مدیر عامل مخابرات لرستان خبر داد؛

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: برخی شایعات مبنی بر زیان ده بودن دکل های تلفن همراه برای سلامت مردم وجود دارد که این موضوع درست نبوده و به هیچ عنوان از نظر علمی ثابت نشده است.

به گزارش لرستان خبر، هومان محمودی با اشاره به اینکه تعداد ۴۷۰ هزار شماره تلفن ثابت در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: حدود ۶۴ هزار نفر از مشترکین تلفن ثابت از مخابرات لرستان اینترنت دریافت کرده اند.

پوشش ۹۹ درصدی تلفن همراه در لرستان

وی بر لزوم استفاده از اینترنت شرکت مخابرات توسط مردم تاکید کرد و گفت: خدمات اینترنت شرکت مخابرات لرستان بسیار مطلوب بوده و سامانه ۲۰۲۰ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مردم لرستان در خصوص مباحث و مسائل اینترنتی شرکت مخابرات استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان افزود: مردم لرستان می توانند از طریق سامانه ۲۰۲۰ هم نسبت به ثبت نام برای دریافت اینترنت و دریافت مودم رایگان از شرکت مخابرات اقدام کرده و هم با نحوه ارائه خدمات اینترنتی این شرکت آشنا شوند.

محمودی با اشاره به اینکه پوشش دهی همراه اول شرکت مخابرات لرستان بیش از ۹۹.۹ درصد است، عنوان کرد: در بسیاری از شهرها، جاده ها و اتوبان های سطح استان پوشش تلفن همراه اول مطلوب بوده البته در برخی جاده ها ممکن است اشکالاتی همچون قطع و وصل شدن صدا وجود داشته باشد که امری طبیعی است.

دکل های تلفن همراه برای سلامت مردم خطر ندارد

وی اضافه کرد: در مجموع اقدامات ارزشمندی در خصوص پوشش دهی همراه اول در سطح لرستان انجام شده بطوریکه سال گذشته تعداد زیادی سایت تلفن همراه برای پوشش دهی کامل تلفن در جاده های استان راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان به نصب و راه اندازی ۱۷ سایت برای کامل شدن پوشش دهی تلفن همراه در سطح استان اشاره کرد و گفت: این سایت ها در مسیر داده به سمت شهرستان الشتر و نورآباد، جاده کوهدشت و پلدختر و به سمت شهرستان های بروجرد، ازنا و دورود نصب شدند.

محمودی با اشاره به اینکه سال گذشته مردم لرستان حدود ۹۹ هزار شماره تلفن همراه اعتباری از مخابرات دریافت کردند، افزود: همچنین مردم سال گذشته سه و هزار و ۸۹۴ خط تلفن همراه دائمی از شرکت مخابرات لرستان خریداری کردند.

وی گفت: برخی شایعات مبنی بر آسیب پذیری و زیان ده بودن دکل های تلفن همراه برای سلامت مردم وجود دارد که این موضوع درست نبوده و به هیچ عنوان از نظر علمی ثابت نشده است.

طلب ۷ میلیارد تومانی مخابرات از مشترکان

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: در حال حاضر تمام شهرستان های استان به جز دو شهرستان دارای اینترنت «۳G» هستند و سال گذشته تعداد ۵۷ سایت تری جی در ۹ شهرستان استان راه اندازی شد.

محمودی به اجرای شبکه فیبر نوری در ۷۱ سایت تلفن همراه استان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: فیبر نوری به عنوان آخرین بستر تکنولوژی ارتباطات محسوب می شود که اجرای آن به منظور تکمیل اینترنت تلفن همراه و ۳G کردن آن در سطح استان بود.

وی به پوشش دهی کامل تلفن همراه در تمامی تونل های بزرگراه خرم آباد – پل زال طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات لرستان حدود هفت میلیارد تومان از مردم طلب دارد که علی رغم پی گیری ها و اطلاع رسانی های صورت گرفته این مطالبات از سوی مردم پرداخت نشده لذا از مردم تقاضا داریم نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند و از تخفیفات ویژه شرکت مخابرات در این راستا بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: شرکت مخابرات برای وصول مطالبات خود از مردم ناچار شد از طریق دادگستری استان و شهرستان ها دادخواست بدهد لذا اگر کسانی بدهی تلفن همراه و ثابت داشته و آن را پرداخت نکنند با توجه به موجود بودن فرم تعهد آن ها با واکنش دستگاه قضائی مواجه شده و مجبور می شوند مبلغی بیشتر از میزان بدهی خود پرداخت کنند.
منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مهدی کلباسی

    برای آنتن دهی مناسب تلفن های همراه در بسیاری از نقاط شهر خرم آباد، دکل های مخصوص تلفن همراه راه اندازی شده است لذا. وظیفه اصلی این دکل ها، انتشار امواج الکترومغناطیسی تلفن های همراه می باشد که این امواج تا حدود 4 کیلومتر انتشار پیدا می کنند. دکل های مخصوص تلفن همراه با انتشار این امواج، حتی در مقادیر کم، خطری جدی و مهم برای سلامتی انسان ها محسوب می شوند امواج دکل های BTS. به حدی است که حتی پرندگان بر روی این دکل نمیشینن چرا پرندگان کنار این آنتن ها نمیشین فکر کنید مردم باهوش لرستان
    به طو مختصر گوشه ای از اوارض دکل ها رو نگاه کنید
    1-تاثیر دکل های تلفن همراه بر حافظه
    2-تاثیر دکل های تلفن همراه بر اعصاب
    3-حساسیت های شدید ناشی از امواج الکترومغناطیسی
    4-سرطان ناشی از امواج الکترومغناطیسی
    5-بیماری های ویبرو اکوستیک (درد مفاصل )
    شهرداری استان نباید به این راحتی پارک ها رو به شرکت های مخابراتی برای نصب آنتن بفروشه مثل محله پاسدارن خرم آباد

نظرات