اعتماد مردم به لیست جامعه روحانیت مبارز

آیت الله مبلغی و نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان شدند/ اعتماد مردم لرستان به لیست جامعه روحانیت مبارز

به گزارش لرستان خبر، نتایج پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان اعلام شد که بر اساس آن آیت الله احمد مبلغی و هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان شدند.

آیت الله نیازی و مبلغی دو کاندیدای مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز بودند و بعد از این دو آیت الله سید محمد نقی شاهرخی سوم شد.

19 نفر برای پنجمین دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان ثبت نام کردند که 6 نفر انصراف، 10 نفر صلاحیت علمی لازم را کسب نکردند و سه نفر در این دوره از انتخابات حضور پیدا کردند.

سید سعید شاهرخی رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: با پایان شمارش آراء حوزه انتخابیه استان لرستان ، از 884 هزارو 144 رای ماخوذه که 794 هزار 772 رای صحیح بوده که احمد مبلغی با 400 هزارو 732 رای و هاشم نیازی با 382 هزارو 523 رای به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

ایت الله شاهرخی نیز با 345 هزار و 663 رای سوم شد

 

اشتباه بزرگ شبکه خبر با شیطنت ...

شبکه خبر در اشتباهی بزرگ دقایقی قبل اعلام کرد آیت الله مبلغی و شاهرخی منتخب مردم لرستان در خبرگان رهبری شدند در حالیکه این اشتباه بوده و ایت الله مبلغی و نیازی انتخاب شدند

گویا اشتباه بزرگ صداوسیمای لرستان در انتقال خبر سبب اشتباه بزرگ تر شبکه خبر شده و اخبار اشتباه را منتشر کرده است که معلونم نیست این خبر را به چه دلیل منتشر کرده و ایا شیطنت برخی .. پشت این خبر بوده است.

چون در روند شمارش هیچگاه ترکیب ایت الله مبلغی و شاهرخی 2 گزینه نخست نبوده و همواره آیت الله نیازی جز 2 گزینه بوده و حتی بیش تر اوقات نفر نخست انتخابی مردم در صندوق ها بود.

لرستان خبر روز گذشته نتایج نهایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان را اعلام کرد که ایت الله مبلغی و نیازی منتخب مردم در این مجلس شدند و امروز نیز از سوی رئیس ستاد انتخابات لرستان این خبر تائید شد.

تمامی این خبر را هیئت های اجرایی اعلام کرده اند و هیئت نظارت استان هنوز تشکیل جلسه نهایی را نداده و امروز ساعت 1 جلسه نهایی برگزار می شود.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی

    بعد از 34 سال انتخاب افراد جدید پیروزی ملت و لرستان با انتخاب دواستاد برجسته

    • ناشناس

      بله با این تقلب گسترده باید هم اینجور می شد.خبرگان که با تقلب رای بیارن وای به حال مجلس خبرگان

    • ناشناس

      خدا پدرت بیامرزه یه کم برو تو بطن مردم ببین به کی رای دادن تقلب نشده تغلب شد اخلاص بر قلبها غالب شد بله تغلب و غالب

  • بیرانوند

    اینطورنیست من خودم خیلی برا آیت الله نیازی تبلیغ کردم ،ایشون ازهمه لحاظ لایق هستن ایشالا موفق باشن همینطور آقای مبلغی

  • حامد

    تبریک به مردم لرستان برای انتخاب استاد برجسته، جناب آیت الله احمد مبلغی فرزند برومند بروجرد.

  • احمد رضا

    واقعا بهترین و شایسته ترین انتخاب بودند دکتر مبلغی و ایت الله نیازی دوچهره علمی و ملی لرستان

نظرات