استاندار لرستان انتقاد کرد

استاندار لرستان از روند فعالیت برخی از سرمایه گذاران که تسهیلات دریافتی را برای خرید ماشین آخرین مدل و دفتر شیک می کنند انتقاد کرد.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی لرستان با اشاره به ایجاد کلینیک سیار صنعتی در لرستان اظهار داشت: ایجاد این کلینیک در استان کار با ارزشی بوده و می تواند کمک خوبی برای واحدهای صنعتی استان باشد.

 

وی با بیان اینکه با ایجاد این کلینیک ضمن بازدید از واحدهای صنعتی استان می توان مشاوره های لازم را به سرمایه گذاران واحدهای صنعتی استان ارائه کرد گفت: همچنین می توان آسیب شناسی لازم در حوزه مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان را انجام داد.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه برخی از سرمایه گذاران در استان هستند که تسهیلات دریافتی را برای ایجاد واحد تولیدی در استان به کار نمی گیرند گفت: با دریافت این تسهیلات اولین کاری که انجام می دهند خرید یک ماشین مدل بالا و همچنین گرفتن یک دفتر شیک بوده و این در حالیست که باید تسهیلات دریافتی را برای ایجاد تولید و اشتغال در استان به کار می گرفتند.

 

بازوند با بیان اینکه ۳۰ درصد تسهیلات دریافتی از سوی برخی سرمایه گذاران در خط تولید به کار گرفته نمی شود افزود: این در حالیست که بانکها می توانستند نظارت و کنترل جدی تری بر روی واحدهای صنعتی و همچنین تسهیلاتی که پرداخت شده داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه این عوامل موجب شده که سرمایه گذاران نتوانند واحد تولیدی خود را به بهره برداری برسانند افزود: این امر موجب شده که تسهیلات دریافتی تبدیل به معوقه و بدهی برای سرمایه گذار شود.

 

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در راستای ایجاد کلینیک سیار صنعتی در استان باید هر کدام از دستگاههای اجرایی مرتبط نماینده خود را معرفی کنند گفت: این افراد باید مشاوره ها و همچنین آسیب شناسی لازم را در رابطه با مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی استان را احصا کنند.

 

بازوند بیان داشت: در این رابطه باید جلسه ای با حضور مدیران اصلی و همچنین نمایندگان معرفی شده در این رابطه برگزار و هدف اساسی در این زمینه نیز ارائه کمک و مشاوره به صاحبان صنایع در استان باشدمنبع: مهر

نظرات شما

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات