نماینده مردم بروجرد انتقاد کرد؛

مشکلات بخش تولید و واحدهای صنعتی استان این بار سراغ کارخانه «داملران» بروجرد رفت تا نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از اخراج ۴۰ کارگر این کارخانه خبر دهد.

به گزارش لرستان خبر، عباس گودرزی ظهر یکشنبه در بازدید از شرکت داروسازی «داملران» شهرستان بروجرد اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد این هستیم که این واحد داروسازی بدون رعایت هیچ گونه ضوابط قانونی به استخدام نیروهای سفارشی می پردازد که باید با این موضوع برخورد کرد.

۴۰ نفر از نیروهای کارخانه داور سازی «داملران» اخراج شدند

وی با بیان اینکه در زمان استخدام از طریق درج آگهی عموم مردم باید بتوانند در آزمون استخدامی شرکت کنند گفت: متاسفانه با توجه به وضعیت بد کارخانه  ۴۰ نیروی با سابقه اخراج شده اند و سپس هشت نیروی کم تجربه با سفارش عده ای به کار مشغول شده اند و این به دور از عدالت است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی در همه جای ایران وجود دارد اما در بروجرد وضعیت بحرانی تر است گفت: اعتقاد داریم مردم به خاطر نظام با این مشکلات کنار می آیند اما چیزی که بیش از همه چیز مردم را آزار می دهد بی عدالتی است.

گودرزی عنوان کرد: من به عنوان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با این مسئله که ۴۰ نفر نیروی با سابقه به دلیل مشکلات اقتصادی کارخانه اخراج شوند بعد هشت نیرو با سفارش عده ای مشغول به کار شوند مخالف هستم.

استخدام ها در کارخانه اصلاح شود

وی گفت: این کارخانه داروسازی زیر نظر دولت در حال فعالیت است و من به عنوان ناظر بر عملکرد دولت در اولین اقدام می خواهم که مدیر عامل کارخانه «داملران» یا ۴۰ نفر را بازگشت به کار کند یا اینکه هشت نفر جدید را هم اخراج کند.

نمایند مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر مشکل اقتصادی در کارخانه وجود دارد باید برای همه باشد و این درست نیست که چون عده ای پارتی ندارند باید اخراج و با مشکلات خانوادگی مواجه شوند.

گودرزی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا مشکلات این کارخانه رفع شود و واحدهای تعطیل آن دوباره به مدار تولید برگردد گفت: اما اگر روند استخدام به این شیوه ادامه یابد و اصلاح نشود از همه ظرفیت های نمایندگی خود برای رفع و اصلاح عملکرد این کارخانه مطابق قانون استفاده خواهم کرد.

برخی خطوط کارخانه داروسازی «داملران» تعطیل است

فرهاد کفاش زاده مدیر کارخانه داروسازی داملران نیز در این بازدید از زیان ده بودن این کارخانه داروسازی خبر داد و اظهار داشت: تولیدات این کارخانه نسبت به سال ۸۸ به یک چهارم رسیده و وضعیت تولید اصلا مناسب نیست.

وی تصریح کرد: مهم ترین مشکل کارخانه نقدینگی است و این معضل به شکلی بوده که وصول مطالبات ما پس از فروش یک سیکل ۴۰۰ روزه طول می کشد و این مهم به وضعیت اقتصادی کارخانه آسیب وارد کرده است.

مدیر کارخانه دارو سازی «داملران» با بیان آنکه همه مجموعه داروسازی زاگرس داملران تلاش دارند تا وضعیت کارخانه حفظ شود گفت: سال گذشته این شرکت بیش از چهار میلیارد تومان زیانده بوده و طبق آخرین آمار در شش ماه نخست سال جاری این شرکت بیش از ۱۵ میلیارد تومان ضرر کرده است.

کفاش زاده با بیان آنکه انبار های دارویی ما در وضعیتی است که باید گفت خالی است اظهار داشت: متاسفانه برخی از خطوت تولید ما تعطیل است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰ نفر از کارگران این کارخانه اخراج شده اند که اصلا این موضوع خوشایند این کارخانه نیست.

 
 
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات