استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت:«کارخانه یخچالسازی به کارخانه تولید ورق رنگی گالوانیزه تبدیل می‌شود».

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیل استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه یخچال‌سازی استان لرستان در آینده‌ای نزدیک به کارخانه تولید ورق گالوانیزه تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است کارخانه یخچال‌سازی لرستان با تولیداتی در زمینه‌ای دیگر احیاء شود، افزود: هم‌اینک این واحد به دلیل وقوع برخی مشکلات در ساختار تولیدات خود توانایی حضور در بازار رقابت کالاهای مشابه را نداشته و مدت‌ها به حالت رکود درآمده است.

استاندار لرستان به حضور سرمایه‌گذارانی به‌ منظور مشارکت در طرح تغییر کاربری کارخانه یخچال‌سازی لرستان اشاره و عنوان کرد: با تغییر کاربری این واحد تولیدی می‌توان توان تولید آن را در دیگر صنایع به کار بسته و از این راه ظرفیت اشتغال در این زمینه را افزایش داد.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود با همکاری سرمایه‌گذار دعوت‌ شده و انجام اقدامات لازم خط تولید لوله ورق گالوانیزه رنگی به‌ جای یخچال‌سازی در این کارخانه جایگزین شود تا از این طریق تولیدی جدید که اقتصادی و قابل‌ رقابت در بازار باشد جایگزین این صنعت در لرستان شود.

بازوند با اشاره به دعوت دو سرمایه‌گذار چینی به‌ منظور مشارکت در راه‌اندازی این خط تولید تصریح کرد: با جذب سرمایه‌گذاران چینی برای مشارکت در این اقدام عملیات جایگزینی خط تولید جدید سرعت بخشیده می‌شود بنابر این به دنبال جذب این سرمایه‌گذاران هستیم.

وی با اشاره به مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در توسعه و ایجاد ظرفیت جدید در این کارخانه خاطرنشان کرد: درخواست تغییر کاربری این واحد صنعتی به معاون رئیس‌جمهور که خود جزو هیئت‌امنای ستاد اجرایی فرمان امام است، ابلاغ‌ شده که وی قول مساعد در خصوص پیگیری این پروژه و سرمایه‌گذاری در آن داده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات