مدیرکارخانه نساجی بروجرد گفت: رونق تولید کارخانه نساجی بروجرد در انتظارپرداخت تسهیلات بلند مدت سرمایه در گردش 500 میلیارد ریالی است.

امید اعلایی افزود: در طول این مدت شرایط نامساعد سرمایه در گردش تولید شرکت نساجی را با بحران روبرو کرده که ارائه تسهیلات بلند مدت و کم بهره تنها راه حل برطرف کردن مشکلات این کارخانه است.
وی اظهارکرد: استاندارلرستان وعلا الدین بروجردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیرمحقق شدن این مهم هستند ولی تاکنون چیزی مشخص نشده است.
مدیر کارخانه نساجی بروجرد اضافه کرد: در 2 سال گذشته تسهیلاتی با باز پرداخت یکساله و سود بالا به نساجی بروجرد پرداخت گردیده که تاکنون سود آن شده و این مهم نیز به یک معظل برای این واحد تولیدی مطرح کشوری تبدیل شده است.
اعلایی ادامه داد: نساجی بروجرد هم اکنون با حدود 574 نفر کارگر در سه شیفت کاری با تولید 65 درصد در 2 فاز ریسندگی، 45 درصد تولید در 2 فاز بافندگی و 100 درصد تولید در رنگرزی فعالیت می کند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و مشکلات بسیار در نساجی در صورتی که به هر دلیل تاجرانی که قرارداد نخ کارمزدی با این شرکت داشته از ادامه کار منصرف شوند وضعیت این شرکت بحرانی تر خواهد شد.
به گزارش ایرنا کارخانه نساجی بروجرد یکی از بزرگترین شرکت های نساجی کشورکه دارای سالن های تولید ریسندگی فاز 1 - 2، بافندگی 1 - 2، رنگرزی، واحدهای کنترل متراژ خام و تکمیل و بسته بندی است.
نساجی بروجرد تولید کننده نخ و پارچه خام و تکمیل شده در انواع پنبه ای و پلی استر و پلی استر ویسکوز و پلی استر پنبه در قالب پارچه های ملافه ای، پرده ای، لباسی وغیره براساس نیاز بازاراست.
این کارخانه در یکسال گذشته با ظرفیت یکهزار نفر کارگر تولید خود را به صورت 100 درصد انجام داده است.
از ابتدای سال جاری نساجی بروجرد به علت نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش برای تهیه مواد خام مصرفی خود با مشکلات بسیاری روبرو شد که در نهایت اقدام به لغو قرارداد تعداد 483 نفر از کارگران خود کرد.
کارگران اخراجی نیز در انتظار بازگشت به کار هستند تا بار دیگر تار و پود نساجی بروجرد در هم تنیده شده و بازارتولید نساجی کشور را گرم کند.
به گزارش ایرنا این روزها کارگران نساجی بروجرد در انتظار بازگشت به کار هستند و رونق تولید این شرکت بزرگ نساجی در گرو پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: بروجرد-ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات