بر اساس آخرین آمار منتشرشده در سایت اینترنتی بانک مرکزی، بانک ملت در تعداد کارت های الکترونیک صادره و کارتخوان های نصب شده، رتبه نخست را در میان بانک ها به خود اختصاص داده است.

  آمار بانک مرکزی حاکی است، بانک ملت در پایان آذرماه سال ۹۱، حدود ۳۷ میلیون و ۸۷۰ هزار فقره کارت الکترونیک برای مشتریان صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، کل کارت های صادره از سوی ۲۸ بانک و موسسه اعتباری کشور تا این تاریخ، بیش از ۲۱۳ میلیون و ۸۴۴ هزار فقره بوده که بانک ملت با فاصله نسبت به بانک های بعدی، سکوی نخست را از آن خود کرده است.

بر این اساس، بانک ملت همچنین تا پایان ماه نهم سال گذشته، ۵۲۲ هزار و ۶۴۸ دستگاه کارتخوان در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرده که از این لحاظ نیز موفق به کسب رتبه نخست نظام بانکی کشور شده است.

تعداد کل کارتخوان های نصب شده از سوی ۲۸ بانک و موسسه اعتباری کشور تا پایان آذرماه سال قبل، دو میلیون و ۶۱۸ هزار و ۵۷۶ دستگاه بوده که حدود ۲۰ درصد آن از سوی بانک ملت به بهره برداری رسیده است.

در عین حال آمار بانک مرکزی نشان می دهد که بانک ملت در پایان فصل پاییز سال ۹۱، سه هزار و ۱۹۴ دستگاه خودپرداز در کل کشور نصب و راه اندازی کرده است.

آمار کل خودپردازهای نصب شده از سوی نظام بانکی کشور در پایان آذر ۹۱ معادل ۲۹ هزار و ۳۸۲ دستگاه بوده است که بانک ملت در رتبه سوم بالاترین تعداد خودپرداز نصب شده تا این تاریخ قرار گرفته است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات