وقتی نماینده ولی فقیه زبان گویا مردم مظلوم لرستان می شود

سخنان معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه اقتصاد مقاومتی موجب واکنش نماینده ولی فقیه در لرستان شد تا از وی بپرسد که برای رفع بیکاری در لرستان چه کرده اید؟

به گزارش لرستان خبر، احمد میدری شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی است، اظهار داشت: علت اینکه لرستان به عنوان یکی از پایلوت های اقتصاد مقاومتی انتخاب شده وجود ظرفیت های این استان و ویژگی های استاندار آن است.

اجرای پروژه ملی مبارزه با فقر در حوزه اقتصاد مقاومتی وزارت تعاون

وی به خلاصه ای از برنامه های عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی اشاره کرد و گفت: در دولت روحانی بی عدالتی ها آشکار شده و در نطفه خفه می شوند که نمونه آن بحث فیش های حقوقی است.

مسئول پروژه ملی مبارزه با فقر در حوزه اقتصاد مقاومتی وزارت تعاون عنوان کرد: بعد از رفتن دولت گذشته مشخص شد ۱۸ هزار میلیارد تومان از دارایی های تامین اجتماعی تنها به یک نفر داده شد که به محض روشن شدن موضوع آقای روحانی آن را انکار نکرده بلکه فورا این فرد را عزل کرده و این حقوق ها را حتی اگر قانونی هم بود را نامنصفانه نمی دانست.

میدری اضافه کرد: این فضا به علت فراهم بودن شرایطی برای ارائه همه مشکلات از سوی همه افراد است بطوریکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این جلسه مشکلات حوزه خود را بیان کرده و به راحتی و بدون لکنت می گوید شما مطالبات مرا پرداخت نکرده اید.

واکنش نماینده ولی فقیه در لرستان به سخنان معاون وزیر کار

وی در پاسخ به رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در حوزه درمان ما چند منبع تامین کننده داریم که تامین اجتماعی برای اولین بار در تاریخ ایران استقراض کرده و ۶۰ درصد مطالبات را ظرف یکماه پرداخت کرد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بودجه های وزارت بهداشت ۱۱۰ درصد اختصاص یافته است، عنوان کرد: این در حالی است که بودجه بیمه سلامت ابتدا شش هزار میلیارد تومان بوده اما هزینه هایی که بیمارستان های دولتی برای حمایت از مردم ایجاد کردند ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده است لذا یک بخش از مطالبات بیمارستان های دولتی پرداخت نشده است.

میدری به مقایسه شرایط بیان انتقادات در دولت تدبیر و امید و دولت گذشته پرداخت و گفت: در دولت یازدهم امکان بی عدالتی خیلی کمتر است بطوریکه هر مشکلی در صدا و سیما به راحتی منعکس می شود، این صحبت های معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث واکنش نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد شد.

آیت الله میرعمادی گفت: شما مسئول مبارزه با فقر هستید بگویید که برای حل این مشکل چه اقدامی کرده اید چرا به مقایسه می پردازید.

وی افزود: این استان از فقر و بیکاری بیداد می کند شما بگویید برای رفع فقر و بیکاری جوانان چکار کرده اید؟ که این سخنان با تشویق حضار در سالن همراه شد

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراینباره گفت: در دولت کنونی ما با بن بست های مالی روبرو هستیم و آقای ربیعی در هیئت دولت میزان فقر را در تک تک استان ها به رئیس جمهور گزارش داده اند.

بودجه فقرزدایی در کشور شش هزار میلیارد تومان است

میدری افزود: کوهی از مشکلات در مقابل ما ریخته است اگر انتظارات را بالا ببریم کل نظام زیرسوال خواهد رفت.

وی بودجه فقرزدایی در کشور را شش هزار میلیارد تومان برشمرد و بیان داشت: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن دست کمیته امداد بوده، هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان آن در اختیار سازمان بهزیستی بوده و ۱۰۰ میلیارد تومان از آن در دست ما است که گزارش هزینه این مبلغ را همیشه ارائه می کنیم.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برای مبارزه با بی عدالتی ها با همکاری قوه قضائیه در استان فارس بحث تضییع حقوق مردم را بررسی کرده بطوریکه ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات مردم از هئیت اتحادیه تعاونی ها برگشت دادیم.

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    احسنت احسنت احسنت نماینده محترم ولی فقیه

  • مهدی

    دمت گرم حاجی

  • ناشناس

    بعنوان یک شهروند لرستانی از حاج آقامیرعمادی سپاسگزارم، متاسفانه! گویا مدیران ما نمیدانند که دروغ از دیدگاه اسلام " کلید" تمام بدیها است که مدام به راحتی به مردم دروغ میگویند!!!

  • خادم ملت

    مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) :
    در نظام اسلامی، رفع فقر و محرومیت، در شمار هدفهای طراز اول است و پای‌بندی به اصول انقلاب، بدون مجاهدت در راه نجات مستضعفان و محرومان، سخنی بی‌معنی و ادعایی پوچ است.
    حاج آقا میرعمادی سپاسگزاریم. شما نماینده رهبری در استان هستید و باید تفکرات رهبری رو که همانا حق گویی و دفاع از مستضعفین هست رو بیشتر در جامعه بسط بدید و با فراخوان دادن به مردم به اونها راه قانونی مبارزه با تخلف در سطح بزرگ و کوچک رو نشون بدید.
    مشکل بعضی از مسئولین ما اینجاست که دائم به قیاس می پردازند . بله بعضی از اطرافیان آقای احمدی نژاد خوب نبودن ؛شما تلاش و دقت بیشتری میکردید واطرافیانتون رو درست انتخاب میکردید که نه ملت ناراحت بشن و نه دشمنان ملت خوشحال !!!
    آقای میدری کوهی از مشکلات رو کی درست کرده؟ وقتی تو انتخاب مدیران دقت نمیکنید مشکلات شکل کوه میگیرند!!!ملت این وسط چه گناهی کردن؟
    الانم دیر نشده تو سیستم مدیریتی کشور از بالادست تا پایین دست تغییر ایجاد کنید و متخصصین جوان رو سر کار بیارید تا مشکلات حل بشن. بحث قیاس بین آقایان احمدی نژاد و روحانی رو کنار بذارید و بپذیرید که از جانب هر دو دولت کم کاری و سهل انگاری هایی رخ داده .بنابراین از ملت معذرت خواهی کنید و با اتحاد کم کاری ها رو جبران کنید. در ضمن فراخوان بدید به ملت که ما به همفکری شما نیاز داریم کاری که اکثر کشورهای پیشرفته انجام میدن آنگاه منتظر جهاد فکری جوانان این مرزو بوم باشید. در ضمن این تفکر میز ارثیه پدری مدیر است رو کنار بذاریدو مدیر کم کار رو سریعا حذف کنید.

  • خرم اباد

    جناب وزیر و معاونش بعد از رسوایی سرقت بیت المال ،با چه رویی به لرستان اومدن و چه جوابی به صاحبان حقوق به یغما رفته دارند؟؟؟!! اینها همانهایی هستند که با نیرنگ و ظاهر نمایی و به قصد رد گم کردن و فریب مردم، روز پرداخت یارانه را روز مصیبت عظمی می نامیدند!!! مصیبت عظمی فیشهای نجومی و غارت بیت المال است... درود بر جناب حجت الاسلام میرعمادی.

  • حسن

    متاسفانه این دولت فقط دم از احمدی نژاد میزند زنده باد حاج آقا میرعمادی که حرف دل مردم را بیان فرمودند اما افسوس...........

  • فرشید

    فتنه گران ومفسدان اقتصادی وغارتگران بیت المال رابایدقانونا ازدادن مسئولیت درهرسطح ومقامی ممنوع کرداین مفسدان وفتنه گران رابایدمجبورکننندمال وثروت به یغمارفته به سرجایش برگردانندهمین مفسدان اقتصادی باعث ایجادفقرومحرومیت درجامعه شده اندوهمینان خزانه دولت رابه یغمامی برندتااشرافی زندگی کنند

  • حمیدی

    دورود بر حاج اقا میر عمادی که شجاعانه در مقابل درو غگویان و نان به نرخ روز خوران ایستادند تا کی باید ملت تاوان عدم کارامدی برخی مدیران را بدهد و مطلب بعدی چزا این دوات که سه سال و اندی از عمر ان می گذرد و همهاش دنبال مقص قلمداد کردن دولت قبلی است چرا امار عملکرد خود را ارائه نمی دهد که در این دولت چه کاری برای ملت انجام دادهاند مگر همین مدیران و وزرا و معاونین اشان در دولت قبل حضور نداشته اند اکثرا یا معاون بوده اند و حالا رییس شدهاند بخدا شرم وحیا هم حدی دارد به فرموده امام خمینی نکنید کاری که مردم بفهمند در ذات کثیف شما چه می باشد بر گردید به صداقت و پاکدستی .

  • حجت

    درود خدا بر میر عمادی براستی چکار کردی

نظرات