پس لرزه های ضعف اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در لرستان

استاندار لرستان گفت: هرکدام از مدیران استان که در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کنند، عزل می‌شوند.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند چهارشنبه شب در جلسه ستاد تسهیل تولید لرستان ضمن انتقاد از عملکرد برخی رسانه‌های استان اظهار کرد: اخیرا مطلبی با موضوع ناکارآمدی مدیران غیربومی استان انتشار یافته که بخشی از آنها مدیران دستگاه‌های قضایی هستند و انتشار مطالب گفته شده، پیگرد، قانونی دارد.

بازوند افزود: کسانی پشت پرده انتشار این‌گونه مطالب هستند که در گذشته در استان مدیریت داشته‌اند.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به عملکرد مدیران استان از نوشته شدن نامه عزل مدیرعامل یکی از بانک‌های استان خبرداد و بیان داشت: هرکدام از مدیران استان در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کنند، عزل می‌شوند، امیدواریم هیچکدام از مدیران استان به سرنوشت مدیرعامل بانک گفته شده دچار نشوند.

بازوند ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌ها خاطرنشان کرد: در راستای پرداخت تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های تولیدی در سطح کشور استان لرستان مقام نخست را کسب کرده، اما از نظر تعداد در جایگاه 26 در کشور هستیم که رتبه خوبی نیست.

وی با یادآورشدن طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد گفت: با اجرای این طرح این آمادگی وجود دارد، تا هماهنگی لازم برای آمدن وزیر صنعت معدن و تجارت که به عنوان جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی شده است به استان لرستان صورت بگیرد.

این مسوول از موافقت پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی برای احداث کشت و  صنعت دورود خبر داد و افزود: برای احداث این پروژه دو تعهد برعهده استان لرستان گذاشته شده است.

بازوند دو تعهد گفته شده را پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای گلخانه و تامین منابع آب لازم برای احداث آن برشمرد و گفت: با رایزنی‌ها و اقدامات صورت گرفته موافقت پرداخت تسهیلات از صندوق توسعه ملی اخذ شده است.

وی در ادامه افزود: آب منطقه نیز باید در راستای تحقق این طرح در تامین منابع آب مورد نیاز کشت و صنعت شامل گلخانه، دامپروری، گاوداری و شیلات اقدامات لازم را در طی یک ماه آینده اجرا کند.

منبع:فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • خادم ملت

    مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) :
    امروز، حفظ حيثيت و آبروى انقلاب و نظام اسلامى و حفظ وحدت، بر همه واجب است.
    جناب استاندار ممنون به خاطر ارزیابی مدیران ؛ مدیر بومی و غیر بومی مهم نیست ؛ مهم شایستگی مدیر و نحوه کارکرده! هر کی ضعیف بود باید کنار بره . مردم بی همتای ایران و خرم آباد به مدیران هوشمند و کاری نیاز دارن و خواست این مردم مدارا نکردن با مدیران ضعیفه.
    ما به مدیرانی نیاز داریم که به سخنان رهبری جامه ی عمل بپوشند.

  • مجید

    باسلام بازوند کارت قرمززیادی به میران اه ولی چیزی دیده نشده است

  • حسن قربانی

    از مدیران دولت نهم و دهم همسو بادولت چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نظرات