نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان:

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان گفت: مجلس خبرگان رهبری مظهر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است که از فقها و علمای برجسته‌ای تشکیل و مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله هاشم نیازی خرم‌آبادی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان پلدختر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است زیرا سرنوشت آینده نظام را تعیین می‌کند چرا که مجلس خبرگان رهبری مظهر مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است که از فقها و علمای برجسته‌ای تشکیل و مردم آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی با بیان این‌که مجلس خبرگان رهبری باید مراقبت استمرار صفات رهبری باشد، افزود: هراندازه این مجلس فعال باشد به‌ طور یقین کشور نیز پیشرفت می‌کند.

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان لرستان انقلاب اسلامی را برآمده از ملت ایران و نعمت بزرگ الهی دانست و افزود: این نظام در دنیا بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: نظام اسلامی بر پایه فقه، قرآن کریم، اهل‌بیت (ع) و سنت پیامبر اکرم (ص) بنا و جایگزین نظامی شد که غرق در فساد بود از این رو انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) پیروز و پس از زعامت مقام معظم رهبری قوام یافت.

آیت‌الله نیازی تصریح کرد: نظام و حکومت اسلامی بر محور ولایت‌فقیه استوار و انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی مردمی پرچمدار همگرایی امت اسلامی است.

وی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را مترقی‌ترین قانون اساسی دنیا دانست و اظهارداشت: مهم‌ترین امتیاز قانون اساسی ایران حکومت بر پایه و اساس ولایت‌فقیه است که رمز ماندگار این حکومت دینی است.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات