خبرداد و عنوان کرد: در راستای اعزام 300 نفر از افرادی که اعتیاد خود را ترک نموده‌اند، روز شنبه به سفر زیارتی قم و جمکران یک میلیون و 500 هزار تومان تخصیص داده شده است.

 

وی بیان کرد: با مشارکت سپاه ناحیه خرم‌آباد و در راستای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای گل‌سفید، علی‌آباد و اسدآبادی حدود پنج تا شش میلیارد تومان هزینه شده است که ساماندهی دیگر مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.

 

بازگیر ضمن تأکید بر این‌که در اقتصاد مقاومتی باید از توان داخلی و تمامی امکانات برای رفع نیازهای کشور بهره‌گیری شود، تصریح کرد: با توجه به فضای ایجاد شده در رابطه به موضوع برجام، نباید این فضا ما را از تحقق اقتصاد مقاومتی غافل کند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات