رئیس صنعت، معدن تجارت لرستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های سنگ لرستان در شهرستان بروجرد بر پا می‌شود.

محمدرضا صفی خانی ، در رابطه با راه‌اندازی نمایشگاه سنگ در استان لرستان اظهارداشت: نمایشگاه «توانمندی‌های سنگ» لرستان، اواخر سال 95 و یا ابتدای سال 96 در شهرستان بروجرد برپا می‌شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت ظرفیت‌های تولیدی، معدنی و فرآوری سنگ استان دانست و افزود: در نمایشگاه سنگ استان، مجموعه زنجیره تولید معدن، استخراج، ماشین آلات فرآوری، واحدهای فرآوری، تجهیزات فرآوری و تجارت در معرض دید قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان عنوان کرد: موضوع راه‌اندازی این نمایشگاه در یکی از کارگروه‌های صادرات غیر نفتی استان مطرح شد و مورد تأکید استاندار بود که این نمایشگاه در استان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: برای برپایی این نمایشگاه در یکی از شهرستان های ازنا، الیگودرز، دورود و بروجرد کارهای کارشناسی انجام گرفت تا با در نظر گرفتن سطح دسترسی ذی نفعان بهترین منطقه انتخاب شود که پس از بررسی‌های انجام شده شهرستان بروجرد برای محل برپایی این نمایشگاه انتخاب شد.

صفی خانی تصریح کرد: از بین شهرستان‌های ازنا، دورود و بروجرد با توجه به وجود زیر ساخت‌هایی که در شهرستان بروجرد وجود داشت این شهرستان انتخاب شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از سازمان صنعت معدن (معاونت بازرگانی توسعه تجارت) اتاق بازرگانی و مجموعه شرکت نمایشگاه‌ها، برنامه اجرایی، نحوه برپایی و ساختار اجرایی آن را تدوین می‌کند.

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات