انتقاد صریح نماینده مردم بروجرد از مسئولان شهرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان حدود اختیارات و وظایف خود را حفظ کنند گفت: فرهنگ تملق و چاپلوسی باید از میان مسئولان بروجرد برود چراکه این فرهنگ نادرست لطمات بسیاری به مردم زده است.

به گزارش لرستان خبر، عباس گودرزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به تشریح 14 مصوبه سفر امروز استاندار لرستان به این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: از این تعداد شش مصوبه در حوزه بهداشت و درمان، چهار مصوبه در حوزه راه و شهرسازی، سه مصوبه در حوزه گردشگری و یک مصوبه نیز درزمینهٔ تخصیص اعتبارات لازم به‌منظور تکمیل یادمان و مقبره شهدای گمنام اشترینان تعلق‌گرفته است.

وی با اشاره به تجهیز و تکمیل نیروی انسانی اورژانس بیمارستان امام(ره) بروجرد و مرکز درمان بستر اشترینان در حداقل زمان ممکن بیان کرد: در مدت‌زمان دو تا سه‌ماهه این پروژه‌ها تکمیل‌شده و با پیگیری‌های لازم عملیاتی می‌شود به این منظور مقررشده است جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار لرستان در رابطه با تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی که از مطالبات جدی شهروندان این شهرستان است برگزارشده و روند تسریع در تکمیل و تحویل این پروژه بررسی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به کمبود پزشک متخصص در مرکز بیماری‌های خاص این شهرستان افزود: بیش از 1000 بیمار سرطانی در شهرستان بروجرد برای پیگیری مراحل درمانی خود به‌ناچار به خارج از این شهرستان سفر می‌کنند درحالی‌که تجهیزات درمانی موردنیاز این بیماران در مرکز بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد موجود است اما به دلیل نبود پزشک متخصص آنکولوژی قابلیت ویزیت بیماران در این مرکز وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در بازدید امروز استاندار لرستان از مرکز بیماری‌های خاص این شهرستان مقرر شد پیگیری‌های لازم در خصوص اعزام پزشک متخصص موردنیاز این مرکز از استان‌های همدان و مرکزی برای حضور یک تا دو روز در هفته در این مرکز صورت پذیرد.

گودرزی افزود: در این بازدیدها همچنین مقرر شد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بروجرد توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان سنجیده شود تا با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) یک بیمارستان دولتی دیگر نیز در این شهرستان احداث شود.

وی تصریح کرد: موافقت با احداث یک واحد بیمارستان درمانی خصوصی توسط یکی از مجریان بخش خصوصی با ظرفیت 32 تختخوابی و تغییر کاربری هرچه سریع‌تر زمین موردنیاز احداث این بیمارستان توسط استانداری لرستان به‌منظور افزایش ظرفیت‌های درمانی و تخت‌های بیمارستانی این شهرستان از دیگر مصوبات حوزه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس به چهار مصوبه اخذشده امروز در حوزه راه و شهرسازی اشاره و خاطرنشان کرد: تکمیل آزادراه اراک بروجرد و محور توره به اراک که در مسیر بروجرد واقع‌شده است تا مردادماه سال جاری، نصب نیوجرسی در محور اشترینان و رفع مشکل روشنایی آن، مطالعه یک دهنه پل غیر هم‌سطح در شهرک دام و احداث دودهنه پل غیر هم‌سطح در محورهای روستایی قلعه سمورخان و دودانگه از مصوبات امروز در حوزه راه و شهرسازی بوده است.

وی به مصوبات حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: علاوه بر تخصیص اعتبار موردنیاز برای مرمت مسجد جامع و امام(ره) این شهرستان مقرر شد پنج بنای تاریخی برای نگهداری و مرمت بیشتر به بخش خصوصی واگذار شود و بزرگ‌ترین کمپ گردشگری بروجرد در قلعه تاریخی آق‌بلاغ این شهرستان با تولیت سپاه ناحیه بروجرد و برای استفاده عموم شهروندان و مسافران احداث شود.

گودرزی در ادامه با انتقاد از برخی رفتارهای مسئولان این شهرستان خارج از حیطه وظایف و مسئولیت خود اظهار داشت: هر مسئولی باید در حوزه مسئولیت‌های خود احساس مسئولیت کرده و در راستای حل مشکلات این شهرستان تلاش کند و اجازه بدهد تا امور از مجرای قانونی و صحیح خود پیگیری شود.

وی افزود: گنجاندن دیدارهای غیرضروری با برخی مسئولان غیر مرتبط در جریان سفر امروز استاندار لرستان به شهرستان بروجرد که صرفاً به‌منظور بررسی طرح‌های نیمه‌کاره این شهرستان انجام‌شده بود، تنها سبب ایجاد وقفه درروند بازدیدها و نیمه‌کاره رها شدن برنامه‌های این سفر محدود یک‌روزه شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: شأن و جایگاه ائمه جمعه بالاتر از این دیدارها است و بهتر است ائمه جمعه اولویت نخست خود را پرداختن به مسائل فرهنگی و مذهبی که نیاز مبرم به حمایت آن‌ها دارند، قرار دهند و ضمن جهت‌دهی کلان به مدیران و مسئولان مبنی بر عدم خروج از چهارچوب مصالح نظام و منافع ملت مسئولان را به حرکت بر ریل انقلاب هدایت کنند و فرصت خدمتگزاری دیگر مسئولان را در چارچوب وظایف خود کمرنگ نکنند.

وی با اشاره به حرمت و جایگاه نماینده مجلس عنوان کرد: حرمت و جایگاه نماینده مجلس که عنصری از عناصر تشکیل‌دهنده مجلس به‌عنوان رأس امور است، حرمت مردم است و همه باید با رعایت حدود خدمتگزار مردم باشند و در این راستا با احدی مماشات نمی‌کنم.

گودرزی با تصریح بر اینکه باید فرهنگ تملق و چاپلوسی در بین مسئولان این شهرستان از بین برود تصریح کرد: این فرهنگ نادرست به جایگاه مسئولان خدشه وارد کرده و مردم این شهرستان را دچار آسیب جدی از بی‌توجهی مسئولان خودکرده است بنابراین همه مسئولان با در نظر گرفتن جایگاه خود بدون وقفه‌ای به شأن خدمتگزاری به مردم فارغ از تعارف و تملق بپردازند.

وی بابیان اینکه این سفر پیرو دعوت رسمی وی از استاندار لرستان صورت پذیرفته است، بیان کرد: اصرار فرماندار بروجرد در میان برنامه‌های امروز برای دیدار با امام‌جمعه این شهرستان ضرورتی نداشت درحالی‌که می‌توانستیم در این فرصت محدود به بازدید از پروژه‌های دیگری نظیر تعریض جاده ونایی و کپرگه بپردازیم و من نیز صرفاً به احترام جایگاه امام‌جمعه در این جلسه حضور پیدا کردم و بهتر است فرماندار دغدغه بازدیدهای میدانی و حل مشکلات ملت را داشته باشند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده بر سر دفاع از حقوق مردم و مصالح انقلاب با هیچ کس مماشات نمی کنم لذا مسئولان باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • غریبه

    فرهنگ تملق و چاپلوسی باید از میان مسئولان بروجرد برود/ فرماندار به جای مسائل غیرضروری به فکر حل مشکلات مرم باشد

    املاتو درست کن مرم

  • خرم آبادي

    احسن به نماينده شجاع.
    مردانه پيگير امورات استان شو.
    ما از اون يكي توقع نداشته ونداريم ونخواهيم داشت.

  • خادم ملت

    مدیری که به سمت تملق و چاپلوسی میره یعنی ناکارآمده و باید در سریعترین زمان ممکن حذف بشه؛ نمایندگان عزیز اگه میخواید مردم چهار ساله دیگه با توجه به عملکردتون بهتون رای بدن باید تمامی مدیران اعم از جزء و کل رو عوض کنید و مدیران متخصص و جوان رو جایگزین کنید . مدیران کل رو به گونه ای انتخاب کنید که توانایی طرح و مقاله دادن داشته باشن ؛ حضور و غیاب و امضاء رو که همه بلدن .مدیران کل رو به گونه ای انتخاب کنید که بدون حمایت مقامات و تنها بر اساس شایستگی خودشون توانایی بقا داشته باشن.مدیرکل که ضعیف باشه زیردستاشم ضعیف خواهند بود و مردم این ضعف ها رو از چشم منتخبشون در مجلس میبینن ؛ لازم به ذکره که این ضعف ها و سهل انگاری ها چه در عملکرد مدیران چه در کم کاری نمایندگان جهت تعویض مدیران ضعیف؛ هیچ منافاتی با سخنان امام و رهبری که تاکید مداوم بر شایسته سالاری دارن نداره. نمایندگان وقت رو از دست ندید که زیر ذره بین ملت هستید! سریعا تیم مدیریتی قویی انتخاب کنید که شب و روز به تلاش بپردازن!

  • ناشناس

    استان به تيم قوي نياز داره.
    نماينگان سريعا ورود كنن .
    وقت كشي نشود .
    فرصت از دست ندهيد .
    آقان نمايندگان بايستي توضيح بدهند
    پيشينيان را ببينيد.

  • همشهری

    احسنت به شما که برگشت بازنشسته ها را افشا نمودی اول باید استانداری حذف بازنشسته ها را که با سفارش وارد شده اند انجام دهد
    بخاطر حذف حرمت انها اسامی را منعکس نمی نمایم ولی اگه اقدامی صورت نگیرد اسامی را به همراه سفارش دهندگان افشا خواهم کرد

  • ناشناس

    استانداري لرستان چند نفر باز نشسته به عنوان مشاور بكار گرفته .
    سازمان بازرسي كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سازمان مدافع حقوق جوانان بيكار كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • آشنا

    باتشکرازنماینده شجاع توانمند مؤمن وانقلابی.

  • پلدختری

    آفرین ومرحبا به روحیه انقلابیت
    بااتحاد بین مجلس ودولت آباد کنیدلرستان را ای نمایندگان عزیز استان

  • مهدی-خرم آباد

    مردم دیگه از حرفهای دروغ خسته شدن.عمل کنیم به حرفهامون و دست مفسدان اقتصادی رو حداقل تو استان خودمون کمتر کنیم یا از بین ببریم.این انقلاب و نظام عزیز و مقدس مفت و مجانی بدست نیامده.این انقلاب ثمره خون شهیدان میباشد بخون شهدا به مملکت عزیزمون خیانت نکنید و خیانت نکنیم

  • سیامک

    سلام
    این گفته نماینده است که من در هر جای این دنیا
    افتخار می کنم لر هستم .
    نه رفتار نماینده ک که آبرو همه لرها و حتی ایرانی ها رو برده

نظرات