بیانیه شماره یک "شورای هماهنگی حزب الله استان لرستان"

شورای هماهنگی حزب الله استان لرستان در مورد سکوت شورای اصول گرایان استان در معرفی کاندیدا در خرم آباد بیانیه ای صادر کرد

به گزارش لرستان خبر، شورای هماهنگی حزب الله استان لرستان در مورد سکوت شورای اصول گرایان استان در معرفی کاندیدا در خرم آباد بیانیه ای صادر کرده که در زیر امده است:

"نفوذ" یکی از پرتکرارترین کلیدواژه های  بیانات رهبر معظم انقلاب در ماه های اخیر بوده است، به طوری که حضرت آقا، در دیدارهای ۹ ماهه ابتدایی سال جاری (فروردین تا آذر ۹۴) مجموعاً ۱۲ بار به این موضوع پرداخته اند.

از بسامد کاربرد این کلمه در سخنان دیدبان و ناخدای انقلاب اسلامی، میتوان به عمق توجه، تلاش و طراحی گسترده دشمن برای نفوذ در نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام و میزان اهمیت و حساسیت این موضوع حیاتی پی برد.

انتخابات یکی از نقاط امید دشمن برای نفوذ در ارکان نظام بوده که انتخابات پیش روی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

ملت بصیر و دوراندیش به درستی اهمیت موضوع نفوذ دشمن را درک کرده و انتخاب کاندیدای ولایت مدار، دشمن ستیز، متعهد و متخصص، یکی از دل مشغولی های این روزهای آنان است.

یکی از راه های شناخت و انتخاب کاندیدای اصلح، بررسی لیست های پیشنهادی جریان ها و احزاب مومن، انقلابی و مورد اعتمادی است که در بزنگاه ها و از امتحانات مختلف، سربلند بیرون آمده اند.

مقام عظمای ولایت نیز در ۱۹ دی ماه امسال، در جمع هزاران نفر از مردم قم بر این موضوع تاکید ورزیدند:

" اگر پیشنهاد دهندگانِ لیستها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می‌توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد..."

5 روز به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مانده است و در سراسر کشور احزاب و گروه های لیست ها مورد حمایت خود را معرفی کرده اند تا هواداران آن ها بر اساس این لیست رای دهند.

در استان لرستان و درطی چندروز گذشته گروه ها و احزاب مجتمع شده در اردوگاه اصلاح طلبان و دولت حزب ساز مدعی اعتدال!! لیست کاندیداهای مورد حمایت خود را معرفی کرده اند که اصول گرایان در مرکز استان وبرخی شهرستانها تاکنون به لیستی نرسیده اند و این موضوع سبب سردرگمی عده زیادی از مردم ولایتمدارشده است که بر اساس لیست اصول گرایان رای می دهند.

  پرواضح است صبر و تعلل همراه با تامل امت حزب الله در معرفی کاندیدای معتمد، به سبب حفظ شان و جایگاه شورای اصولگرایی بوده است، اما از آنجا که تاخیر بیش از این، به صلاح جبهه دلسوزان انقلاب اسلامی نیست،فلذا ضمن احترام به این بزرگواران، شورای هماهنگی حزب الله استان اعلام می نماید چنانچه تا ساعات آینده عزیزان تصمیم گیر در "ائتلاف بزرگ اصولگرایی " نسبت به اعلام نظر خویش تعلل نمایند، تشکل های حزب اللهی، خود ناگزیر از ارائه لیست کاندیداهای مورد اعتماد اصولگرا و حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی به مردم شریف هستند.

 

"شورای هماهنگی حزب الله استان لرستان"

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • وحید

    همه گزینه اول خود یعنی دکتر ویسکرمی را انتخاب کرده ایم . . .
    این بزرگان زحمت بکشند گزینه دوم را نیز معرفی نمایند . . .

  • احمد

    خودتون هم میدونید که اون اقایی که دنبال وادار کردن اءتلاف به اعلام اسمش به عنوان کاندید اصول گرایان در خرم اباد هستید هرگز رنگ بهارستان نمی بینه و مردم خوب جنسش رو شناختن پس خواهشن کاری نکنید که همه بفهمن اصولگرایی در خرم اباد چقدر تضعیف شده.مردم نماینده مجلس میخوان نه نماینده یک حزب و چند مهره سوخته که همه هم و غمش جابجایی چند معلم باشه.

  • مهدی

    اصول گرایی اگه حول محور کاندید سوخته باشه مطمعن باشید نتیجه اش شکست هست پس بیخود اءتلاف رو تهدید نکنید بهترین کار رو کردن که اعلام نکردن اسم کسی رو چون اون کسی که شماها دنبالش هستید اصلا اصولگرا نیست بلکه تمام دغدغه اش جابجایی افراد در جهت منافع خودش هست.افرین بر اءتلاف که در مقابل زیاده خواهان تسلیم نشدن.

  • ناشناس

    احتمالا این شورای هماهنگی هم جناب بارانی و یکی دو تا از اذناب موتلفه باشند آقایان تا دست از انحصار طلبی بر ندارید و موتلفه ای های ... برداشته را اصولگرا بدانیدااصولگرايان واقعی و توده های مردم دیندار بشما روی خوش نخواهند داشت بدبختی شما انحصار طلبی است که به جای درد دین درد دنیا دارید و میخواهید دین داران را تسلیم دین دنیایی بکنید تا جمع شوند آقایی را بفرستند که آقازاده هاش پیمانکار بشوند و خودش ریش بگذارد و استغرالله بگوید و شما هم حاجی حاجی بگویید. مطمئن تا به معیارهای دین داراری برنگردید روز به روز وضعتان خرابتر و تنفر ازتان بیشتر مى شود

    • اصولگرا

      ضر الکی نزن،اصولگراهای الکی بی ریشه که هیچ هزینه ای برای انقلاب ندادید و ادعای اصولگرایی دارید.به ظاهر اساتید اخلاق!!!

  • ص

    گفتند یافت می نشود جسته ایم ما گفت انکه یافت می نشود انم ارزوست. زین همرهان سست عتاصر دلم گرفت شیر خدا و رستم دستانم ارزوست. به امید موفقیت اصول و ارزشها

  • مرادی

    باسلام
    برای برخی دوستان جوان مدعی ارزشها واصول بسیارمتاسفم که همواره نپخته و از روی احساسات حرف میزنند وخ
    ووشون رو عقل کل میدونند وهمین رفتاروموضعگیری این طیف باعث شده اصولگرایی درخرم آبادموفق نباشدودچارتشتت وتفرقه شود و به این عزیزان عرض میکنم بیایید از اصلاح طلبها یاد بگیرید که چطورمتحدمیشوند و جوانانشان لاابالیشان از بزرگانشان اطاعت پذیری دارند حتی کسی مثل ناصرغلامرضایی که خود صاحب نظر وباسابقه دربین اونهاست بعدازاظهارنظری که علیه شورای اصلاح طلبان داشت سریع انکارکرد واین هماهنگی واتحادشان همواره زبانزد بوده ودر ضمن خدمت دوستان عزیز عرض کنم جناب ملکشاهی راد فردی انقلابی وباسابقه درخشان وعضو خانواده ایثارگران است وچندین سال برادرجانبازش که دراوایل دفاع مقدس جانبازقطع نخاع شد راتر وخشک کرد بیاییم واقع بین و حقیقت طلب باشیم یاعلی.

  • خوشنام وند

    فقط سناتور امامی راد

  • ناشناس

    به اقایان توصیه کنید اگر دنبال منافع شخصی نیستند به نقع جریان اصول گرایی انصراف دهند چون عملکرد اقایان باعث این وضعیت شده که این جریان به جمع بندی نرسیده که لیست ارائه کنه

  • سعید

    اقای مرادی جان از پیمانکاری ها و گرفتن پولهای مورد دار این کاندید ارزشی در زمان نمایندگی این مردم مظلوم هم بگو که کجا و چطور خرج شدن .؟؟؟ اگر ملاک این چیزها باشه خیلی ها نصف بدنشون رو در جبهه های جنگ گذاشتن و بهترین عزیزانشون رو تقدیم نظام کردن اما نتوانستند بر اصول و معیارها ثابت قدم بمانند پس خواهشن معیار افراد را دست پاکی و صداقت فعلی خودشون قرار بدید این اقای کاندید به قول شما ارزشی خودش چه فاکتور مثبتی داره جز سوابق خاکستری و حرکت در جهت منافع باندی و شخصی و سواستفاده از موقعیت شغلی؟؟!! ضمنا بدانید این جوانان که شما انها را نپخته اعلام می کنید هرگز نخواهند گذاشت جریان فریب و ریا در انتخابات پیروز بشود.منتظر تو دهنی محکم این نپخته ها در 7 اسفند باشید.

    • اصولگرا

      آقا سعید،اون حاجی استاد اخلاقتون که جا نماز آب میکشه چرا قبل از اعلام شروع رسمی تبلیغات ودر روز ۲۲ بهمن کارت و بروشور بین مردم توزیع میکرد،ایشان که عشق را صاحب فتوا میدانند،چرا عوام فریبی میکنند؟! از خود ایشان که بگذریم که میگویند سنشان اقتضای حضور در صحنه های انقلاب را نکرده است،چه کسی از اقارب نسبی ایشان سابقه انقلابی دارند و برای انقلاب چه هزینه هایی پرداخته اند؟ خوارج هم در جمود و خشکه مقدس بازی زبانزد بودند و نهایتا علی(ع) را در محراب شهید کردند!

  • مسعود

    اقای ملکشاهی راد و اطرفیانش و اونهایی که دنبال معرفی ایشون به عنوان کاندید اصولگرایان هستند باید بدانند قاتل اصولگرایی و بدبیی و تنفر مردم از اصول گرایی اینها هستند.خواهشن بیشتر از این ادر حق جریانات انقلابی ظلم نکنید قبول کنید اقای ملکشاهی راد جز منافع خودش و خانواده ودستانش هیچ چیزی برایش مهم نیست و این را در زمان نمایندگی در حق مردم محرم خرم آباد به خوبی نشان داد مردم هرگز انحصار زمان ایشان در بعضی ادارات را ف راموش نمی کنند مردم ماجرای رحیمیمعاون اول ریاست جمهوری ددولت قبل را فراموش نمیکنند مروم خوابیدن در صحن علنی مجلس در زمان تصمیم گیری حیاتی برای سرنوشت فرزندان خود را فراموش نمی کنند مردم بساز و بفروشهای جلوی چشمانشان در بهترین مناطق شهرها رافراموش نمی کنند مردم دیگر فریب نمی خورند شما را به قران دست از سر این مردم بینوا بردارید اگر کسی را هم تر خشک کردی اولا وظیفه ات بوده در ثانی 100 برابر ان وظیفه را به جیب زدید،بخدا برادرش اگر بداند بر سر اصول و ارزشهایی که برایش جنگیده اقای کاندیداتور چه معامله بی ارزشی و ناپسندی کرده قطعا دیگر نخواهد گذاشت حتی ایشان را پرستاری نماید.

  • حسن

    7 اسفند روز تسویه حساب مردم با افرادی است که در زمان نمایندگی فقط به دنبال جیب خود و خانواده شان بودند دوستان اقای ملکشاهی راد به هیچ عنوان نمی تواند کاندید اصولگرایان باشد چرا که اصول گرایی با رانت و تزویر و تهمت و افترا برای در قدرت ماندن تضاد شدید دارد پس خواهشن بگذارید با این سکوت اصولگرایی در خرم اباد سربلند بماندد و بدنام نشود

    • اصولگرا

      خودت که طرفدار ویسکرمی هستی به راحتی آب خوردن داری تهمت میزنی استاد اخلاقتون بهتون نگفته که تهمت و غیبت از گناهان کبیره است!یا اینکه چون پای شما وسطه قلمش میگیرید و زیر سبیلی ردش میکنید! از ادبیاتتون مبرهن چقدر به اصول پایبندید آقایان به ظاهر اصولگرا یا به تعبیر بهتر اصولگرایان عافیت طلب که هیچ هزینه ای برای انقلاب نکرده اید!

  • مجید

    با سلام من اصولگرام فعلا"دو کاندید اصول گرا مشخص نشده باتوجه به تعدد کاندیداهای اصولگرا به خاطر رضای خدا وانقلاب پس از تعیین دو نفر بقیه اصولگراها انصراف بدند و آرای اصولگراها مثل طایفه بیرانوند شکسته نشود به طوری که اگه همه ی طوایف کنار بکشند بیرانوندها به مرحله دوم می افتد

  • مجید

    حسن جان حرف شما صحیح است بگذار سکوت اصول گراها شکسته شود اشکالی ندارد کسی امروز بگوید اصول گرا هستم واهل غیر باشد حداقل جرات کند بگوید من کادیدای اصول گراهستم

  • مجید

    حسن جان حرف شما صحیح است بگذار سکوت اصول گراها شکسته شود اشکالی ندارد کسی امروز بگوید اصول گرا هستم واهل غیر باشد حداقل جرات کند بگوید من کادیدای اصول گراهستم

  • حبیب کونانی

    اگردراستان لرستان از آقای ملکشاهی راد ولایی تر و راستگوتر و شجاع تر و... سراغ دارید بگید تا ما هم بهش لبیک بگیم ازخدا بترسید مثل آب خوردن تهمت میزنید خدا لعنت کنه کسی که الکی نشر اکاذبب میکنه این بار فقط رادها = ملکشاهی راد و امامی راد

    • اصولگرای واقعی مطیع ولایت

      با کمال احترام برای جناب ملکشاهی راد
      اگر منظورتان از اصولگرایی، جناح بازی، لابی گری و اعمال نفوذ سیاسی است می پذیرم ملکشاهی راد اصولگراتر است
      اما اگر صداقت، شجاعت، پاکی، پاکی، پاکی، تعهد و تخصص را در معیار قرار دهیم در استان لرستان و بلکه تمام کشور، اصلح تر از دکتر ویسکرمی وجود ندارد.

  • علیرضا

    مگر نرتی و مجلس سی چه برده خوابت سی چه برده خوابت
    مردم ده خسته بینه د ای گال و روت د ای گال روت
    تو را به خدا دست از سر این شهر بردار برو دنبال برج سازی هات

  • وحید

    شورای موسوم به اصولگرئی استان لرستان درپلدختر هم کاندید اعتدال و توسعه را بعنوان اصولگرا معرفی کرد/معلوم نیست این آقایان چه نقشه ای برای متلاشی کردن جبهه ارزشی های استان طراحی کرده اند

  • سعید

    سلام عزیزان هر دوتای شمابزرگواران دارید به دو شخصیت والامقام توهین می کنید با توجه به اینکه از سالیان دور هر دو عزیز را از نزدیک می شناسم یقینا می دانم که راضی به اینگونه بحثها نیستند و هردو مبرا از مسا ئل مطروحه می باشند و به عنوان کسیکه در حدود چهل سال در بطن سیاست بوده خدا را ناظر بر گفتار خود دانسته و اقایان ملکشاهی راد و دکترویسکرمی را در بین نامزدها متدین تر و کارامدتر و دلسوزتر و شجاع تر و مردمی و متواضع می دانم و گوش به حرفهای بی سند و مدرک ندهید و اخرت خود را نسوزانید و خدا را در گفتارمان مد نظر داشته باشیم و ابروی کسی را نریزیم موفق باشند اتشاا....

  • رها

    محمد بیرانوند معروف به صمخو در جلسه امشب در مسجد محمد رسوال اله بدرآباد علیا (بهرامی) پس از جلسه مغلوب جواب سوال یک جوان ۲۳ ساله شد و با درگیری و هو کشیدن از مجلس بیش از ۵۰۰ نفر خارج شد
    ...................................
    دیروز تو دانشگاه آزاد خانمی از آقای صه مخو سوال کردند بعد آقای صه مخو گفت بزار مشاورهام بیان جواب بدن. بعد دختره بلند شد گفت برو جم کن بابا، تو مجلس مگه میزارن مشاورهات بیان از حق مردم دفاع کنن یا بیان نظر بدن، خودت حرف بزن. یبار سالن شد به الله اکبر بر علیهش دیگه طرفدارهاش که باهاش اومده بودن درگیری فیزیکی ایجاد کردن........

نظرات