در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از تعیین تکلیف مطالبات کارگران کشت و صنعت این استان تا ۱۰ روز آینده خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، مهرداد غضنفری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: پیگیری برای پرداخت حق و حقوق کارگران کشت و صنعت ظرف ۱۰ روز آینده صورت می گیرد.

وی افزود: از آنجا که در سال های گذشته مشکلی بین کارگران این مجتمع، شرکت تابع و بانک ملی در خصوص پرداخت چهار درصد مشاغل سخت و زیان آور وجود داشته است، این موضوع در پی اعتراض های صورت گرفته از سوی کارکنان کشت و صنعت به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارجاع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: متاسفانه در آخرین جلسه برگزار شده برای رفع این مشکل، نماینده کشت و صنعت حضور نیافته و طبق گزارش نهایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  فرمی در اختیار نماینده کارگران قرار گرفته تا از طرف کارکنان، تکمیل شود.

غضنفری تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز احکام لازم در این زمینه را صادر خواهد کرد تا ظرف ۱۰ روز آینده، روال قانونی و قضایی برای دریافت حق و حقوق قانونی کارکنان کشت و صنعت فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بدهکاری برخی واحدها به سیستم بانکی و معطل ماندن برخی پروژه ها افزود: کسانی که بدون عذر موجه و منطقی از پرداخت بدهی به سیستم بانکی خودداری می کنند به طور قطع با آنها برخورد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: مواردی که بدون دلیل باعث کند شدن اجرای طرح ها می شوند و اراده ای برای راه اندازی این واحدها وجود ندارد از طریق دستگاه قضا و سازمان بازرسی، با آنها برخورد می شود.

غضنفری گفت: برای دفاع از حقوق مردم و جلوگیری از ایجاد رانت، فرصت سوزی و پرداخت نشدن بی علت مطالبات بانکی با افراد «سرمایه بردار»، برخورد می شود.منبع:مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات