لرستان خبر گزارش می دهد

هر چه به زمان برگزاری انتخابات 7 اسفند نزدیک می شویم، تبلیغات پر شورتر می شود و رقابت بین 27 نامزد انتخاباتی بروجرد گسترده تر می شود اما در این میان هزینه های سنگینی برای تبلیغات صرف می شود

به گزارش لرستان خبر، نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تنها امروز و فردا مهلت قانونی دارند تا به تبلیغات ادامه دهند و 24 ساعت قبل از رای گیری تبلیغات ممنوع و روز جمع انتخابات برگزار خواهد شد. بعد از گذشت 5 روز از آغاز تبلیغات، روز به روز بر هیجان و شور در تبلیغات نامزدها افزوده می شود و هر روز تبلیغات جدیدتر و پوسترهایی با ابعاد بزرگتر پخش می شود. 

در برخی از ستادهای تبلیغاتی دود اسپند و پخش شیرینی و شکلات و در برخی از ستادها هم سخنرانی ها و ارائه برنامه ها پشت بلند گوشنیده و دیده می شود. اما هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم، ولخرجی های وحشتناکی دیده می شود که نشان می دهد سر کیسه هایی این روزها شل و شل تر می شود.

از پخش شام و نهار های تبلیغاتی گرفته تا رفتن به محله های مختلف و سخنرانی همه و همه این روزها در شهرهای مختلف و بروجرد دیده می شود. 

بسیاری از نامزدهای انتخاباتی سعی دارند در این دو روز باقیمانده همه تلاش خود را انجام داده تا در این انتخابات پیروز شوند و راهی مجلس دهم شوند. اما افزودن داربست هایی که گاهی حادثه ساز می شوند در شهر خودنمایی می کنند و نصب بنرهای نامزدهای انتخاباتی با انواع سایزهای مختلف در هر جایی دیده می شود. 

این روزها شهر در محاصره داربست هایی است که تا کنون چند مجروح داشته ، داربست هایی که خطر ساز شده اند و باید از زیر داربست ها فرار کرد. اما این روزها در خیابان تختی بروجرد حال و هوای انتخاباتی و تبلیغاتی بیشتر از جاهای دیگر شهر دیده می شود به طوری که عصرها ترافیکی سنگین در این خیابان ایجاد می شود. بسیاری از نامزدهای انتخاباتی بروجرد ستادهای خود را در این خیابان برپا کرده و  تا پاسی از شب این ستادها فعالیت دارند. حالا این روزها، روزهای پر کار و شلوغی برای نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان است و همه تلاش خود را انجام می دهند تا در این فرصت دو روزه تبلیغات خوبی را داشته باشند.

 هر روز پوسترها و کارت های بیشتری چاپ و در اختیار طرفداران قرار داده می شود، فرقی نمی کند از رهگذران و مردم در مکانهای مختلف گرفته تا انداختن کارت های تبلیغاتی در داخل خودروهای در حال تردد،  فقط می خواهند نامزد انتخاباتی را معرفی کنند. این روزها فضای مجازی مخصوصا شبکه تلگرام از تبلیغات کاندیداها در امان نمانده و کانالهای بسیاری در حمایت از کاندیداها به راه افتاده است که روزانه صدها پیام مختلف از نامزدهای انتخاباتی به دست مخاطبان می رسد. 

هزینه های زیادی صرف چاپ کارتها، پوسترها و بروشورهایی می شود که پس از چندی بر روی زمین انباشته شده و روزانه خیابانهایی که ستادها در آنجا برپا شده مملو از کاغذهای تبلیغاتی است که زیر دست و پا افتاده اند. 

در این میان عکس برخی از نامزدهای انتخاباتی بر روی شیشه های فروشگاه ها و مغازه ها چسبیده و خلاصه همه جا صحبت از انتخابات و نامزدهای انتخاباتی است. 

27 نامزد انتخاباتی در بروجرد به رقابت پرداخته که از بین آنها دو نفر با آرای مردم انتخاب و راهی مجلس دهم خواهند شد. بازتاب بروجرد

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات