حمله اراذل به نماینده پلدختر در مجلس

نماینده دوره هشتم ونهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه پلدختر وگفت:مهندسی انتخابات وآرایش عوامل اجرایی وبازرسی ونمایندگان فرماندارتوسط معاون سیاسی استانداروعملی نمودن آن توسط فرماندار، بخشداران ودهیاران ودخالت همه جانبه مدیران برکسی پوشیده نیست .

به گزارش لرستان خبر، علی کایدی نماینده دوره هشتم ونهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان صبح امروز یکشنبه در صحن مجلس به ایراد سخنرانی پرداخت.

علی کایدی گفت : خداراشاکرم که درمجلس هشتم ونهم با توجه به چالشهای فراوان همواره در خط مرادم رهبرفرزانه انقلاب استوار مانده ام وبه عنوان فرزند انقلاب وفرزند شهید دربرابرکانونهای قدرت وثروت پایم سست ولرزان نگردید .

وی افزود: درزمانی که اصلاح طلب اصولگرا می شود واصولگرا اصلاح طلب وهمه معتدل می شوند اینجانب در خط مقام عظمای ولایت حرکت نمودم ووابستگی مطلق به هیچکدام ازجناح های سیاسی نداشتم وبراصولم پایدارماندم .

کایدی ادامه داد: برای رسیدن به کرسی سبزمجلس شورای اسلامی به هر وسیله ایی متوسل نشدم و فقط به خدا وسپس به مردم اتکا کردم ودرخط ولایت فقیه گام برداشتم .

نماینده مردم پلدختر ومعمولان با اشاره به انتخابات هفتم اسفندتصریح کرد: از همه کاندیداهایی که در ایران اسلامی وهمچنین درحوزه انتخابیه ام، تنور انتخابات را گرم کردندتا مردم درپای صندوق های رای حضور یابندتشکر می کنم وامیدوارم مجلس دهم ونماینده منتخب شهرستانم در هفت اسفند بتواند در حل مشکل معیشت واشتغال مردم وعمران وآبادانی ایران اسلامی گام بر دارد.

کایدی افزود: با توجه به اینکه نماینده مردم بوده وتمام کاندیداهای حاضر در انتخابات هفتم اسفند در پلدختر و معمولان از موکلین بنده می باشند وظیفه دارم جهت دفاع ازحقوق همه آنها و طرفدارانشان چند نکته حائز اهمیت را در زمینه صیانت از آرا مردم به سمع و نظرمسئولین برگزارک ننده نظارتی و اجرایی ارشد برسانم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس هشتم ونهم در ادامه سخنان خود به نکات متعددی در رابطه تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان اشاره کرد و یادآور شد: بنده این نکات را به طور مکرر به شورای تامین وستادپیشگیری از تخلفات انتخاباتی متذکر شدم .

کایدی گفت: باتوجه به کمی جمعیت حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان و موثر بودن بودن جمعیت در نتیجه انتخابات افرادی را به طورگسترده و سازمان دهی شده از شهرها و شهرستانهای خود استان لرستان و همینطور استانهای همجوار در روز قبل از اخذ رای و در خود روز انتخابات برای اخذ رای به نفع یک کاندیدای خاص در حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان مستقر نمودند که گواه برصحت این ادعا گزارش وزارت کشور و تایید فرماندار پلدختر در شورای اداری شهرستان در روز 15 /12 /94 می باشد.

وی تاکید کرد: متاسفانه تذکر اینجانب در قبل از هفتم اسفند موثر واقع نشد که اکنون برای مردم حوزه انتخابیه ام تامل برانگیز است.

کایدی ادامه داد: خرید آرا و سوءاستفاده از نیاز نیازمندان از جانب برخی از کاندیداها که بنده به طور مکرر این مورد را نیز متذکر شدم ولی هیچگونه تمهیدی از جانب مجریان استانی و شهرستانی صورت نگرفت .

نماینده پلدختر ومعمولان تصریح کرد: تهدید و ارعاب توسط ارازل و اوباش سازماندهی شده چه در سطح شهر وچه در اطراف حوزه های اخذ رای که شب قبل از انتخابات اینجانب خودم شخصاً مورد هجوم ارازل و اوباش شناخته شده شهر قرار گرفتم .

کایدی با اشاره به اینکه رییس دادگستری و رییس اداره اطلاعات این ارازل و اوباش شناخته شده را می شناسند خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: آقای وزیر کشور ارازل و اوباش به من حمله ور شدند و سوویچ ماشین بنده را دزدیدند و بنده با فرمانده نیروی انتظامی  ورییس دادگستری تماس گرفتم ولی این مسئولین به تماس من با موبایل جواب ندادند ولی پس ازتماس بارییس اداره اطلاعات ایشان جواب داد وسوییچ ماشین بنده را ازاین ارازل و اوباش شناخته شده پس گرفت.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان با اشاره به نا امنی در انتخابات اخیر حوزه پلدختر و معمولان خطاب به وزیر کشور بیان کرد: جناب آقای رحمانی فضلی این است امنیت انتخابات ؟ نماینده شهرامنیت ندارد ، فرزند شهیددر پلدختر امنیت ندارد،آیاشما در پلدختر برای انجام انتخابات امنیت ایجاد کردید؟

کایدی در ادامه سخنان خود با اشاره به موارد دیگر در رابطه با تخلف انتخاباتی ،عنوان کرد: اسکن وکپی برگ رای وخرید و فروش آن توسط برخی از کاندیداها که اسناد این اسکن ها نیزموجود است از جمله مورد دیگری از تخلفات انتخاباتی در حوزه پلدختر ومعمولان است.

وی افزود: عدم اخذ رای در بعضی از روستاها وعده ایی از شهروندان که فرصت اخذ رای آنها ایجاد نشد نیز ازجمله مواردی است که باید بررسی شود.

وی افزود: من اینها را برای خودم نمی گویم وبرای دیگر کاندیداها دفاع از حقوق آنها ومردم اینها را می گویم

کایدی با اشاره به مهندسی شدن انتخابات درحوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان در هفتم اسفند تصریح کرد:مهندسی انتخابات وآرایش عوامل اجرایی و بازرسی و نمایندگان فرماندار توسط معاون سیاسی استاندار و عملی نمودن آن توسط فرماندار، بخشداران ودهیاران و دخالت همه جانبه مدیران برکسی پوشیده نیست .

علی کایدی با یادآوری اینکه بدعت های انحرافی در عرصه انتخابات برای آینده از قبیل خرید آرا،توسل به زور وارعاب موجب تغییر ملاک ها ومعیارهای ارزشی در انتخابات های آتی خواهد شد اظهار  کرد: ائتلاف سودجویان وقدرت طلبان و نفوذ آنان در انتخابات به فرمایش مقام معظم رهبری صاحبان و کانونهای قدرت وثروت آسیب جدی خواهد زد.

نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس هشتم ونهم در پایان سخنان خود تاکید کرد: از وزیر محترم کشور واز شورای محترم نگهبان خواستارم نسبت به بررسی کامل واحیای حق مردم وایجادفضای سالم وپاک وبرخورد قانونی با متخلفین پرداخته زیرا موجب جلب اعتماد بیشتر مردم به مسئولین نظام ومسئولین اجرایی انتخابات خواهد شد.منبع: تابناک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • رضا

    آقای نماینده
    خوب بود توضیح میدادی که چه شد که سوویچ ماشین شما را برداشتند
    جوانان این شهر شاهد بودند که وقتی اکیپ پخش کننده کیسه های برنج شما توسط جوانان شهر متوقف شد و تحویل نیروی انتظامی شد شما برای مدیریت پخش محموله برنج مراجعه کردین و توسط جوانان شهر از فرار شما از محل جلوگیری شد تا عوامل انتخابات حضور بهم رسانند و تخلف آشکار شما را صورت جلسه نمایند.
    جناب نماینده
    از حق کدام کاندید دفاع میکنید ؟؟؟!!!خود شما و هواداران شما شاهد بودند که از روستای ماژین چگونه و به چه صورت برای برای رای دادن به کاندید شکست خورده به صندوقهای رای هجوم آوردند.!!!!!
    شما و هواداران شما شاهد بودند که توزیع پول و اقلام ضروری مردم از جانب خود شما و دیگر کاندید شکست خورده تقسیم شد که با هوشیاری جوانان نتوانستین تا پایان برنامه خود را عملی سازید
    جناب نماینده شما لطف بفرمایید در مورد انتخابات های گذشته توضیح بفرمایید که عوامل شما سخت پیگیر حلالیت طلبیدن هستند

    • A&H

      دمت گرم داداش

    • شاهرخی

      حکایت همون دزد هست که یه چیزی رو دزدید و برا فرافکنی خودش گفت: آی دزد آی دزد..که حواس مردم رو متوجه یه نفر دیگه بکنه درصورتی که خودش دزد بود.
      این تهمت هایی که داری به نماینده ی شریف مردم پلدختر و دکتر چراغی(نفر دوم انتخابات) میزنید دقیقا رفتار خود شماها بود که با توسل به ارازل و اوباش از پائین و حمایت معاون استاندار از بالا (که نسبت فامیلی با کاندیدای پیروز داره) پیروز انتخابات شدید.

    • رضا

      دروغگویی که فامیل خودت شاهرخی گذاشتی
      فیلم محموله برنج ایشون موجوده به همراه برنج و وانت توقیفی

    • خدا جای حق نشسته

      چیه آمپر چسبوندی؟ آیا بجز واقعیت میگه؟ ... هم دزدی کرد؟ ...کم برنج پخش کرد؟ .... کم رای اسکن کرد؟
      به حق حضرت زهرا پیش مردم رسوا شده پیش رهبر هم رسوا میشه
      به حق حضرت زهرا جواب این همه ظلمش رو تو انتخابات میگیره

    • amir

      سلام خدمت همه عزیزان. من بعنوان ی پلدختری میخوام اینو بگم ک بخاطر دو نفر انواع و اقسام حرفارو بار هم نکنید شهرستان پلدختر دلسوز نداره چون این 5دوره ب اندازه یک دوره بروجرد کارنکردن.من از این ب بعد در انتخابات شرکت نمیکنم چون رای دادن یا ندادن امثال من سودی نداره چون یک روز قبل انتخابات یکی مث اقای علی زینی وند حکم فرمانداری ویژه دریافت میکند و نتیجه انتخابات رو رقم میزنه پس شرکت نکنیم بهتره ولی یک روز باید جواب مادرایی ک بچه هاشون یکی یکی داره تو شهر های دیگه تلف میشه در روز قیامت بدن اینطور شخص هایی ک بفکر منافع خودشونن.پلدختر تا ابد پیشرفت نمیکند چون مسؤول دلسوز نداره.

    • amir

      ببخشید اقای رضا زینی وند

  • محمد

    علی کاییدی در پلدختر بعنوان یک نماینده تلقی نمیشود
    بعنوان پولشو در خط اول بد آموزی خرید رای مردم وجوامع
    معتادان است ،نماینده نیست ،چون کسی نماینده است که
    با رای مردم به مجلس برود اما کاییدی با پولها ی کثیف به
    مجلس رفت ،حال فکر میکنم که این مردم همان مردم هستند

    • عشق..

      کاییدی متشکریم...
      درور..
      فقط کوشکی....

  • A&H

    یکی بره ب این بگه فازت چی بود از این همه شلوغ کاری و ابروی شهرو بردن؟؟..ماشینتو دزدیدن؟؟چرا دزدیدن؟؟از3000تا رأی فردات میترسیدن؟؟کسی نیس بگه تو خودت دور قبل چطور بردی اخه .....ادم نمیدونه چی بگه جلوی این همه ریا و تظاهر...تو اگه انقد فرزند شهید بودنت برات مهمه تو راه شهدا قدم بردار ...سو استفاده از نیاز نیازمندان؟؟هههه...کی شب قبل از انتخابات شروع کرده بود ب رای خریدن و پخش کردن برنج و...؟...انگار ملت هالوان...فقط صرفا با حرفای ....ش دید ملتو نسبت ب لرستان بد و بد و بد و بدتر کرد...خیرت نرسید بهمون لطفا شر هم نرسون اقای ب ظاهر محترم

  • reza


    اقای کاییدی فقط حقیقت را گفتند ما فقط ب عوامل اجرایی باختیم درود بر چراغی صادق ومحبوب

    • رضا

      عوامل اجرایی فقط اجازه تخلف بهتون ندادن.
      خوبه تعداد آرای ماژین با دور قبل مقایسه کنین بعد مدعی باشین

    • آبسری

      دکتر چراغی و صادق!!!!!!!!!!!!

  • Banoo

    آقای کاییدی عین حقیقت رو گفتن

  • دانشجوی ارشد عمران

    سلام،جناب آقای دکتر علی کاییدی جنابعالی در هشت سال کذشته چه کاری در هدف توسه حوضه انتخاباتی خود انجام داده اید؟
    جز این بوده است که اطرافیان خود را سرکار بده ای ؟؟
    شما هشت سال از حقوق ملت خوردید نمیخواهد این بار دفاع کنی
    موفق باشید

    • شاهرخی

      جناب ارشد عمران-
      شما وقتی یادگرفتی "نوسعه" رو درست نوشتی اونوقت در مورد انتخابات و عملکرد دکتر کائیدی صحبت کنید.
      موفق باشید

    • ناشناس

      حوضه نه حوزه

    • گرسنه

      حاجي جان اداره تبت بلدختر بايد حتما ازمون بدي .و اما برادران عزيزت از رييس ادراه ان وقت تبت خواستند دختر يكي از اقوام را سر كار ببرد ان هم قبول نكرد يك روز ان جليلاقدر خانم محترم را با يك صندلي بردند ودر ان اداره جاي دادند.كايدي كار شخصي نكرد برا همين دشمن زياد داره

  • Banoo

    چرا فقط نظرات مخالف حرف های آقای کاییدی ثبت میشن واقعا که

  • علی

    درود بر شرف پاکت دکتر عزیز ؛تو همان نماینده ایی هستی که منیت را از مسئولان گرفتی و اعتبار را به مردم شهرت هدیه دادی ؛تو همان نماینده ایی هستی که شب قبل از برگزاری انتخابات بر سر مزار پاک شهدا رفتی و با شهدا تجدید میثاق کردی در صورتی که رقیبانت در روستا ها و شهرها پول و برنج و روغن توزیع میکردند؛تو همان نماینده ایی هستی که همواره سخنانت رو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مطرح میکردی ؛دکتر کائیدی نماینده مردمی اینان همان کسانی هستند که جیره خوار هستند و روزی جیره ها تمام خواهد شد و باز هم به اشتباه خود پی خواهند برد

    • رضا

      ایشون همون شب انخابات میگن که با محموله برنج دستگیر شدن.مزار شهدا جدیدا تو جاده واشیان جنب هواشناسی شده؟؟؟؟

    • علی

      گیرم که از جاهی دیگه اومدن .اینم میدونیم که برا نفر دوم اومدن.ایشون چرا 3900رای آوردن
      اینا که اومدن رای اضافه کردن ،کم که نکردن

    • پلدختر اصل

      آقایان علی رضا هادی امید و... جم کنین این حرفای تاریخ مصرف گذشته رو دستتان واسه مردم رو شده!!! میگین سند بیارین باشه سند میآریم تو یکی از روستاهای بالای پلدختر یه میلیون دادین یه نفر واسه رای ولی رای به سید نداد و پولو داد لاستیک انداخت زیر ماشینش، کامیون برنجتون که گاو پیشونی سفیده کامیون شکرتونو چی میگین!!! کوتاه بیاین کاییدی یادتون رفت چطور شد نماینده در مقابل شاهرخی و سید رحیم موسوی!!! ببینید حرفهای شمارو کسی باور نمیکنه!!! چطور واقعیتی که تک تک ما به چشم خودمون دیدیم بگیم دروغه و حرفهای شما راسته!!!! سید و سالار شهیدان امام حسین فرمودن اگه دین نداری حداقل ازاده باشین!!

    • نیازی

      در جواب پلدختری اصل باید بگم که ماهم ب چشم خود پخش اقلام غذایی توسط آقایون دکتر رو دیدیم و همونطور ک شما حرف ما رو باور ندارید ماهم حرف شما رو باور نداریم ضمنا ی کم مراعات کنید اقایان موسوی و شاهرخی فخر پلدختر و لرستان هستند مواظب باشید ک چی از دهنتون میاد بیرون ... اگ اینقدر راست میگی حدیث امام حسین رو بلدی خب یه لطف کن احادیث معصومین در مورد عفت کلام و بی حرمتی نکردن به دیگران رو هم یاد بگیر کی گفته ازاده نباش؟ازاده باش و به انتخاب دیگرانم احترام بزار و در مورد انسانهای بزرگ اینقدر الکی و زود قضاوت نکن ک داور اصلی کسی دیگه ست.یا علی

  • شاعرخی

    همه ی مردم میدانند که اظهارات دکترکائیدی عین واقعیت هستند و ما نماینده ی قانون گریز نمی خواهیم

    • علی

      >شمام که راست میگی فامیلت ش
      مثل خودش دروغگویی

    • هادی

      سید شعیب همه دیدگاه های تورو میشناسن خصوصا من و تو که با هم سفر رفتیم و دیدار رهبری پس فکر نکن نمیشناسیمت مسافرخانه کشاورز میدان ول عصر تهران یادت هست

    • شاهرخی 2

      شوخی نک برا

  • امید باق

    اقای کایدی همان دوره هایی که شما نماینده شدید باز هم با پخش کیسه های برنج روغن برنده شدید که حقتان نبود ان دو دوره هم مانند این دوره نماینده شدن حق اقای سید حمید رضا کاظمی بود.مردم دیگر با روغن برنج فریب نمی خورند.

    • ناشناس

      برو گم شو دو نفر مثله تو رای میدن به سید دزد قدرت طلب کثیف

    • آبسری

      در جواب ناشناس
      دزد خودتی ک همه رو دزد میبینی
      کافر همه را ب کیش خود پندارد

  • ناشناس

    >آقاي كاييدي واقعا برات متاسفم ماشين پر از برنج كه ا ا براي شما پخش مي كرد چي اونم دروغه سلسله ي پول دادن وبرنج و روغن را آقاي علي كاييدي شما شروع كرديد

    • ناشناس

      نجاسات ما ی شب قبل از انتخابات از معمولان دو ماشین از سید دیدیم که روغن پخش میکردن به پاسگاه گفتیم من شاه کرمیم اکه مردی بیا وسط به دکتر توهین نکنید دزدای خیانتکارنمایندت اگه مرد بود به زور تایید نمیشد

  • هادی

    سلام
    جناب آقای کاییدی من هم به مردم شهرم تبریک می گویم هم شما من و خانواده ام را میشناسی هم من شما و خانواده محترمتان را و نسبت فامیلی که با همسر حضرتعالی دارم و متاسفانه همین نسبت باعث شد آن شب برخورد بدی با شما نشود اما گویا دوست داری اتفاقات عجیبی در سطح کشور رخ دهد
    من یکی از همان چند نفر هستم که اراذل خوانده ای ما را آقای کاییدی بهتر است برای وزیر کشور و نمایندگان و مردمان شهر پلدختر بگوی چرا و در کجای شهر ارازل به تو حمله کردند ؟؟؟؟ یادت هست که در منطقه زیر هواشناسی با یک پیکان برنج 10 کیلویی بودی و من و همراهانم متوجه این اقدام شما شدییم و نگذاشتیم این برنج ها را بین مردم کم توان و ضعیف شهرستان پخش کنی اما به یکباره همه نقش هایت بر اب شد آقای لیونل مسی نگذاشتیم گل دقیقه 90 را بزنی ؟
    اگر تا سه روز آینده از مردم عذرخواهی نکنی به جان حاج علی و حاجی حامدین فیلمی که آن شب از شما توسط برادر کوچکم گرفته شده در اختیار لرستان خبر می گذاریم تا رسوا شود هرآنکه سیاه روی باشد و در او غل و غشی باشد ؟؟؟؟

    • دوست هادی

      هادی جان سلام جان خودت فیلم برنج ها وروغن را بزار

    • A&H

      هه دوسدارم قیافشو موقع دیدن فیلم ببینم خدایی....فرزند شهید امنیت ندارد...قلبم شکست....حیف اسم فرزند شهید!!!!

    • محسن رضايي

      اقايي كه خودت رو هادي خطاب ميكني ، تو حتي جرات نداري بگي كه كي هستي حالا اومدي تهديد مي كني كه فيلم توزيع برنج انتشار ميدي
      عجبا از اين همه دروغگويي
      يك نكته هم اينكه نيازي نيست چاخان كني و خودت رو فاميل دكتر كائيدي خطاب كني اقاي معلوم الحال بي هويت

  • حیدری

    فرهنگ بد انتخابات و تخلفات بزرگ و کوچک انتخاباتی در زمان آقای کاییدی در پلدختر مرسوم شد.....مشکلات شهرستان پلدختر بخاطر مدیریت ضعیف و سو استفاده ایشان و برخی اطرافیانشان هزار برابر شده....متاسفانه ایشان خوب بلدند از عنوان فرزند شهید استفاده ابزاری کنند و مقامات بالا را گول بزنند....ایشان باید به عنوان متهم ردیف اول اتش زدن ادارات دولت در دوره گذشته و همچنین دریافت رشوه از معاون اول احمدی نژاد , برنجی کردن انتخابات پلدخترو هزار جرم و تخلف دیگر باید مورد تعقیب و محاکمه دستگاه قضایی قرار بگیرند این مطالبه اول و ضروری مردم پلدختر از مسئولین محترم دستگاه قضا می باشد.

    • علی

      احسنت

    • لر

      آقای حیدری برادر چی شده فراموشی گرفتی یا خودتو زدی به .... دزدی کی فوت و فن شو عالی بلده؟؟؟!!!!!

  • ناشناس

    متشکریم بزرگ مرد بالا گریوه که حرفهای دل مردم شهرت که در روز 7اسفند عزادار شدند به گوش مسولان نظام رساندی تا مسئولین بلندپایه برای حفظ پایه های نظام عدالت راپیشه کنند،،، متشکریم

    • @

      ههههه بزرگ مرد بالاگریوه .اگه مردونگی رو این اقای ضعیف دارن ک با باخت خودشون همه چی رو انداختن گردن مردم پلدختر پس بالاگریوه مرد نداره نمیدونم چطور حاضر شدن ب دروغ این صفات رو ب هم شهریاشون نسبت بدن.ن ب این اقای نسبتا محترم نمیگن بزرگ مرد بالاگریوه این کوچک مرد هم نیست

  • میلاد

    درود بر مردم پلدختر که با رای ناچیز و اندک 3000 تایی سیلی جانانه ای به این فرد بخاطر هشت سال دروغ و فتنه گیری زدند دست مریزاد

    • علی

      مردم خوب پلدختر همینقد بیشتر هم به سید شما رای ندادن.حالا چجور شد اونقد هم خدا میدونه هم بنده.درود بر شرف کاییدی ک جوانمردانه از حق دیگران دفاع میکنه

    • ناشناس

      درود خدا بر شما دکتر کاییدی مرد بالا گریوه

  • ناشناس

    درود خدا بر شیرمرد بالاگریوه که نترس و شجاع از حق مردم در صخن علنی مجلس دفاع کردید

  • م.ج

    خدارحمت کنه پدرومادر کاییدی رو که اعتراض مردم بی دفاع ومظلوم پلدختر را ازدست انحصارطلب ها بگوش مسئولین کشور ووزیرکشور رسوند تواین همه سال یه نطق قشنگی گفت دمت گرم بامعرفت .

  • ناشناس

    درود خدا بر شیرمرد بالاگریوه که نترس و شجاع از حق مردم در صخن علنی مجلس دفاع کردید

    • علی

      برا همین بود3900رای داشت.
      مردم خوب شناختنش

  • ناشناس

    درود خدا بر شیرمرد بالاگریوه که نترس و شجاع از حق مردم در صخن علنی مجلس دفاع کردید







    انگار طرفدارهای کاظمی یادتون رفته خودتون چطور برنج و روغن پخش میکردید
    وچک 15میلیونی در روستای هلوش به مردم دادید
    شما ها دیگر اسم برنج نیارید
    ومطمن باشید انتخابات پلدختر طبق قانون بررسی و ابطال میشود

    • علی

      کاش میتونستین یه مستند داشته باشین
      امروز دیگه از بچه 5ساله تا پیرمرد پیرزن70ساله گوشی دوربین دارن دارن.چرا نتونستین از یه دونه برنج فیلم ارئه بدین
      خودتونم میدونین اعتراضتون فقط به تعداد زیاد بازرس ها و ناظر هاست که اجازه تخلف بیشتر بهتون ندادن
      آمار وزارت کشور که داره مطمئن باشین آمار با دور گذشته انتخابات مقایسه شده

    • هادی

      باش تا صبح دولتت بدمد عزیزم باطلش کنییییییییییییییییییییییییی هووو هم شخص خوتتتتتتتتتتتتتتتت

  • ناشناس

    درود بر دکتر کایدی که حق رو گفت

  • س.

    اقای هادی .کاییدی اینقدربی کس کارنیست دیگه که تو هرکاری دوست داشته باشی بکنی مواظب دهانت باش هنوز دکترفدایی داره کافیه اشاره بکنه .سکوت کنی بنفعت.

    • هادی

      شما فعلا سکوت کن عزییزم همون قسم هایی که واسه فیلم خوردم رو به گوش علی قلی برسان خودش بهت میگه من کی هستم و کی بودم و اینکه فعلا با اون 3900 رای لیونل مسی حال کنید تا بعد همه مردم گذشته ما رو میدونن و کاییدی رو هم میشناسن راحت باشین فعلا ولی اگر تا سه روز دیگه عذرخواهی نکنه فیلم را پخش می کنم درضم منطقه لوتی ها همه شاهد بودند که چطور پیاده راه افتاد اومد پایین وقتی ماشینش رو گرفتیم و صورتجلسه کلانتری و هیات نظارت شد

  • حامی

    درود بر دکتر کایدی که حق رو گفت

  • قز

    ر

  • درود بر کائید عزیز

    ص

    • علی

      امروز اسپانسر مالی دور قبل ایشون به اعدام محکوم شد

  • شهروند

    آقای کاییدی چرا آنزمان که مردم جنوب پلدختر به تورای دادن آدمهای خوبی بودند ولی الان که به کاندیددیگری رای دادند شدند دزد وخلافکار؟مهندسی انتخابات در دو روز گذشته یکطرفه با چه کسی بود؟این دوره از سالم ترین انتخاباتها بود واز همه کاندیداها سرصندوق بودند اگر جنابعالی نیرو من داشته ای دلیلش این بود نخست که طرفدار نداشتی !نتیجه آرا نشون داد که میان نداشتی سرصندوق بذاری!خدایا شکرت که کاییدی نبرد دیگر اشکال ندارد سیدحمید باشد یا چراغی یا دیگری!

  • ناشناس

    آرا دکتر کایدی مال خودش بود،،، برنج و روغن و تعرفه های اسکن و دزدی و شناسنامه پاک کردن نداشت، شما آراتون از دکترکایدی کمتر بود ولی خیلی جالبه... از کجا اومدن

    • ناشناس

      کاییدی‌دروغگو.مردم‌باغیرت‌معمولان‌بهت‌رای‌ندادندهه‌هه‌هاها

    • امین

      کاییدی نصف حتی کوشکی هم رای نیورد،،عجب رویی دارین

  • محمد

    اینا از اسم حضرت زهرا هم سواستفاده کردن انشالله حضرت زهرا روسیاهشون میکنه

  • ناشناس

    دکتر کایید ی دست درد نکنه که صدای این مردم رو که یک روز بعد از انتخابات سکوت در شهربقرار شد و همه به عزا نشستند رو به گوش مسئولین رسوندی انتخابات ناسالم وبا مهندسی شدن سید سعید شاهرخی در پلدختر برگزار شد اقای شاهرخی مملکت قانون دارد جنابعالی کودتای سیاسی انجام دادی وباید جوابگو باشی
    قطع یقین طبق قانون بررسی میشود و حتما ابطال خواهد شد

  • ناشناس

    شیر مرد بالاگریوه دمت گرم
    شجاعتت رو یکبار دیگر همچون 8سال پیش نشون دادی

    • ناشناس

      خخخخخ

  • جمشید رضائی

    ما مردم پلدختر و طوایف بالاگریوه خواهان دستگیری و محاکمه این فرد و اطرافیانش هستیم. دوستان و همشهریان عزیز طوماری علیه این فرد تهیه کنید تا مرد و زن پلدختری پای آن را امضا کنن.

    • یکنفر

      منظورت از طوایف بالاگریوه میشه دقیقا بگی کیه؟؟؟!!!! طوایف بالاگریوه نماینده اشون معلوم بود کیه !!! خواهشا بگو قاچاقچیان، دزدان و خلافکاران!!! مردم با شرف پلدختر قاطی این چیزا نکن!!!

    • دونفر

      یک نفر جان نماینده مردم بالاگریوه کاظمی هستش با اون تعداد ارایی از شهرها و استانهای همجوار اوردید خودتونو گول نزنید یکجا ماژینو آوردید پلدختر واقعا اگ رأی خالص مردم پلدختر و معمولان و حومه بود الان رویی واسه اینهمه اعتراض و زبون درازی نداشتید،بعدشم اینکه ک میگین دزد و قاچاقی حرف درستی نیست اما اگ درستم باشه همین دزد و قاچاقچیا غیرت و برششون از آدمای اطراف کاندید شما بیشتره الان نتیجه رو ببینید ما برنده شدیم یه کم نزاکت داشته باشید واسه خودتون خوبه.

  • ناشناس

    تخلف انتخابات در پلدختر نهادینه شده . یک مشت خلافکار دور هم جمع شدیم

  • طرف دار عدالت

    دوردبردکتر کاییدی که حرف حق رو زد دوستان من بچه روستاهستم تواین چندسال که عمرکردم بدترین انتخابات این دوره رو دیدم اصلا نماینده فرماندار اقایی... که ازطرف دارهای ح.ک بودهیچ عکس العملی نشون نمیاد در صندوق روستا ما فقط یه نماینده کوشکی بود یه نماینده چراغی ویه نماینده کاییدی بقیه عوامل همه طرف دار اقایی کاظمی نماینده محترم بودن

  • ارشد عمران

    جناب اقای شاهرخی شما اشتباه تایپی رو مد نظر نگیر شما که مدعی جناب اقای کاییدی هستین از عملکرد ایشون صحبت کنید ، واقعا سه هزار رای حرفی برای گفتن نزاشت، سعی کنیم درست رفتار کنیم

    • واقع بین

      شما که در سراب حمام شب قبل انتخابات برنج پخش کردین کسی ندید چون زیرکانه بود شما پا گذاشتین رو حق الناس خدا جوابتون را خواهد داد من ومردم دیارم شما چابلوسان زمان را به خداواگزار کردیم همه اونهای که به دکتر کاییدی میگید بخدا قسم همش خودتون انجام دادید که میدونید چه جور برنج پخش کردید رای خریدیدکاییدی اگر چه بههمت فرماندار از صحنه انتخابات از ماهها پیش حذف شد اما به خدا قسم هیچ کس به اندازه کاییدی برای این شهر زحمت نکشیداین دنیا را خریدید اون دنیا از حقمان نمیگذریم

  • رضا

    سلام اقای کاییدی وجدانا تو۸سال نمایندگی بودجه عمران شهری تونستید بودجه عمرانی داشته باشین که شهر پلدختر هنوز پل هوایی و خدمات پیش پا افتاده شهر سازی نداره عین دهات هنوز احشام وحیوانات تو شهر جولان میدن کار عمرانی وبودجه عمرانی به درد اشتغال جوانان شهرستان چه عملکرد مثبتی داشتین .

    • شاهرخی

      متاسفانه برخی ها مثل جنابعالی،خیلی چیزها را نمی دونند ولی صحبت میکنند.شهرداری ها سازمان های خصوصی هستند و خودشون باید درآمد زایی کنند.اینکه پل هوایی و احشام رفت و امد میکنند چه ربطی به نماینده داره؟
      بهت توصیه میکنم با متخصین نشست و برخواست داشته باش تا اطلاعاتت بالا بره

    • جودکی

      تلخ کامی و ناراحتی مردم پلدختر از برد کاظمی را در سکوت مطلق خیابان ها و خانه نشین شدن مردم پلدختر در روز 8 اسفند را همه دیدند.مرگ بر انحصارطلبان.

    • رضا عیدی نژاد

      ما خواهان ابطال انتخابات هستیم

  • چناب دکتر عزیز کاملا به صحبتهای خودش اعتماد دارد چون این تعداد کارایی که به کاییدبود به جرات سوگند یاد می کنم که دوسوم انها با پولها یی

  • طرف دار عدالت

    هرکی برنح و پول ومردم وقران فکر اون دنیا خودش رو نمیکنه اون موقعه میخوان دربرابرخدا چی بگن فکر اون دنیا خودشون نمیکنن

  • بالاگریوه

    اینا از اسم حضرت زهرا هم سو استفاده کردن حضرت زهراروسیاهشون میکنه انشالله

  • ناشناس

    كاظمي هم فعلا بزار چهارسال بخوره تا چهارسال ديگه خدا بزگه

    • امین

      تهمت نزنـ......

  • حسن

    برنج و پول رو خودت مد کردی اقای کاییدی چهار سال پیش

  • ج.دریکوند

    اهای اونایی که طرفدار کاظمی هستید مگه شما ها نبودید 8 سال پیش ریختید توخیابونا عابربانکها روشکستیدکمیته امداد اتش زدید بازرگانی سوزوندید کجایید اقای جمشیدرضا یی برادرعزیز قول بهتون میدم 6 ماه دیگه کاظمی جواب تلفنتون نمیده پیامک فحش براش میزارید بعد اون عزیزی خواهرزادش میکنه رئیس اگاهی دمارازروزگارتون درمیاره اهای قاچاقچیایی که قول ازادکردن بهتون داده اهای خلافکارهای خورده فروش توهمون زندون میپوسید .خودت کردی که لعنت برخودت باد

    • جودکی

      دریکوند جان با عرض پوزش هشت سال پیش طرفدارا دکتر شهرو آتیش زدن اونم سر اینکه یه خبر رسید ک قراره انتخابات مجلس هشتم تو پلدختر ابطال بشه طرفدارا دکتر شبانه ریختن تو خیابون و اینکارا رو کردن ک بگن آره یا دکتر یا ما از هیچ کاری ترسی نداریم لطفا یکم سطح اطلاعاتتون رو بالا ببرید خوبیت نداره من خودم هشت سال پیش بهش رأی دادم اما حقیقتا این دو دوره دیگه باهاش نبودم چون بنظرم اصلح نبود و شمام بهتره ب دیگران انگ نزنی حالا هرچی هست الان پیروز انتخاباته شمام ب خودت فشار نیار عزیز من.در پناه خدا یا علی

  • جودکی

    >گه مسولین شهر واستان .... داشته باشند که شک دارم باید ثابت کنند چگونه این تخلفات سازماندهی شده بنده مخالف کایدی بوده وهستم اما کاملا این مورد درست اشاره کردند انتخابات 7اسفند ماه سالم نبود ومردم نسبت به نظام بی اعتماد کرد همه میدونن تقلب شده امامسو لی بخصوص نماینده ی سیاسی استانداری وفرماندار پلدختردراین دنیا واخرت باتوجه به حق الناس بودن رای مردم از زبان رهبر معظم باید پاسخگو باشند ولایتی بودن درعمل یا حرف خوبه ؟

    • علی چراغی

      تو طرفدار چراغی ها.......سوزه جونت دروما دخالت نکه د ای چیا

  • س.ج

    اولا کاظمی که بیشتر10 هزار رای نداشت فقط یه مشت ازاون ...سرصندوق گذاشت که اصلا ادم شرمش اومد توجایگاه اخذرای قراربگیره من متاسفم ایا اینا خودشون ذریه حضرت زهرا مینامند ایابه وصیت نامه امام راحل درمورد انتخابات توجه نمیکنن .اقایون من هیچ وقت اون کامیون پرازبرنج که ازطرف شما توسط نیروی انتظامی توقیف شد فراموش نمیکنم چرا بعواملت نگفتی اینکارا حرام وشایسته ما سادات نیست طبق گفته مقام رهبری شما نفوذی دشمن هستید چون با فریب مردم بمجلس ورود میکنی امیدوارم بخودبیایی...

    • @

      من خودم سرصندوق بودم شاهد بودم که حتی دو ششم مسئولان اجرایی و نظارت هم طرفدار سید نبودن و اتفاقا یکی از مسئولان اجرایی انقدر برای طرفداران اقای کایدی تعرفه اضافی دادن که ما همه مجبور بودیم فقط او را تحت نظارت قرار دهیم

    • سید موسوی

      ما هیئت نظارت رو یکدست داشتیم و هیئت اجرایی رو تقریبا 80% داشتیم.تونستیم.زنده باد حمیدرضا کاظمی

    • حقگو

      نون لری ونون لری/س حمید میندلتون بری
      اگه ی کامیون توقیف شده قابل استناده چرا پی گیری نمکنید /مثل ما که فیلم توقیفات شب انتخابات رو رسانه ای کردیم ونتیجه گرفتیم 1-توقیف استاد ع.س در منطقه دردیا2-توقیف کاندیدع.ک منطقه زیر هواشناسی که فیلماشون پخش شد .شما هم پخش کنید اگه راست میگویید

    • امین

      هونت اباد،هینون بیلی گون سید هزار رأی ناشت
      آدمونه که ایقه تحلیلشو ضعیفه ها درباره انتخابات نظر دین
      مهم هینا سید برد تا تونت بویت .....

  • ناشناس

    سلام، دکتر کاییدی خودش دور قبل تو اکثر روستاها برنج وپول داد من خودم شاهد هستم حالا داره از رای دزدی صحبت میکنه، دکتر کاییدی گفت من مسی هستم دقیقه نود کار تمام میکنم با برنج و پول بود،، این حرفها رو هر کی بگه تو چیزی نگو دکتر کاییدی که خودت منشا این حرکت هستی،،، این حرفها که میشنوم از دکتر کاییدی خندم میگیره برو خدا روزیت جای دیگه بده

  • سرباز ولایت

    سلام دوستان عزیزم، من خودم دور قبل شاهدم که دکتر کاییدی از رمشکان دور دوم افرادی زیادی آورد که واسش رای ریختند یکی باید از عدالت حرف بزنه که مرد باشه ثابت شده باشه اما دکتر تو هیچ یک از خصوصيات رو نداری دکتر کاییدی تو خودت برنج و پول در دور قبل را به مردم از طرف عده ای افراد دادی تا رای بخری در دور قبل در یکی از روستاها من شاهد بودم که دکتر کاییدی یک کامیون برنج به درب منزلها فرستاده بود واسه رای خجالت بکش سر منشا خودت هستی،، دکتر کاییدی با انتخابات دیگه بای بای،،،

    • ناشناس

      درود خدا بر شما دکتر کاییدی مرد بالا گریوه

  • ناشناس

    جناب اقای کایدی عزیز. شما و تیم اطرافتون که از همه بدتر بودید خودم با چشمهایم دیدم که مسؤل محترم بیمارستان که هشت سال متوالی با پشتوانه شما دزدی کرد در منطقه های ورهزرد وخرسدر بالای 50 میلیون پول بین مردم پخش کرد ولی مردم فهمیده طرحان میدانند که شما دروغگویی بیشتر نیستی و همان3000 هزار رأی که اوردی اونم اقای شاه کرمی براید با پول و برنج خریدند. اقای محترم فرزند شهید بسه دیگه نالایقی خود رو با این حرفهایی که زدی بیشتر نشون دادید

    • بچه لر

      هر چه بود یا نبود بگو درود بر کاییدی..عزت از دست رفته پلدختر را دوباره به پلدختر باز گرداند...
      درود ..درود...درود...
      تازه من رای به کاییدی ندادم..باز هم بهش رای نمیدم...اما مطمین همبشه به نیکی ازش یاد میکنیم..
      تو هم بگو درود...درود

    • پلدخترب

      ابطال..ابطال....فقط ابطال ...

  • پلدختر

    درود خدا بر حماسه ساز 86 درود خدا بر پسر بالاگریوه

  • ناشناس

    شیر مرد بالا گریوه دوستت داریم و امروز برای ما یک اسفند 86دیگری رقم ردی......

  • عبدالهی

    جای تاسف هست که اقایون نمی پذیرندانتخابات درپلدخترنبو د.انتصاب توسط عوامل اجرایی ازرییس ستادانتخابات استان تاذیل صورت گرفته اقایون.خوداقایون هم میدونندکه حقشون پیروزی نبوده فقط انتصاب شد.

    • ناشناس

      ولا حقمو پیروزی بی درو نو

  • درود خدا بر شرفت دكتر كاييدي كه واقعيت انتخابات كثيف 7 اسفند رو تويه تريبون مجلس به گوش مسووليين رسونديد.

    درود خدا بر شرفت دكتر كاييدي كه واقعيت انتخابات كثيف 7 اسفند رو تويه تريبون مجلس به گوش مسووليين رسوندي

  • رضا

    درود خدا بر کر لر دکتر کاییدی

  • ناشناس

    آقاي كاييدي خيلي زشته وسط جاده هواشناسي بموني ساعت ده ويازده شب با سمند مشگي از اين به بعد سوييچ اضافه سمند رو ببر كه وسط جاده نموني

  • ساکن پلدخترم

    خدایا به تو پناه می برم از این همه دروغ!!! خدایا در ذات این افراد ذره ای راستی نیست؟؟؟!!! چرا الکی داد میزنید دزد دزد!!! دزد کیه؟؟؟!!!! یادتونه 12سال حکومت شاهرخی!!! چکار که نکردین با این مردم !!! حالا دندون گرد کردین واسه پلدختر که هیچ استان هم میخواین!!!!اگه بر فرض محال کسی دزدی کرده هیچ فکر کردی از کی یاد گرفتن!!! کار سرمایه حکیمه مثل قدیمی که بلدین!!!اون موقع که کسی هیچی بلد نبود آقایون خبره دزدی بودن !!!! چیه دردتون میاد رسوا شدین!!! وعده خدا رد خور نداره

    • سعید

      فعلا معلوما تو داره دردت میاد که اینطوری آتیش گرفتی از باخت. آب بریز اونجا که میسوزه

    • سعید

      فعلا معلوما تو داره دردت میاد که اینطوری آتیش گرفتی از باخت. آب بریز اونجا که میسوزه

  • پلدختری

    درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان که توانستن سوییچ اقای کاییدی رو پس بگیرن

  • علی

    واقعا در مورد خودش وسیدحمید کاظمی (معروف به سید حمید طارمی )حق گفت

  • زهرا

    از ۷اسفند به بعد چهره شهر را غبار غم گرفته ناراحتی از قیافه همه پیداست اونوقت من نمیدونم این همه رای رو کی به این داده ٬حتما این مردم افسرده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • علی چراغی

      کومی غبار و غم؟ ایام فاطمیه بی نتونسیم جشن بیریم انشالا بعد بیست و سوم بیا پشت بهداری جشن پیروزی داریم اوسه شادین دینی و الکی نگویی ک مردم افسردگی گرتنه ولا چنو خوشیم ک هم مردم دینن هم بالاتر د همه خدا پس الکی انگ افسردگی نزه و مردم هو د دکترتو ک گت شهرم ارازل و اوباش داره و نا امنه آبرومو د ای مملکت برد هی هم د تو ک گویی افسردگی داریم خوت افسرده ای ک طبیعیه بعد باخت افسردع بیدیه خو بویی انشالا

  • ناشناس

    طرفداران علي قلي ديگه بسته با٣٩٠٠راي واقعا خيلي زبان درازي مي كنيد أصلا در حد طرفدار هاي سيد نيستيد اگه سيل ٨٤ يادتون هست الان در تاريخ بنويسيد ٩٤/١٢/٧سيل خروشان سيد حميد از اين به بعد اين يادتون باشه طرفدارهاي كاييدي ديگه باي باي

  • سید علی

    باسلام آنهایی کهای اسم مادرم زهرا، س،رومیارن مواظب باشند کاملاً حواسشون باشه بله خیالت راحت که توسل به مادرم بود که تمام نقشه هاتان نقش بر آب شد شما که خودتان را سه روز پیش از انتخابات برنده میدانستید تمام بادتون خالی شده محاسباتتان اشتباه بوده با سادات وجدشان کار نداشته باشید مثل بعضی ها سرطان میگیرید یا کور میشید، بیایید این حرف ها رو کنار بزارید به فکر تفاهم وبرادری باشید فرصت را از فتنه گران بگیرید،

    • ناشناس

      پسر نوح با بدان بنشست خاندان نوبتش گم شد

    • جواب

      آقا سعید شرافت شما به اندازه شعورتونه!!!! اونی که زورش میاد 8سال پیش معلوم بود چیکار کرد!!! همه دروغ میگن جز شما!!! برادران و خواهران عزیز و فهیم پلدختر چرا دهن به دهن یه مشت همه کاره میشین مگه وعده خدا رو قبول ندارین، مگه به روز جوابگویی اعتقاد ندارین؟؟!!! همه چیو به خود حق بسپارین!!! بزارین از شدت شور شرارت جشن بگیرن بزنن و بکوبن،بزارین هی قسم جدم فاطمه زهرا بگن مگه تو ایام فاطمیه اش جشن نگرفتن،، اونی که میگی اسم جدتو نیاریم پس جشن تو ایام شهادتش بگیریم!!! به همون جدت که سرور زنان عالمه خود تونم میدونی چیکار کردین!!! مردم فهیم پلدختر آخرالزمان نگه داشتن دین مثل نگه داشتن آتیش میمونه حواستون جم کنین این دزدا هرچی دزدیدن که دزدیدن فقط دینتونو ندزدن!!توکلتون به خدا باشه فقط.

  • محمودوند

    همه میدانند که انتخابات مشکل داشته حتی شورای نگهبان و وزارت کشور ولی متاسفانه اگر عدالتگری بود ارزش داشت شما خودتان را ناراحت میکردید باور کن تا جایی که من خبر دارم غیر از رهبر عزیز همه دست اندرکاران ... دارند پس زیاد دنبال حاشیه نباشید از یک گروه دزد و خیانتکار انتظاری نیست.تشکر

  • طرفدار حق

    خواهشا دم از حضرت زیتب (س) نزنید وپای ای بانوی مکرم اسلام را وسط نکشید شما اگر خدا را قبول دارید وبه روز رستاخیز وبه زبان آمدن اعضاء وجوارح بدن و گواهی دادن این اعضاء اعتقادوایمان دارید نباید شب را با آرامش بخوابید . تقسیم کردن پول وبرنج وقسم دادن مردم با قرآن های داخل جیب وبا پاک کردن شناسنامه وهمدستی با عوامل اجرایی که توسط معاون سیاسی امنیتی استان آقای .... در دمدمه های صبح منصوب شدند خیلی خوب میدانید که آقا حمید کاظمی برنده نشد وخدا جای حق نشسته انشااله همه چیز برملا میشه شما اگر اولاد پیغمبر هستید باید رفتار پیغمبر گونه میداشتید آل سعود هم ادعای اسلام گرایی دارد ولی همگی شاهد چه فجایعی در عربستان هستیم اصل فتنه اختلالگران در انتخابات وتقلب کارانند وبه قول رییس جمهور محترم طوری حرف نزنید که به فهم مردم بر بخورد خدایا آبروی تقلب کاران را بریز ودر یوم تبلی السرائر به جزایشان برسان .

  • پاپیل

    کاییدی طرفدارت نیستم..اما از شجاعتت بر خود میبالم که یک لرم و در دیاری زندگی میکنم که هنوز مردان نترسی هستند..که دم از عدالت میزنند..احسنت ..احسنت..الحق که لر زاده ایی

  • بچه لر

    اینایی که میخوان برن مجلس عدالتو حکم فرما کنند..متاسفانه دارن عدالتو خرید و فروش میکنند..در دل مردم رعب و وحشت می آرند.دار و دسته ارازل و اوباش براه می اندازند..ترس از خدا نداریند.دم از آخرت و تقوا میزنید آن وقت خودتون خدا را فراموش کرده اید.

  • ناشناس

    جناب آقای دکتر کاییدی واقعا برات متاسفم پس چرا تواین هشت سال یه بار نرفتی جلو تریبون برا مردم حوزه ات اعتراضی بکنی حالا که دیدی کارت تموم شمردم قبولتر ندارن داری آبروی شهرت رومی برای من خودم خداروشکر میگیرم انتخابات گذشته دردوردوم یکی از فامیلای آقای دکتر از اندیمشک اومد وگفتگو رفتیم برای آقای دکتر رای انداختیم

  • فقط لیاقت

    باسلام. تمام بی اخلاقی. ها از زمان کاییدی. آغاز شد، حالا کاسه داغ تر از آش شده، این نماینده. فعلی وکاندید شکست خورده اصلا بلد نیستن. صحبت کنند بعد چطور انتظار داریم شهر پیشرفت کند سید حقش بود به خدا قسم بالیاقت تر از سید. دراین دو دور از بین. کاندیداها وجود نداشت

  • امیرعلی

    جودکی اون تلخ کامی بود ک شب برد و روز بعدش در حسینبه کوی پاسداران مردم تجمع کردن و شادی خودشون رونشون دادن...هههه جالبه تو ب اون میگی خانه نشینی ...

    • شادی

      سلام
      بله شادی کردین شب انتخاباتم اونم چه شادی!!! یا زهرا !!یا زهرا!! ایام حزن و اندوه امام زمان و شادی شما!!! ننگ بر شما که خودتونو پیرو اهل بیت میدانید!!! ننگ بر شما که خودتونو از ذریه پاک اونا میخوانید!!! ننگ بر شما و این همه حرمت شکنی!!!

    • علی چراغی

      شادی خانم شما الکی اظهار نظر نکه چرند نو مه خوم روز 8 اسفند اوچه بیم هیچ شادی نوی اتفاقا اقای حیدروند پلاسکو اباالفضل مداحی کرد و مردم سینه زن،هرچیم ک جوونا التماس کردن ارگ بزنه و لری دست بیرن سید حمید و بقیه گتن نه به احترام ایام فاطمیه درست نی،الکی تهمت نزه خدا خوشش نیا اگر بدت ده حمید یا و کاندیدت نبرده بحثش جدائه الکی وا تهمت و دروغ خوتن خالی نکه انشالا و حق ای ایام فاطمیه خدا جپاب تونو امثال تون بیه ک کم د چرت و پرت بویید البته کسیم حرفاتون باور نکنه چون باختیه همه دونن ک ها سوزید و د حرص و دقه ک حرف زنید اما عزیزم بازی برد و باخت داره شمام باختید قبول بکنید ده ای حرفیا و بحثیا چینه تموم کن رو بشی بچه داریت بکه

  • سید علی

    دکتر جان عجب رویی داری تو که خودت استاد مهندسی انتخابات هستی تو به چه اعتراض کردی، پاسخ مردم حوزه انتخابیه برای شما 3000رای دندان شکن بود وقتی برات مهندسی شد که خیلی خوشحال بودی جشن پیروزی نداشتی چون اصلا کسی نبرده بود فقط انتصاب جنابعالی بود، دیگر صدایت بجایی نمیرسد چون کسایی که برات مهندسی کردن یازیر حکم اعدام هستند یامنتظر معجزات احمدی نژاد مانند حاله واینا، رهرو،چه عجب پشت تریبون رفتی آبروی مردم روببری توکه خودت ودوستانت بنیانگذار خرید آرا با پول وبرنج وروغن هستید، عجب رویی داری، گفته بودی فن روزدم فوتم مونده ولی دیدی اشتباه حساب کردی شوت مونده بود که مردم بابصیرت نثارت کردند بای بای بای، تمام این افرادی که کاندید شده بودند دریک هدف مشترک بودند وبهش رسیدن اونم این بود که مردم رانسبت به شما آگاه کنند،دیگر فتنه گری بس است جوابت رو گرفتی بابک نیاز به ملاقات داره وقت کردی سری بهش بزن پایان عمرشه دیگه،نزار دستت رو بیشتر برای مردم روکنیم شرمنده پدر شهیدت نکن مارا،

  • از طایفه بزرگ ابسری

    آقای کاییدی هر چی کردی آب بردش کاسه کوزتو جمع کن برو لطفا مسئولین بی عرضه و بی سوادت هم همراه خودت ببر که خون به دل مردم کردید. خداروشکر که حضرت زهرا رو سیاهتون کرد

  • محمد علی

    انتظار نداشتیم تو دولت روحانی حقمونو ضایع کنند
    همه میدانیم پیروز واقعی و خواست مردم دکتر چراغی بود

    • حقگو

      نون لری ونون لری/س حمید میندلتون بری
      پا چراغ خاموش بی/هوریتو

  • بچه پلدختر خراب شده

    شاه اومد(سیدرحیم موسوی)نوچه شاه هم که حمیدکاظمی خدا به دادمون برسه شهرو عزادار کردن والله انگار همه عزیزشون فوت کرده اینقد ناراحتن مردم پلدختر به این گمرکی رای ندادن عوامل اجرایی که کل استان رو هم میخوان بردنش بالا،آرا آقای کاییدی رو هم زدن واسش که ببرنش بالااین بنده خدا هم حق داره از حقوق خودش و همشهریاش دفاع کنه،معتمدان پلدختر همه باحمیدکاظمی بودن اونوقت اسم خودشون وهم گذاشتن معتمد،یه مشت ارازل و دزد وخلافکار و دور خودش جمع کردبا خرابکاری و به زور رفت بالا ولی چوب خدا صدانداره به اسم ذریه حضرت زهرا همه گندی میزنن اونوقت با یه یازهرا قضیه رو تموم میکنن پیش حضرت زهرا روسیاه بشی قاچاقچی،گمرکی مفت خور،حساب کتاب کرده پول کم آورده بودشرکت سایپا رو هم براش فروختن

    • علی چراغی

      و حق پنج تن و مادرش زهرا هه شما رو سیاه بویید یعنی رو سیاهیتو بیشتر ده هی خدا شکرت،،،انشالا هر که چشم دیدن حمید و ساداتن ناره و خق علی نیست و نابود با

    • هادی

      رفیق تو یا نمیدونی معتمد شهر ب کی میگن یا نمیفهمی که معتمدیم شهر کیا بودن جالبه در جریان باشی قبل از انتخابات معتمدین شهر رو جمع کردند و ازشون خواستن رای بدن به هیات اجرایی انتخابات و لازم بدونی که فقط ...(محضردار ) توی اون جمع طرفدار کاظمی بودو خودشم کاندید شورای اجرایی نشده بود

      اما بهتره بدونی ......... اعضای هیات اجرایی بودن که معلومه همه مال کی بودند و ... که عملا برای چراغی تبلیغ می کرد رئیس هیات بازرسی پلدختر بود و .... هم هیات نظارت بود که همه میدونن با کی بود در این انتخابات و همین الانم داره چکار می کنه و نامه نگاری می کنه

      پس اطلاعاتت رو ببر بالا نه چرت و پرت بگو

  • پلدخترى دلسوز که بدبختي هاى مردم را ديده

    دوستان و همشهريان عزيزم با سلام و درود بر شما که زجر دوران کشيده ايد.تاريخ را به عقب رفته و بيست سال بدبختي را از سال 1374 تاکنون به ياد بياوريد.از آن سالى که شاهرخى برد و بعد از 12 سال قصد نداشت به نخواستنش از سوى مردم تمکين کند.سال 86 و آن اتفاقات را به ياد بياوريد.هشت سال هم که جناب کاييدى رفتند و حالا مردم ايشان را نخواستند.اما تمکين کرده اند و مطيع قانونند.20 سال گذشت وپلدختر را بنگريد که براى حکومت بر مردمان مظلوم و جوانان بيکارش داعيه حکومت دارند نه تلاش براى خدمت.به خود بياييد و با تغييرى در نگرش و افکارتان در دوره هاى بعد براى آبادانى سرزمىن مادريتان بهترين را انتخاب کنيد.آيا بيست سال کم است؟ جوان امروزى پلدخترى 20 سال پيش کجا بودى؟ سه دوره يک نفر و دو دوره يک نفر ديگر بر مردم نجيب شهرمان حکومت کرده اند و شهر تغييرى نکرده.دعوايتان براى چيست؟کاش دکتر چراغى که واقعأ پيروز قطعى انتخابات بود بدون اين تخلفات ديگر کانديداها برنده ميشد آن وقت تغييرات را احساس ميکرديد.در بيست سال گذشته چه افراد تحصيلکرده اى که کانديد شدند و ما مردم با چشمان بسته خود به آنه راى نداديم.شايد راى هم آوردند و با اين روشهاي غير انسانى رايشان را دزديند.از فروتن و باهر و مرادى و ... .کاش ديدمان عوض شود تا نگوييم فلان شهرو استان آباد است.آبادانى پلدختر دست خودمان است.با تغيير در نگرشمان و انتخاب اصلح نه با ديد طايفه اى و پول و برنج و روغن.

    • جودکی

      ما اگه به سید رای دادیم چون سید مین جودکی بود/هرگز به میر ودریکوند رای نمیدیم

    • علی چراغی

      کاندید تو د هیچ دره ای دیار نی،اگه دلسوز بی خو مطبش آورد ایچه و مردم بدبختش کمک کرد الان یادش افتاه ک شهری و اسم پلدخترم هی،الکی نیا ایچه نظر به لطفا

    • سید حمید طارمی

      علی چراغی.
      مردم و صحبت هاشون رو مسخره میکنی در صورتی که خودت هیچ اطلاع نداری.مطب اوردن به پلدختر فایده نداره،باید شهر امکانات و ازمایشگاه داشته باشه درصورتی که پلدختر نداره و اوردن مطب هیچ فایده ای نداره

    • علی چراغی

      بی شخصیت شما اول اسمتو درست کن«سید حمید طارمی»،بعدشم کدوم مردم اینا همش پنج نفر نیستن به اسمای مختلف میان و اینکه درست صحبت نمیکنن من جمله خود شما دلیل نداره اینهمه توهین کنن ، توهین نکنن تا مورد تمسخر قرار نگیرن،ایشون دکتر هستن سه میلیارد خرج تبلیغاتش بود میتونست توی این خراب شده یه کلینیک بزنه با تمام امکانات اینم راهش چون امکانات نداره ما باید هیچ کاری نکنیم؟خو عزیز من پله به پله امثال این اقا ک مثلا نخبه هستن اگ هرکدوم در حد وسعشون در خدمت شهر باشن اینقد عقب نمیمونیم حتما باید برن مجلس ک ب درد مردم و شهر بخورن؟!اندکی تأمل

    • ناشناس

      قابل توجه شما که دکتر چراغی دو دور گذشته از حامیان همین کاییدی بود
      سید مهدی شاهرخی هم عزتی بود برای شهر پلدختر
      وقتی ناشکری میکنیم دچار مصیبتی به نام کاییدی ميشيم
      الحمدلله با فضاحت شرش از پلدختر کم شد

  • ناشناس

    درود خدا بر شیرمرد بالاگریوه که دین خودش را به مردم مظلوم وبی دفاع پلدختر ادا کردی تو عمرم انتخاباتی به این بی نظمی ندیده بودم انشاءالله کهدیگر تکرار نمی شود

  • بالاگریوه

    درود بر دکتر کاییدی. با این انتخابات معلوم شد ارازل و اوباش مال چه کسی هستندچون وقتی برنده شد شیشه ای نشکست و جایی نسوخت.
    هر چه دکتر گفت حقیقت بود. دکتر کاییدی نشون داد که کتل هنوز داره دود میکنه

    • علی چراغی

      سال 86 ارازل طرفدار کی بین؟؟؟؟ رو بچه الکی نظر نه معلومه ک او موقع ایقه کوچک بیدیه ک یادت نی سال 86 طرفدارا دکترتو شهرن وه آتش کشین ای کاران هه ای جناب آقای ظاهرا دکتر رواج ده وگرنه تا قبل 86 هیچکس د انتخابات شاهد درگیری نوی پس الکی د چی ک نونی حرف نزه فسقلی علی یارت

    • ناشناس

      حرفاي تو هم مثل نطق نماینده ات سراسر دروغه
      گلالی سال 86 وقتی به ظاهر پیروز شد یک هفته مثل چنگیزی ها شهر را به آتش کشید

    • امین

      ها چی گویی؟؟؟!!!!! ،،،،سال ۸۶خو آشوب کردن شهرن هاسن سی کاییدی نابود بکنن وا آشوب بردن

  • رضا

    این 8 سال اقای کاییدی هم گذشتد ولی باز با این حرفها دل مردم رو شاد کرد

  • یک پلدختری

    با سلام واحترام به همه کسانی که کامنت گذاشتن ولی شرافتا دکتر کائیدی هرچه گفت حقیقت دارد همه مردم پلدختر شاهد بودن جای کتمان نیست

  • داش رضا

    خورزا دستت درد نکنه. مر هم خوت تا اخرش پیگیرش وا که ده قلب ایما جا داری.
    فقط کایید

  • محسن رضايي

    اقايي كه خودت رو هادي خطاب ميكني ، تو حتي جرات نداري بگي كه كي هستي حالا اومدي تهديد مي كني كه فيلم توزيع برنج انتشار ميدي
    عجبا از اين همه دروغگويي
    يك نكته هم اينكه نيازي نيست چاخان كني و خودت رو فاميل دكتر كائيدي خطاب كني اقاي معلوم الحال بي هويت

    • هادی

      یکم متن های من رو بخون و برو به ... بگو چی توی متن نوشتم و اسم کی ها رو قسم خوردم خودش بهت میگه من چه نسبتی با خانم ایشون دارم من
      مظورم .... هستش پس زیاد به خودت فشار هم نیار به موقع فیلم رو پخش می کنم

      به ... بگو کی بود که سوئیچ ماشینت رو ردآورد و برد تحویل همکاراش توی اداره اطلاعات داد ؟ خودش بهت میگه من کی هستم و چکارش کردم

      همین که از ماشین پیادش کردم و بهش گفتم هرررررررریییی و همه لوتی ها دیدن و خندیدن بهش کافیش بود کاش اون موقع نمک پدرزنش جلوی چشمام نبود تا حالیش می کردم اراذل اوباش کی هستن من یا اونایی که 86 آتیش زدن به ادارات
      البته مستند 8 ساله ای از همین آقای نماینده و گندکارهاش قطع به موقع به همراه همون فیلم پخش خواهد شد

      به ... بگو امروز زنگ زدی به کی ازش عذرخواهی کردی چون متن من رو خونده بود و همین که گفتم انجام داده بود

      قسمش بدین به خون شهداء تا حداقل برای خودت بگه من کی هستم زیاد تند نرو اخوی کوچک

    • 1

      تو كه به نماينده مردم گفتي هررريي نشون ميده كه از چه جنسي هستي. نشون ميده چقدر گستاخي. الان كه هنوز كاره اي نيستي به نماينده مردم ميگي هريييي وقتي نماينده هم از خودتون باشه معلومه چكار ميكنيد.
      شما از جنس همونهايي هستي كه گفتن فرماندار كه از خودمونه ...... يه زندان بزنيم و مخالفينو همينجا بندازيم زندان و لازم باشه اعدامشون كنيم.
      شعورت از نوع برخوردت(اگه راست بگي) كاملا مشخصه.
      برو گم شو رواني

  • طرف دار عدالت

    سلام بیایداگه راست میگیدهمه غسل کنیدوقسم بخوریدکه این انتخابات درست برگزارشدوهیچ دوزدی وکلکی در کار نبوده

  • شهروند پلدختری

    آقای نماینده ....امانت الهی ای پیرو علی وعدل علی وجدانا" شبها چطور میخوابی ، عذاب وجدان نداری آقای کاییدی وکوشکی واقعا بنا به دلایل مختلف آراء زیادی نداشتند ولی شما خیلی خوب میدانید که دکتر چراغی در نظر سنجی های گوناگون و گواه مردم و مور وملخ حائز اکثریت آراء بود ولی شب قبل از انتخابات محموله های برنج وچک پولها وقرآن های طلحه وزبیر وتماس آقایان عوامل اجرایی با بیشتر افراد که در نیمه های شب صورت گرفت وابلاغ آنان لغو شد وبا انتصاب افراد وابسته به خود مقدمات انتصاب حاجججججججج !! حمید را فراهم کردند بر هیچ کس پوشیده نیست تورا بخدا اینقدر یا زهرا نگید انشااله حضرت زهرا برملاتون کنه انتخابات آزاد است وهمگی طوایف که در این حوزه شرکت میکنند محترم اند وصاحب اصل ونسب .. میر وجودکی ودیرکوند نکنید سادات !!!!!!هم 30 خانوار بیشتر نیستند که سید رحیم یه عمر بر تمام طوایف حکمرانی میکرد ....

    اگه بازرسان شورای نگهبان و وزارت کشور بخواهند موارد تخلف را پیگیری رصد کنند محل های توزیع اقلام بینوایان ومقسمین آنها را از بچه دبستانی هم میتوانند جویا شوند چه در شهر وچه در روستاههای اطراف همه به لیست موجودند ... حقیقت تلخ است ولی قبول کنید ای دینداران !!!!!

    • علی چراغی

      هه اوجور ک کائیدی و چراغی هوفتن سید حمیدم هوفته،جوووودکیییی فقط ساداتن ای دور قبول داشتن نه چراغی مال زیری ک ایسه افتاه یادش ک شهری و اسم پلدختر داره،خو إمام دونیم سادات سی خانوار نه بیست و پنج خانورن إما لرا و غیر سیدا کاظمین فرستاییم و مجلس اصلا بردش وه سادات نسبت نه چون اگ د هرکسی بپرسی آمار یا وه دستت چراغی هر خونه ای شام یا نهار رت غذاشونم واش خوش برد نمونش همسایه خوم ک پریشو اعتراف کرد ک مهمونی و اسم إما بی اما همه پذیراییش این دکتررررچرررررررراغیییییییییییی بی،،،خلاصه وت بوئم خیلی وت خوت فشار نیار سکته کنی د عمل رایگان خبری نی و ای خرفا ک زنی د حرصه ک نبردیه فعلا چهار سال بشینید سر جاتو بینم چهار سال هنی چی بوئه ک انشالا نینید و چش ک مخالف سادات بالا بیان و حق علی خدای محمد بزنه مین کمر هونو ک بدشو د سادات و طرفداراشو یا مه شغلم ازاده نه پست هام نه مقام خوشحالم ک کسی ک شایسته بی رت مجلس اگ چراغی رتی الان آقای ع.م و ج.چ و امثال اینو ک کائیدین کشین بالا و زنش د زمی و شهر حکومت کردن و خیالتو راحت اعتنا س...... وتو ننیان پ الکی د زور نزه عمل رایگانم نی مونی دش

    • سعید

      تو کدوم نظر سنجی چراغی اول بود!!!!!!!!! بس کنید عقده ای ها. هرکی جای شما بود نظر نمیداد 4000 نفر از ماژین اوردید بس نبود!!!!!! تمام نماینده فرماندارها از شما بود بس نبود!!!!!!!! فقط دلیل این آتیش گرفتنتون اینه که فکر همه چیز رو کرده بودید بجز رای مردم پلدختر . تودهنی مردم به کاندید ناشناستون و اطرافیان بی بته اش رو نمیتونید قبول کنید!!!؟ شما ظلم کردن به مردم رو از زمان کاندید شدن شرو کردین هیچوقت مردم ظلم های افتخاری و کرموند به کارمندا رو یادشون نمیره. دکتر چراغی الان چرا ویزیت رایگان نمیکنه!!!!؟ کسی که بلد نبود دو دقیقه حرف بزنه همون بهتر که بشین تو مطبش و سیاست رو به اهلش بسپاره نه اینکه با 3 میلیارد پول و هزارتا حقه کثیف جلو بیاد. چرا تو فضای مجازی اینقد زیادین و دل و جرات دارین ولی تو فضای واقعی اثری ازتون نیست؟! شما یسری آدم بزدل و بی بته و عقده ای هستین که اطراف هرکسی باشید مورد اعتماد مردم قرار نمیگیرید.

    • جودکی

      دوست عزیز مطمئنی شما در ایام انتخابات در پلدختر بودی؟؟؟ نبودی وگرنه اینجوری حرف نمی زدی سیل جمعیت مال آقای کاظمی بوده سه یا چهار برابر جمعیت چراغی بودن اشتباه به عرض تون رسوندن تمام عکس و فیلم هاش موجوده بروید خودتان مقایسه کنید ضمنا 70 درصد عوامل سر صندوق و هیئت اجرایی امسال از طرفداران آقای چراغی بودن من جز هیئت نظارت بودم و این را از نزدیک دیدم و تمام کاندید ها به این امر اعتراض داشتن که در نهایت با لطف اهل بیت نتونستند کاری از پیش ببرند چون همان سیل جمعیت کار رو تموم کرد....لطفا اسم حضرت زهرا را نیارید وقتی این جوری راحت حرف های کذب و بی اساس پخش می کنید...خیلی از شماها دشمن اهل بیت و سادات هستین و مخالف دین

  • رضا

    هر کس که دس زنه و دزی قسم هالیش نبوه تمام هینو مر خدا خوش جواوشو به

  • محمد حاتمی

    خفتگان را خبر از عالم بیداران نیست
    تا غمت پیش نیاید غم مردم نخوری

    سلام نماینده فعلی محترم پلدختر و معمولان آری بعد از هشت سال تازه فهمیدی که شهرت پلدختر امنیت ندارد، تازه فهمیدی که ارازل اوباش دارد،تازه فهمیدی شعور انتخاباتی مردمت را با زر و زیور میخرند یا شایدم با تهدید،تازه فهمیدی که مردمانی از شهرهای همجوار آمده و سرنوشت مردم پلدختر و معمولان را رقم میزند،تازه فهمیدی که باید از آراء مردمت صیانت شود،تازه فهمیدی که انتخابات مهندسی شده است،تازه فهمیدی که مردم پلدختر چه میکشن وقتی به مسئولین برای رفع مشکلشون رجوع میکنند چگونه برخورد میشود،کاش این دور هم شما برنده بودین تا هیچ کدام از این حرفها را بر زبان جاری نمیکردی.آری فراموش کردی دور قبلی را چگونه خودت با انتخابات مهندسی شده مدیریت کردین،آری یادت رفت که با آراء مردم فهیم و نجیب پلدختر و معمولان بر منصب قدرت کرسی مجلس نشستی،آری یادت رفت که برای مردم اشتغالزایی کنی و از مهاجرت آنان به استانهای دیگر جلوگیری کنی،فقط در تلاش برای نزدیکان خود بودی برای تبدیل آنان به پست های وزراتخانه ای،آری یادت رفت که با نخبگان شهرت مشورت کنی و از فرار آنها جلوگیری کنی،پس خدا رو باید شکر گفت که با زبان خود لب به اعتراف گشوده و شرح مردم به دور از حق خود مانده را بیان کردی.پس بدان که مردم شهرت تا کنون هیچ امنیتی نداشته اند و همیشه مورد تهدید ارازل اوباش بودند.آری اون مسئولهایی که جواب تلفنت را ندادن همان مسئولانی بودند که خودت انتخاب کرده بودین.
    پس یادت باشد نماینده ی معترض :
    هر مرد شتربان اویس قرنی نیست
    هر شیشه ی گلرنگ عقیق یمنی نیست
    امیدوارم که بعد از 8 سال از خواب غفلت بیدار شده باشی و بدانی که مردم خواستار کسی هستند که خواستار آنها باشد.
    اگر خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
    خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
    🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌹🌹

  • یک فرهنگی

    سلام من نمی دانم این کایید ی چطور رفته وصحبت کرده بابا وقت خود را می فروختی تو می دانی چهار
    سال گذشته فرهنگیانی که به تو رای ندادند

  • یک فرهنگی

    سلام اقای کاییدی شما تواین هشت سال چه کار کردی بجز اینکه به اقای ه پ دستور دادی کسانی که به تو رای ندادن اول تابستان اگر حق مدیریتی داشتن حذف شوند چون جرم انها این بود که به تو رای ندادن ای کاش این بار هم وقت خود را در مجلس می فروختی برو مردم را راحت بذار

  • یک پلدختری

    خطاب به علی چراغی، ادب مرد به ز دولت اوست. از سخنان بی ادبانه شما فهمیدیم که حق و ناحق چیست.

    شمایی که به راحتی به دیگران ناسزا میگویی و برای مردم شهرت ارزو میکنی که چهارسال دیگر را نبینند متاسفم.

    انقدر دروغ گفته اید که خود نیز باورتان شده. نمیدانیم قسم حضرت عباستان را باور کنیم یا دم خروس را، نمیدانیم قسم حضرت زهرایتان را باور کنیم یا شادی و هلهله و نواختن ارگ در همان شب 7 اسفند در ایام فاطمیه ، نمیدانیم توزیع پول در میان اقشار ضعیف را باور کنیم یا قسم دادن افراد ساده لوح را،

    اندکی با خود تامل نمایید ببینید چه حقهایی را ناحق کرده اید. ای کاش اندکی فقط و فقط اندکی با خود تفکر میکردید و چنین به همشهریانت نمی تاختید. ناگفته ها بسیار است لکن بهتر است فقط مجری قانون باشیم و ارزو کنیم هر کسی که نماینده شهرمان باشد فارغ از طایفه گری به فکر اباد کردن شهر باشد و لاغیر.

    • نظری

      من طرفدار سید بودم حق با شماست آقای علی چراغی یکم تند رفتن اما خوبه ماهم حق رو ناحق نکنیم من شب هفت اسفند در حسینیه بودم بخدای احد و واحد از ارگ خبری نبود چندتا جوون ضبط ماشینشون رو روشن کردن ک هیچکسم جلودارشون نبود میخواستن شادی کنن و این هیچ ربطی ب سید حمید نداره چون سید غرمانداری بودن اونموقع بگذریم،
      انشاالله هرکسی ک بعنوان نماینده میاد فارغ از طایفه گرایی بفکر آبادانی شهر باشه اما شمام معلومه همچین بی طرف نیستید و ادم حس میکنه حرفاتون از روی غرضه نه چیز دیگه امیدوارم ک اینحور نباشه و شمام مثل ما آرزوتون ابادی شهر باشه نه کینه از شخصی خاص.یا علی

    • امین

      خدا لعنت کنه دروغگو رو ارگ کجا بود

  • شهروند پلدختری

    ای کاش چراغی هم پول میداد تا تقسیم میکردیم به گدایانی مانند شما تا بتونین تو فضای مجازی وبیرون از آن اراجیف تحویل مردم بدین... بخداوندی خدا همسایه مون 6 نفر بود شب اخر آقای ....یه گونی برنج با سیصد هزار تومان پول به آنها داد ودستشان را روی قرآن گذاشت که به حاججججججج حمید رای بدن وعوامل اجرایی شهرستان هم کار خودشونو کردن با پشتیبانی آقایی که با هلیکوپتر از استان آمد باش تا اجل معهود .......... لطفا با عناوین فرهنگی وجودکی وبالاگریوه خودتان را نقره اندود نکنید بزار ماهیت واقعی تان برای مردم مشخص شود شما آهن زنگ زده هم نیستید .... دست خدا بر حق است ... به قول امام راحل بگذارید میزان رآی ملت باشد نه برنج و روغن وپول وقسم به قرآن کوچک واوباشگری ... تاریخ همه چیز را نشان خواهد داد یا حق

    • ملکی

      کاش شما هم مثل بقیه هواداران دکتر ک دم از اخلاق مداری میزنند یکم اخلاق را رعایت میکردید و اسم شخص خاصی را نمی آوردید چون همه میدانند ک چند تا از کاندیدای دیگر هم از صبحانه،نهار،شام،بنزین،شکر،روغن،برنج و..... برای جذب رأی استفاده کردن و این مختص به کاندید خاصی نبود.

  • پلدختری

    سلام دوستان انتخابات تمام شده و این بحث ها و جنگ وجدال ها مشکلی رو حل نمیکنه.....لجاجت با همدیگر و جر و بحث فقط باعث دلخوری و دور شدن بیشتر ما از همدیگر میشه.......ما همه برادر و فامیل هستیم بصورت دور یا نزدیک.....لطفا اجازه ندهید انتخابات و نتایج اون باعث دشمنی و کدورت بشه....همه سعی کنیم با کمک هم فرهنگ بهتری بسازیم برای انتخابات شهرمان

    • موسوی

      درود بر بصیرت شما آفرین گذشته ها گذشته،،اینده را بسازیم

  • ناشناس

    گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست .... آنچه جایی نرسد فریاد است خداحافظ عدالت ... شاید این جمعه بیاید شاید ......

  • شادی

    علی چراغی شاید شب انتخابات دروغه اون همه تیر شلیک کردن نشونه مات مه پس!!!! آقای حیدروند بایدم براتون بخونه آخه برادر زنش با لوازم قاچاق گرفتن حمید کاظمی آزادش کرد!!! من تو دارودسته اتو خوب می‌شناسم که .... بچه پرروئی حیا رو خوردنی شرم و قی کردین!!! دکتر پولش حاصل زحمتش بود پول حلال حلال نه حروم !!! یه گردش حساب از بعض یا بگیرن معلوم میشه ،داداش به زمین زیر پات نگاه نکن به اسمون بالای سرت یه نگا بنداز شاید یادت افتاد یکی اون بالا داره نگاه میکنه، یعنی تو میگی همسایه ای که اومد در خونمون گفت این پول ... فرستاده رای بدین به کاظمی دروغه؟؟؟!!!!! من دروغگو هستم تو راستگو؟؟؟!!!!

    • جودکی

      عزیز من بحث حمایت اقای حیدروند نیست بحث چیز دیگه بود و اینکه شما ک دم از اخلاق میزنی چرا خودت رعایت نمیکنی خانم محترم ، مگه شما با برادر زن ایشون بودید ک خبر از قاچاقش دارید؟مگه نمیگید خدا اون بالا میبینه پس لطفا شمام چیزی نگید خدا خودش میبینه حداقل حرف خودتونو بهش عمل کنید.
      تیر اندازیم بود چون بعد اونهمه سختی و تلاش میخواستن شادی کنن ک ب دلیل ایام فاطمیه نشد و اینم بدونید ک هر کدوم از کاندیدای دیگه پیروز میشدن مطمئن باشید بدتر از این شادی میکردن در روز اخر ستاد ملاحظه شد ک خیلی از کاندیدا بزن و بکوب داشتن الان چون کاندید مخالف برندع شده این بحثا پیش اومده وگرنه اگ کاندید خودتون بود از نظرتون مشکلی نداشت انصاف خوب چیزیه،بیخیال حالا ک سید پیروز شدن و امیدوارم ب انشاالله ک ب داد این شهر فلاکت زده برسه.

  • شهروند اصیل پل ختر

    درود بر شرافت دکتر علی کاییدی که مردانه و با اقتدار همیشگی اش در بیان ظلم کوتاهی نکرد.

  • امین

    آقای کایدی شما یک سوم حد نصاب رو هم نیوردین روتون میشه حرف بزنین
    ۱-توو تمام نظر سنجیا سید جلو بود ،۲ـ‌بااینکه فرموندار طرفدار چراغی بود ولی انتخابات رو تایید کرد اینا مهر محکمیه بر پیروزیه کاظمی

  • میشناسمت

    حقگو دهیار جلگه خلج شب تا صبح برنج و پول پخش میکردی برنجاش خوشمزه بین اخرش یه تومن کن ده بخشعلی اسیی وا دما او خو دش لاستیک ونش زیر ماشین ایسه ها چیه بکنی وه سید چیه بویی راسی وه هوز میخک بچون رمیل چنه دییی؟؟!!! دهیار بی سواد برنج وه کولت شو انتخابات هه کردی باکسواد منم هومسات حرفه ناری بی سواد. هرچن مسول ایه سایتم بو کشیه ده حسنات اسم نوره ده حضرات!!!!

  • جودکی

    باسلام خدمت تمامی عزیزان . تمام مردم پلدختر ومعمولان وتمام حوزه انتخابیه به خوبی میدانند که آقای کاییدی این دودور که تشریف برد ومجلس واحقه وکلک رفته دور اول باکلک آقای گودرز نظری نامرد ودور دوم هم که اظهرومن الشمس بود با اون رشیدی فرماندار با تمام کلک وکولک ودوزدی رفت به مجلس وبه راستی که چوب خدا صدا نداره. حال هم خواهشا مغرضانه اظهار نظر نفرمایید اگه واقعا دلسوز شهرمون هستیم به رای ونظر مردم احترام بذاریم وکمک. کنیم که این آقای کاظمی بتونه قدم مثبت وخوبی برای شهر ودیارمون برداره دیگه بابا انتخابات گذشت شما هم اینقدر فشار به خودتون نیارید هم اعصاب خودتونو خراب کنید وهم اعصاب مردم رو

  • ناشناس

    آقای 3900 رايي ميشه در این روزهایی که در حال احتضار به سر میبری، و برای اینکه کمی از عذاب وجدان خودت بکاهی
    ميشه به اين سوال جواب بدی که در کجای دنیا مرسوم است که فرد پیروز یک هفته شهر را به آتش بکشد و کسی هم از شما نپرسيد که چه انگیزه ای از این اعمال مغول گونه دارید(دوره هشتم)
    حتما توقع داشتی که مسئولین فعلی هم مثل مسولين دولت مورد حمایتت عمل کنند و تو را با 3907 رای پیروز انتخاب اعلام کنند

  • ناشناس

    گلالی جان آخرین نطقت هم مایه ی ننگ مردم نجیب پلدختر بود

  • ناشناس

    راستی آقای کاییدی
    آنهايي که با مدیریت شما هشت سال پیش شهر را به آتش کشیدن جزو اراذل و اوباش بودن؟؟؟؟

  • ناشناس

    درودبرتمام مردم غیورپلدختر وجدافکرکنیدکه کل افرادواجد شرایط رای دادن حدود۶۰۰۰۰/ بودچطوری زمان شمارش ا را نزدیک به۵۸۰۰۰ رای شمارش شددرحالی که به جرات قسم می خورم نصف مردم رای نداند چو ن تعرفعه نبودواینابرنامه ریزی شده بودوماخودمان باعث شدیم که دیگرانی که ازخارج شهرستان اورده بودن به جای ما سرنوشت ما رورقم بزنندوکلا بگم نوددرصد این رایگیری. تقلبی بود

    • امین

      ۵۱۰۰۰رأی دن،،یه هم یه درو

    • امین

      واقعا د تمام نظر سنجیا سید جلو بی ،حتی آدمای که واش بین بیشتر بی ، تنها روزه که طرفداریا چراغی زیاد بین روز آخر۲ـ بی سال و ۹۰ طور عجیبه سید باخت ،آقای رشیدی فرموندار سابق مریضی سخته گرته و طلب حلالیت کرده وخاطر سال ۹۰ ،یعنه چی کرده؟ که طلب حلالیت کرده یعنه چی کرده ؟خوتو قضاوت بکنت
      توصیه به طرفداریا سید
      انتظار ناشتویت طرفداریا چراغی قانع بان که سید برده دور قبلی حتی یکه د طرفداریا کاوه گوت سید و کایید ۴۰۰۰رای ناشتنه،،هونه إطور گوت الان اینو نون، واقعیت هینا که سید پیروز میدان بی چه بوئن چه نوئن اینا کایدی هم مدعی بردن حالا اینا چراغی نبان
      به طرفدارن چراغی
      واقعا چراغی خیله رای اوردشاید خیلیا تا سه چهار روز قبل انتخابات فکر نکردن ایقه رای بیاره وا جر بحث رای نورگرده
      """کوشکی
      همه دونسن کوشکی رای زیاده یاره ولی نماینده نبوإ
      """""کاییدی
      هشت سال نماینده بی ،بالاخره که میاس ببازه شما میا ناراحت نباید،در ضمن کاییدی اوقدر رای نیورد که حرفه سی گوته داشتوئه،،ابطال با یا نبا کاییدی دی نبره
      او دور إما هرچی گوتم نامردی بیده کسه گوش ده پس جر بحث فایده ناره
      وسلام

  • آرش

    درود خدا بر مردم آگاه پلدختر و معمولان که با انتخاب اصلح و شایسته خود نگذاشتن غریبه ها برای شهرمان تصمیم گیرنده باشند ...حماسه ۷ اسفند نشان داد تا طایفه بزرگ جودکی هست هیچ غریبه ای در پلدختر جایگاهی ندارد

  • saeed

    فتنه انگیزی کانال تلگرامی کاندید پیروز از همان چند روز قبل از انتخابات برای همه مردم نمایان شده بود این که خود را به ظاهر فرهیخته و روشنفکر نشون دادن کسانی که با تهمت و تخریب سایر کاندیداها سعی در جلب ارای مردم داشتند کسانی که با داشتن ابزار زور و قدرت و ثروت با تمام توان خود بزر تفرقه و نفاق را در دل مردم شریف پلدختر کاشتند ایا اینان همان کسانی نیستند که پدران و برادران ما چهل سال پیش انقلاب کردند تا این قطب های ناجوانمردانه ای که خون مردم را می مکیدند از ریشه درآورند.در کجای دنیا کسی را از رای دادن منع می کنند در کجای دنیا از چند صد کیلومتر انطرف تر نفر به نفر آدم می اورند که رای خود را به نفع کاندید خاص به صندوق بیاندازند آیا در دوره های قبل این حربه به وسیله همین کاندید پیروز و اطرافیانش اجرا نمی شد؟که به تکاپو می افتند و دم از جمله بومی ها میتوانند رای بیندازند آیا دوره های های قبل بر دیگران حلال بود که اینک که ورق به ضررتان برگتشته حرام می پندارید؟وقتی که ارازل اوباشی که از چهار سال پیش به وسیله هر رانتی از زندان آزاد می کنید وقتی که گمارده های شما حرمت مسجد امام علی را میشکنند و روسری از سر زنان بر میدارند به چه جرمی؟فقط به خاطر اینکه آنها را نمی شناسند حق رای دادن ندارند؟وقتی که خانواده ی آقای کوشکی را به خاطر این دو جمله درج شده در شناسنامه شان "صادره از خرم آباد" از حق رای دادن خود محروم می کنند و از مسجد امام علی بیرون می رانند؟
    کدام کاندید در طی چند دوره گذشته پای ثابت تمام درگیری های پلدختر بوده اینها خیر خواه هستند؟وقتی که اخبار دوره های قبلی انتخابات پلدختر چه قبل از شروع انتخابات و چه بعد از اعلام نتایج لحظه به لحظه در سایت های بیگانگان درج میشد ولی اینک خبری از خبرنگاران سایت های امریکایی و انگلیسی نیست ایا این سکوت دلیلی دارد یا شاید ورق به نفعشان برگشته و دیگر نیازی به دروغ پراکنی نیست یا شاید کانال تلگرام به اندازه کافی وقتشان را گرفته؟

    • امین

      توو تلگرام دروغاتونو فاش میکرد با مدرک،و قتی رقیب میاد عکس هواداران سید و میزاشت به عنوان هواداران خودش این یعنی دروغ محض ،این تخریب نیست ،این برملا کردن دروغ یه کاندیده که می خواست این طوری طرفدارشو زیاد نشون بده

  • مهدی

    برادران عزیز حضرت زهرا (س) روی همه متغلبین بی درد و قاچاقچیان و خیانتکاران که دنبال مقام می دوند ،سیاه خواهد شد وصبر پیشه کنید تا عاقبت خیانتکاران و کسی که دائم در قهوه خانه با قلیان و ... در تهران رای جمع کرد و از نام ائمه سوئ استفاده می کند دست معاویه را از پشت بسته ودر آینده نزدیک رسوا خواهد شد .خیلی از مطالب توسط همان ارازل و اوباش نوشته شده که منتظر کیفرشان خواهند شد آقای ... پسر عموی کاندید پیروز اوباش تمام متخلفین را از مجازات آزاد کرده برای روز 7 اسفند تا استفاده ببرد .دیگر کم نطق کنید که در همین دنیا نیز مجازات می شوید .به امید پیروزی حق .

  • سعید

    باسلام خدمت تمام عزیزان مه خوم بچه پلدخترم اما هی هشت ساله دکتر کایدی نتونست یک بار ده حق ای مردم ده پشت ترینون مجلس سیشو داد بزنی الو که منافع خوت ایفتاهه ده خطر و دونی که وا ۳۹۰۰رای انتخاباتن باختیه فوری رتی پشت ترینون و داد زیی سی بی کسیت اما دریغ دی ه ی که یک بار سی ای

  • ناشناس

    درود خدا بر بالاگریوه و جودکی که نزاشتن غریبه برا شهرمون تصمیم گیرنده باشه

  • محمد

    فقط میتونم اینوبگم خدایا شکرت که این ننگ لرستان زمین مجددا رایی نیاورد این کایدی انحصارطلب چقدر بداخلاقییاش توبحث برجام ووووووهمه عملکردش قومی وقبیله ایی رفیق بازی باندبازی انحصارطلبی بود به اقای مطهری مطهری حمله ورشد وکاغذی که دست اقای مطهری بودگرفت وخوردش !!فقط مجددا میگم خدایاشکرت که کاندیدرایی نیاورد
    اون هیچگاه نماینده مردم پلدخترنبود هیچگاه اون نماینده عده ایی خاص واندک بود وبعدیکی نیست بگه تومردم قبولت ندارند وبهت رایی نمیدن چرازچشم دیگران میبینی خداوندبه مردم کمک کرد شما رایی نیاوردیددرپایان پیروزی نماینده مردم شریف پلدخترسیدحمیدکاظمی روبه همه مردم استان لرستان الاخصوص مردم شریف پلدختر تبریک عرض میکنم

  • پیمان

    مردم عجیبی داره پلدختر فکر کنم تمام عزیزان شهر پلدختر دارن کامنت میذارن
    البته تعصبشان ستودنی است

  • ناشناس

    دکتر کایدی دست مریزاد
    انتخابات نبود ، انتصابات بود
    کاش رای ریزی نمیکردن اینهمه هزینه واسه دولت داشت،،، س ش انتصاب خودش رو کرده بود،،متاسفم

  • آزاده

    مطمئن باشید آرا دکتر کاییدی حداقل سه برابر نتایج کنونی بود حرف بدون سند حرف نیست باد...

  • اکبری

    جناب اقای کاییدی اگر شما در این ۸سال ذمایندگی اینگونه در مجلس از حقوق پلدختر دفاع میکردی ما الان در پلدختر هیچ مشکلی نداشتیم وشما ۳۰۰۰رای نمی اوردید

  • ناشناس

    این حرفایی که کایدی تو مجلس زدن از سر ناچاری بود وگرنه قبل انتخابات وزن خودش رو میدونست اینا رو گفت که خانمش خونه راهش بدن این آقا دلسوز مردم پلدختر نبوده و نیست شروع این مسائل به شخص خودش برمیگرده حالاکه باخته زر الکی میزنه

  • ناشناس

    در خصوص اظهارات کایدی لازمه نکاتی عرض کنم دور قبلی انتخابات تقریبا همه عوامل از اجرایی -مدیران و فرماندار و از همه مهمتر حاکمیت (دولت)وقت به نفع این شخص بود اون موقع دم از مهندسی انتخابات نمیزد و اعتراضی نداشت در ثانی تاجایی که من ایشان را می شناسم شهدا و ارزشها و رهبری تا جایی که براشون نفعی داشته باشن قبول دارن خوبه بعد از دوره نمایندگی کسی از ولایت و شهدا از ایشون نظری بگیره آیا حاضرند همین حفای الان را بزنن من که بعید میدونم -ایشون اگه 2دور نمایند شدن از خوبیشون نبوده بلکه از نجابت مردم پلدختر و معمولان بوده این آقا برا هر کار دیگه مناسب باشن برا نمایندگی مجلس مناسب نبودن -کایدی چوب رفتارش را خورد خیلی مغرور شده بود مردم پلاختر حقش رو گذاشتن کف دستش من ازهمه مردم پلدختر به خاطر این کارشون تشکر میکنم

  • محمد

    >مردم پلدختر نباید زیاد ناراحت این انتصابات باشند ....پسر خاله خودش رو کمک کرد بره مجلس گناهی نکرده فقط یه مقداری رای دزیده، شاید خریده،شاید گلونی بین خانمها پخش کرده،شاید چادر سر صف رای گیری پخش کرده،شاید شب انتخابات ناخواسته اومد پلدختر و بنده و امثالهم رو که جزء هیات اجرایی بودم رو حذف کرد و یکی از هواداران سید رو جایگزین کرد<

  • ناشناس

    شیرمرد بالاگریوه تشکر تشکر
    که از انتخابات کثیف پلدختر در صحن علنی مجلس به درستی یاد کردی

  • عباس

    اقای دکتر کاییدی واقعا دستتون درد نکنه که از حق این مردم در صحن علنی مجلس دفاع کردید و صدای این مردمی که در روز8اسفند عزادار شدند به گوش مسولین رسوندی

  • ناشناس

    ارش
    غریبه کسیه که تو رای رای وش
    ووع ناحق برد خدا جای حق نشسه انشالا که وع زودی انتقام ای ملتن دع گردن همتو گیرع کاندیدیا ای دور همه بومی وین

    • ناشناس

      حق به حقدار رسید با انتخاب سید

  • نظری

    با عرض ادب و سلام. نطق دکتر کاییدی در صحن مجلس کاملا درست و به جا بود در روز انتخابات هر حوزه که صندوق رأی گیری بود صدها نفر غریب بود که ما بومی ها در صف رأی گیری جایی نداشتیم چون نصف شب از شهرهای اطراف آمده و تا غروب صف ها را پر کرده بودند

  • نظری

    باسلام. دو شب آخر قبل از انتخابات خریدن رأی با پول و برنج و روغن دیگه به شکل عادی در آمده بود در روستاها علنا با وانت و نیسان حمل کرده و در میان خانواده در ازای رأی تقسیم میشد آشکارا مثلا در روستای بن لار و زیودار اعلام کردن هر رأی ۵۰۰۰۰تومان . خریداران رأی را اگر بپرسید میشناسند شما الان برید بنلار بپرسید رسول پسر عبدالله جار زد و می خرید یک کلام در پلدختر و معمولان یا رأی میخریدن یا از طریق ارازل و اوباش به زور میگرفتن یا در حوزه مسجد امام علی یکی از افراد روی صندوق به نفع یک کاندید خاص داد زد که برید پاک کنید و برگردید. یک کلام انتخابات نبود

    • ناشناس

      اول تو که خدا را نمیشناسی چون بدون جهت اتهام میزنی دوم حتما از اون اقوام خود اینو شنیدی بچه گدا اون شمایید که قیامت خود را فدای دیگران میکنید اکنون دیگه جای تو وامثال تو در ادارات پلدختر نیست تویی که تا دیروز برای اقوامت هر وقاطر به چرا میبرید وبا نمایندگی کاییدی انسان شدی به اندازه خودت حرف بزن وبدون که پسر کی هستی چرا به دروغ اتهام میزنی

  • امیر محمد

    آفرین به دکتر کاییدی هر چی گفته حقیقت بوده به خدا مردم پلدختر به شدت از سلطه دوباراه سادات روی قوم جودکی می ترسند و شاهنشاه آریامهر سیدرحیم دوباره اومده تا به قول خودش تا قیامت پرچم نمایندگی رو تحویل بگیره

  • سعید

    هوادارای چراغی شات آف لطفا. از رو برید دیگه فقط و فقط سید

  • هیهات من الذله

    اگر انتخابات ایجوریه، اگر عدالت اینجوریه، پس ما نه در انتخابات شرکت نمیکنیم و نه چنین عدالت را نمیخواهیم . این یعنی ظلم این یعنی بی عدالتی این یعنی قطع دست بینوایان و مظلومان. این یعنی نداشتن حق رأی . چرا کسی نمیپرسد که چرا سرنوشت ما را نباید ماژین و اندیمشک و رومشگان و کوهدشت و خرم آباد و ..... رقم بزنند؟ چرا چرا چرا.

  • ناشناس

    باسلام خدمت همشهریان عزیز پلدختری،ضمن تشکر از حضورگرم شما در انتخابات جاری، انسان مسلمان و واقع بین باید حقایق را زیر پا نذاره ،هر انسانی هم نقاط قوت داره هم نقاط ضعف ،آقای کاییدی هم قاعدتااز این مقوله خارج نبست ،ولی الحق والنصاف خوبه من باب تشکر از خلق خداوندتعداد قلیلی از خدمات ایشان را ذکر کنیم ،تاسیس چند مرکز دانشگاهی در شهرستان،طرح های پمپاژ واشیان ،جایدر ،جلگه،آمیران ،گازرسانی به ببشتر روستاهای بزرگ شهرستان،عملیات چهار بانده نمودن محور پلدختر به خرم آباد در سه محور،طرح آلرسانی کوثر که حدود ده هزار نفر از عزیزان بخش معمولان بهره مند شدند ،وام های استغال زایی مهر امام رضا (ع) ،باشگاه های ورزشی درچند روستای بزرگ شهرستان،طرح ملی توسعه سلامت که ایشان از پای گذاران آن بودند،و ده ها طرح دیگر،البته نا گفته نماند چهار سال دوم ایشان دوران تحریم بوده است که جای خود داردونیازی به تحلیل نیست. با سپاس از همه نمایندگان قبلی شهرستان و آرزوی توفیق برای برادر حمید کاظمی

    • طایفه بزرگ آبسری

      درود بر شما--
      البته سخنرانی حماسی ایشان (سخنرانی بالا)هم میتونه بره تو رزومه ی ایشان.سخنرانی که لرزه بر تن انحصارطلبان انداخت-

  • سراب

    سلام.برسیدحمیدرضاکاظمی.

  • نام آوررشیدی

    نماینده واقعی وپیروزهفتم اسفندماه دکترمصطفی چراغی بودخداوملت پلدخترگواه هستنداگر مسئولین انتخابات ونظارت حق آقای چراغی رابه اوبرنگرداننددرپیشگاه خدابایدپاسخگوباشندوحقوق مردم پلدخترراپایمال کرده اند.مردم پلدخترماتم زده ودرشوک هستندازمسئولین میخواهم حقوق پایمال شده ی مردم پلدختررابه آنهابازگردانند

    • ناشناس

      باش تا صبح دولتت بدمد،،،حق به حقدار رسید
      پاینده باشی سید جان

  • بخشیوند

    جناب علی قلی شما هیچوقت اقبال و رای مردم رو نداشتی هر دوره مردم بخاطر مصلحتی مجبور شدن با شما باشن...در پلدختر شما رو به عنوان فتنه گر و دو بهم زن میشناسند...کسی که با فتنه گری و تفرقه اندازی بین طوایف سعی داشت نقش منجی رو ایفا کنه.... این حقه دیگه قدیمی شده و حناتون برای مردم رنگی نداره .... آبروی شما بدجوری رفت با این تعداد آرا و بهتره برای همیشه در افق محو بشین

  • سعید

    هوادارای چراغی اینقد از تجمع درب فرمانداری حرف نزنید که خودتون میدونید مال این حرفا نیستید کلا وجودشو ندارید! فقط سید حمید سالار

    • ناشناس

      بی نظمی نیاز به وجود نمیخواهد
      ادم باید شخصیت داشته باشه شما یه مشت ارازل واوباشید
      دکتر کایدی عالی سخن گفتی ما طبق قانون عمل میکنیم و مطمن باشید که نتیجه ای حاصل میشه موجب شادی این مردم میشود

  • شهروند

    اگربرخی میگویندسادات اگر نمایندگی را بگیرند کاش نمیکنند پس چرا دکتر کاییدی ولش نکردمیتونست محترمانه از مردم تشکر کند واحترام بزارد به سایر کاندیداها؛چرا بوالفتح ولش نکرد هی ثبت نام کرد بدون رای؛حالا که چنین است بزاردست سادات باشد حداقل درشادی شیون مردم هستشون-پشت سر مردم وهوادارانشون غیبت نمیکنند مثل ع ک؛/البته شخص آفای کاظمی آدم باشخصیتی است شخصیت ثابتی دارد.ظرفیت نمایندگی را دارد مثل بعضی خودش را نمی بازد......

    • نیازی

      آخ گفتی دمت گرم درود بر شرفت

  • از پلدختر

    حتی یه بچه 8 ساله هم میدونه ک کاظمی با دزدی و بخش کردن برنج و پاک کردن شناسنامه ها و....و.....و.....برده ..به حق فاطمه زهرا (س) یا ضایه میشید یا توی اون دنیا جواب خدا رو میدید ..........

    • امین

      یه بچه کوچولو هم میدونه که چراغی خیلی از ماژین و دره شهر و....ریخته بود،همه میدونن ایشون برا جمع رای مدتی قبل انتخابات ویزیت رایگان میداد

  • حمید

    درود برمردمان شریف پلدختر که انتخابشان لایق سپاس و ستایش است . درود برشمایی که از هشت سال گذشته و از فرستادن طبیب به مجلس عبرت گرفتید و با انتخاب درست خود ، اصلح ترین کاندیداهای حوزه پلدختر و معمولان «سید حمیدرضا کاظمی » به عنوان نماینده مردم شهرستان پلدختر و معمولان برگزیدید .
    «انا فتحنا لک فتحا مبینا»

    • ناشناس

      سلام لطفا با زبان ... اسم مردم شریف پلدختر و معمولان را نیاورید بگید دزدان ٬قاچاقچیان٬ دلالان٬ خلافکاران٬اختلاص کنندگان٬پولشوها٬ اهالی محترم قم ٬تهران...٬از اونا تشکر کنین٬ اونایی که دسته دسته تعرفه ریختن تو صندوق الان عذاب وحدان امانشونو بریده!!!!!

    • امین

      انا فتحنا لک فتحا مبینا

    • ناشناس

      <b>دکتر جان دستتون درد نکنه در حق مردم دفاع کردید سعید شاهرخی و کاظمی رو وا گذار کردم به دستهای قطع شده اقا ابوالفضل خودش جوابشونو میده وحق این مردم رو هم ازش میگیره
      انشالا که طبق قانون ابطال میشود
      فاطمه زهرا



















      مردم شریف هیچ به این دروغگو رای ندادن
      یه عده دزد قاچاقچی دور وره این اغا بودن خداوند روسیاهش کنه
      کسی نیست به این اغا بگه مردم پلدختر تو رو نمیخوان چرا به زور میخوا بیایی نماینده بشی</b>

    • احمدی

      ناشناس بهتره مؤدب باشی من نه قاچاقچیم نه دزد بهش رأی دادم خیلی های دیگه هم همینطور همه میدونن اطراف آقای کاظمی آدمای بافرهنگ و تحصیل کرده و صاحب منسب بودن فقط نمیخواهید ببینید آقای سرهنگ کرمی،اقای کائیدی،آقایان فرج و نبی رضایی،آقای محمودی،آقای عزیزی و خیلی های دیگه شناخته شده هستن نیاز ب اسم آوردن نیست شمام مؤدب باشید ادب مرد به ز دولت اوست

  • جودکی

    دکتر کاییدی ناراحت نباش امسال سید برد چهارسال دیگه یه بنده خدای دیگه می برد تا خدا هست پلدختر به سلطان محمود نمی پیچد

  • شهرزاد

    دوستان یکی میشه به من بگه. احتمال هست انتخابات به دور دو بکشه

  • آبتین

    شهر پلدختر به افراد لایق و توانمند برای نمایندگی نیاز دارد...ما برای مشاغل سیاسی به سیاستمدار نیاز داریم نه به یک پزشک با تخصص غیر مرتبط و بی تجربه در زمینه سیاست...بهترین انتخاب و لایق ترین فرد در این دوره سید حمید کاظمی بود که با درایت و شعور بالای مردم پلدختر حق به حق دار رسید و از تکرار اشتباه دکتر بازی جلوگیری بعمل آمد...تبریک میگم به تمام هواداران کاظمی امیدوارم باعث برکت و حل مشکلات شهرستان باشه

  • شادی

    آقای جودکی شما که ماشاالله کل طائفه حساب میشی!!! و بجای همه نطقم میکنی! !! دم از اخلاق و خدا میزنی چه جالب!!!! دم از نزدن تهمت میزنی چه جالب!!! اول یه نگا به خودت بنداز بعد حرف بزن!!! فعلا که به حکم شما هرکی مخالفتونه شده دشمن دین و خدا و پیغمبر و اهل بیت !!! برچسب محاربه میزنید توهین می‌کنید بعدم از اخلاق حرف میزنید عجبا!!!!!اطرافیان نمایندتون گاو پیشونی سفیدن عالم و آدم میشناسنشون !!!! خوب بود چرچیل میآمد از شما درس سیاست یاد می گرفت!!! البته یه جمله جالب داره : واسه سلطه دو چیز کافیه اکثریت نادان و اقلیت خائن!!! این شهر ارزونی کاظمی! !!! خلایق هرچه لایق!!!!

    • ناشناس

      عزیز‌من چرا حرص میخوری انتخابات یه چیزی بود و تموم شد دیگه بس کن بخودت فشار نیار همه کوتاه اومدن شما ول کن نیستی...بیخیال بابا کاندیدام فراموش کردن شما شدی کاسه داغتر از آش

  • رهایی از ٨سال بی کفایتی و بی لیاقتی

    خسته نباشید قلی کایدی نماینده مردم محترم رومشکان و کوهدشت. تو بازنده نیستی چون تا چند نسل بعدت اگر از ثروتی که در این هشت سال به جیب زدی بخورند, تمام نمیشود. ممنونیم از تو چون هرچه طرح و پروژه عمرانی بود دو دستی تقدیم شهرهای اطراف کردی و عملا معاون آقای ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشکان بودی. ممنونیم از تو که ادارات شهرمان را پر از افراد غیر بومی کردی. ممنونیم از تو که هیچ کاری برای اشتغال جوانان این شهرستان نکردی. ممنونیم که روشهای تخلف و قانون گریزی جدید برای انتخابات باب کردی. شهر به آتش کشیدی. روز آخر انتخابات دور قبل 200 میلیون از بانک کشاورزی برداشت کردی و پخش کردی, برنج و... دادی, و اما خداوند رویت را سیاه کرد و آخر با برنج دستگیر شدی. تو بی لیاقت مسعول بدبختی این همه جوان هستی که برای کسب درامد مجبورند تا بندر بروند. تو بی لیاقت مسعول بدبختی این همه کشاورز هستی که به نان شب محتاج هستند. تو بی لیافت مسعول بیکاری جوانان با استعداد و تحصیل کرده این شهر هستی. مردم فهیم این شهر به خود آمدند و انتخابت نکردند. نه تو و نه دکتر دوم را. دکتری که خواست با رای ماژین و دیگر شهرهای اطراف و با کمک اکثر نمایندگان فرماندار در حوزه‌های اخذ رای به مجلس برود و ادامه رو راه تو و بدبختی و عقب افتادگی این شهر باشد. پلدختر هشت سال درجا نزد, هشت سال عقب افتاد. اما در آخر با انتخاب با لیاقت ترین کاندید چشم امید به فردایی روشن دارد. انشاالله.

  • بالاگریوه

    بالاگریوه نماینده بالاگریوه ایی میخواد که از نصل اندر نصل لر بوده باشه شهر ما که قدمتش با پل تاریخی زمان ساسانیان درخشان شده نیازی به نماینده غریبه نداره سید یا هر کسی که باشه ما فقط نناینده بومی و لر میخواهیم اگه کاظمی مورد قبول دولت بود رد صلاحیت نمیشد پس دولت هم اونو نمیخواد آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است...تخلف شده که هنوز صحت پلدختر اعلام نشده و اعلام هم نمیشه دولت از رای مردم حمایت خواهد کرد به امید خدا

    • ناشناس

      این حرفا دیگه قدیمی شده نسل اندر نسل
      الان سید نسل اندر نسل ترک بوده یا فارس؟
      گیریم ک اینجورم باشه نسل اندر نسل لرتونم دیدیم ک رفت مجلس و هیچ ..... واستون،

      بجا این حرفای تاریخ مصرف گذشته ب فکر آبادانی شهر باشید روشنفکر باشید نه کوته فکر بجا اینکه بفکر حل مشکلات شهر باشید دارید به لر بودن یا نبودن فکر میکنید جل الخالق

      کاظمی مرد سیاست و نظام بوده و هست و مورد تأیید نظام و رهبری دیگه خودتونو گول نزنید ک از پرونده سازیا خبر ندارید خودتونم خوب میدونید ک چطور و بخاطر کارای کیا ردش کردن لطفا مواظب حرف زدنتون باشید چون با تخریب به هیچ جا نمیرسید اگ قرار بود برسید کاندیدتون برنده میشد باشد ک رستگار شوید

  • ناشناس

    کاظمی حامیه ارازل واوباش نگران پرونده وسابقه خلافتون نباشید کاظمی درستش میکنه شما به دزدی وقاچاق ادامه بدید بقیش باکاظمی ههههه

    • ناشناس

      هشت سال پیش ارازل طرفدار کی بودن؟؟؟؟؟
      فک کن همون ارازل دیدن ک آبی از کاییدی گرم نمیشه و مشکلات شهرشون حل ک هیچ بدترم شد اومدن طرف کاظمی ما برد رو مدیون همین اوباش و ارازل هستیم همینا بودن ک سر صندوقا داد و هوار کردن نذاشتن غریبه ها رأی بدن پس حقشونم هست ک اگ مشکلی واسشون پیش اومد کاظمی حلش کنه و مطمئن باش با هدفی ک سید داره دزد و قاچاق تو شهر ب کمترین میزان میرسه.ب امید موفقیت نماینده شهرم و سربلندی ایشون و پیشرفت شهرم

  • شهروند

    با سلام ضمن احترام به کلیه دوستان.، خواهشا بعضی ها با عفت و کلام صحبت نمیکنند و به اندازه شخصیت خود و تربیتی که از خانواده به ارثث برده صحبت میکنند منظورم کسی است که با اسم ناشناس مردم را بچه گدا و قاطر چران خطاب میکند پس بدان اولا کسیکه با کاییدی جیره خوار و گدا نیست چون دکتر کاییدی چیزی نداره تا به کسی بده ثانیا آگه بچه گدا و گدازه بودیم که الان برادر تو بودم و منتظر 60 ساله گرفتن و جیره مادر بی سر پرستم میماند ثالثا ما دوست داشتیم که آگه کاییدی نباشد سید حمید باشد چون نود درصد خاینین دکتر کاییدی با چراغی بودند پس مردک به کوپنت صحبت کن

    • ناشناس

      با احترام به نظر حضرتعالی باید به عرض برسانم که اون مطلب را به خاطر بی اخلاقی اون شخصی نوشتم که به دروغ به افراد سالم در خصوص خرید وفروش رای در روستای بنلار اتهام به شخص پاکی به نام رسول زده بود تا جاییکه با بی ادبی تمامتر از پدر او که دارای شخصیت جایگاه خاصی در میان مردم روستا میباشد نام برده بود. بنده بچه معمولان به کس هم رای نداده ام. اما مدتی که همکار آقای رسول احمدی. بوده ام او را خوب می‌شناسم. با اینکه ما و بخشدار وقت طرفدار کاییدی بودیم به همه ما گفت من طبق سفارش پیامبر مطابق حدیث ثقلین طرفدار سادات هستم هیچوقت به عقیده مردم بی احترامی نمیکرد پس چرا به دروغ در روستایی که حساسیت انتخابات در آن از همه جا بیشتره به مردم تهمت بزنی فردای قیامت باید جواب پس بدهی ای کسی که به دروغ اتهام جار زدن را به رسول زده ای اوین را هم بدان اون آقا به فضای مجازی دسترسی نداره وگرنه اینقدر شجاعت داره که جوابی در خور خودت بهت بدهد -خدا نگهدار به امید روزی که همدیگر را خوب درک کنیم واگر از روی لجاجت قیامت خودمان را فدای دیگران نکنیم-

  • بی طرف

    من خودم رای ندادم چون واقعا میزان رای نبود چند تا از فامیل امون که روز چهار شنبه ناظرفرمانداری و شورای نگهبان بودن وتوجلسه همان روز رفته بودن ولی شب همان روز خط خوردن به نظر شما علت چی بود

  • علی آبسری

    وقتی که یکشبه هم اجراییات انتخابات و هم ناظرین انتخابات از طرف معاونت سیاسی اقای .... عوض میشن و از اون طرف یه مقدار از ارازل و اوباش رو استخدام میکنن برای ایجاد رعب و وحشت بین مردم که به نفع یک نفر خاص انتخابات برگذار بشه از اون طرف باز با تعرفه های اسکن شده میان صندوقا رو پر میکنن دیگه چه انتظاری باید داشت که انتخابات سالم باشه من که اگه باطل نشه دیگه هیچوقت تو انتخابات شرکت نخواهم کرد

    • صارمی

      این بحثا چیه؟!
      تعرفه اسکن شده کجا بود؟
      ب چشم خودتون دیدید؟
      ماهم خیلی چیزا شنیدیم اما چون ب عینه ندیدیم حرفی نمیزنیم
      فرماندار ک حامی دکتر م چ بود توی مصاحبه شون گفتن ک امتخابات سالم بود وقتی باند خودشونم اعتراف میکنن ب سلامت انتخابات این بحثا دیگه چیه؟
      ب حول و قوه الهی انتخابات باطل نمیشه انشاالله

  • رشیدی

    با سلام. جای تاسف و تاثر داره به خاطر ادبیات و طرز صحبت بعضی از دوستان گرامی. خداوند همه ما ببخشد انشاالله. من خودم از ساکنین تهران هستم و خانواده ام در خرم اباد زندگی میکنند ولی چون اکثر فامیل و اشناهامون در روستای احمد اباد قلعه نصیر هستند جوری که شنیدم چند نفرشون که ظاهرا از قصد رای دادن به اقای چراغی رو داشتند موفق به شرکت در انتخابات به دلیل نبودن تعرفه نشدند و گفتند از جاهای دیگه نفراتی غریبه اوردن رای برای اقای کاظمی دادند هرچی هم اعتراض کردیم کسی جوابگو نبوده چون تمام کسانی که سر صندوق بودند از طرفداران کاظمی بودند .البته من این صحبت ها رو از افراد راستگو و متدین اونجا شنیدم و اطمینان دارم که راست میگن.من خودم نه از اهالی اونجا هستم و نه طرفدار هیچکدوم از کاندیدای اون منطقه هستم.از اقای دکتر کاییدی هم به دلیل عضویت در جبهه افراطی پایداری خوشم نمیاد ولی فکر کنم نطقی که در مجلس داشتند با این اوصافی که من شنیدم به جا و منطقی بوده است.

    • محمودی

      نظرتون محترمه اما بعضی از طرفدارای کاظمیم به دلیل نبود تعرفه رأی ندادن ب خاطر هجوم افراد غیر بومی به نفع آقای دکتر م چ ، و شما که نه
      خودتون و نه خانودتون اینجا زندگی نمیکنید بهتره تا چیزی رو ندید با چشمای خودتون باور نکنید چون شما از جو انتخاباتی پلدختر دور هستید ما خودمون خیلی چیزا رو با چشمای خود دیدیم

    • ناشناس

      آقای تهرانی بیشترناظرین سر صندوق طرفدار چراغی بودند مدرسه چاغروند دانشکه پرستاری جهاد جلوگیر چمگز و خیلی جاهای دیگر انصافا برو تحقیق کن ولی اگر هم نتونستی رای بدی واسهاین بوده که ف

    • عاشق ایران

      آقای تهرانی بیشترناظرین سر صندوق طرفدار چراغی بودند مدرسه چاغروند دانشکه پرستاری جهاد جلوگیر چمگز و خیلی جاهای دیگر انصافا برو تحقیق کن ولی اگر هم نتونستی رای بدی واسه این بوده که فکر نمی کردی از اطراف زودتر از شما اومدن رای دادن در ضمن چهار سال پیش هم سید برده بود ولی کایدی از رومشکان آورد وامسال ماشا الله رومشگان کلی رای داشته و بر عکس ماژین کلی رای از دست داده و خلاصه از آشناهات بپرس که صندوق تامین اجتمایی اجرا و ناظر و نماینده فرماندارش کی بود ویا کل چمکز چقدر رای داشته همیشه در سالهای قبل و اگر هم کسی را از روی صندوقها جابجا کردند برای جلوگیری از تقلب بوده چون قبلا اعلام کرده بودند فقط کارمند باید باشند افراد سر صندوقها و معلوم بود که کارمندها خصوصا بعضی ادارات مدیرانشان موضع گیری وجانب داری کرده بودند و حتی برای همه پیامک میدادند چون شماره تلفن ثبت شده داشتن

  • طرف دار عدالت

    هرکی اگه یه رای اضاف هم داده باید اون دنیا جواب پس بده فکرزن وبچه هامون رو بکنیم بعد اگه بخواهیم از این کارها بکنیم اول به اونا فکرکنیم بعد ...........خدا خودش همه چی رو میبینه بترسیم از اون دنیایه خودمون

  • ناشناس

    انشالله مردم افسرده پلدختر با ابطال انتخابات عیدیشون رواز حضرت زهرا میگیرن

    • ناشناس

      الحمدالله به لطف خدا و بانو فاطمه زهرا شورای محترم نگهبان مهر تأیید بر صحت انتخابات پلدختر و معمولان زدند و پوزه شایعه سازان و دشمنان فرزندان زهرا به خاک مالیده شد..خدایاااااا شکرت

  • یه پلدختری

    در اصل برای رای گیری در پلدختر 48 هزار تعرفه بود ولی بعد از شمارش در پلدختر 52 هزار تعرفه بودند ...حالا اون 4هزار تعرفه از کجا اومده .............خدا میدونه.....................

  • ناشناس

    قربون حضرت زهرا فرزندانش بخاطر دفاع از حق شهید شدند ولی اینجا حق پایمال شده عدالت لگد مال شده میگن فرزندحضرت زهرا ، خداوند روسیاهتون کنه واقعا چه رویی دارید خدایا شاهد باش

    • ناشناس

      خخخخخخخخخخخخخخخ اتفاقا حق به حقدار رسید،سید پیروز میدان خدایا شکرت قربون فاطمه زهرا و فرزندانش ک شهید شدن ، ما فدائیان سید حمیدیم

  • Raza

    باسلام و درود به جناب اقای دکترعلی کاییدی خیلی خوشحالم که تو مانند بقیه روی بنر یا چیزهای دیگر پوستر وحرفات همش حق بود ولی بعضی ها خودشونو میبردن زیرپرچم دیگران درضمن قابل توجه کسانی که به شماتهمت زذن اقای ایکس نمیخام اسم ببرم شب انتخابات پول و برنج و پتو پخش میکردی یادتونه حالا دارید به فرزندانقلاب توهین میکنید به فکراخرتتون باشید یاحق✌

نظرات