3 شهرستان استان قرمز و 2 شهرستان موقعیت زرد داشتند

انتقادات شدید و کم سابقهمعاون سیاسی استاندار لرستان از نمایندگانی که از تخلف انتخابات حرف زدند

به گزارش لرستان خبر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ظرف یک ماه آینده برگزار میشود اظهارداشت: برای مرحله دوم انتخابات ۸۵۰ هزار نفر  در لرستان واجد شراط رای دادن هستند.

وی افزود: در مرحله نخست انتخابات حضور نمایندگان در مجلس برای کسب چهار کرسی قطعی شد و مرحله دوم انتخابات نیز برای تعیین تکلیف پنج کرسی مجلس در لرستان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۴۰ درصد شرکت کنندگان در انتخابات در نرم سنی ۱۸ تا ۲۶ سال بودند.

وی با بیان اینکه میانگین مشارکت مردم  استان لرستان در انتخابات هفتم اسفند ماه 64 درصد بوده است گفت: میانگین مشارکت در کشور 62 درصد بوده که در استان لرستان این مشارکت دو درصد بالاتر بوده است.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم شهرستان پلدختر با 85 درصد، کوهدشت و رومشکان با 76 درصد و سلسله و دلفان با 71 درصد بیشترین مشارکت را داشته اند گفت: در استان لرستان فضای صمیمی و خوبی در بین همه گروه های سیاسی و کاندیدا های استان بود و نظم قابل وصفی در همه شهرستان های استان دیده شد.

وی تصریح کرد: در راستای انتخابات برخی بد اخلاقی ها صورت گرفت که اینگونه رفتارها تقبیح میشود تا دیگر  شاهد آن نباشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  گفت: این بد اخلاقی ها از جانب افرادی صورت گرفت که  حداقل تجربه یک دوره نمایندگی در مجلس را داشتند که باید الگویی برای بقیه کاندیداها و بقیه می بودند.

وی اظهارداشت: متاسفانه برخی به خاطر جمع کردن آرا خیلی بی مهابا عملکرد و خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را از اول انقلاب تا به امروز زیر سوال بردند اما باید گفت مردم از این روش غیر اخلاقی برنتافتند و اتفاقا آن افراد از کمترین آرا برخوردار شدند.

شاهرخی افزود: این روش غیر اخلاقی به هیچ عنوان با هیچ معیاری از  ارزش های اسلامی و یک خدمتگذار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سازگار نیست.

وی عنوان کرد: در روزهای گذشته دیدیم که برخی افراد از تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی در پایان این دوره چهار ساله، چه تعابیری  به کار بردند؛ همین افرادی که در سال 88 بر طبل عدم تخلف و براین نکته تاکید میکردند که اعتراضات باید مدنی باشد الان رسما در  تربیون مجلس میگویند انتخابات  مهندسی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بیان کرد:  افرادی که به این شکل فکر میکنند باید منصف و دقت داشته باشند که به هیچ عنوان ما براساس خط مشی که رئیس جمهور و وزیر کشور اعلام کردند و از آن بالاتر حق الناس بودن رای مردم، به هیچ کس اجازه مهندسی انتخابات را ندادیم و به کار بردن این الفاظ جفای در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: از مجموع حدود 52 هزار رای که در حوزه انتخابیه این شخص بوده، حدود سه هزار و 800 رای بیشتر نداشته پس چطور ممکن است با مهندسی این آرا بدین شکل باشد.

شاهرخی با بیان اینکه هزینه رفتارهای نادرست و برخلاف جهت حرکت مردم را به حساب مدیریت انتخابات نباید گذاشت گفت: مردم برخوردهای فیزیکی برخی از نمایندگان استان را در مجلس دیدند.

وی عنوان کرد: مردم برخی موضع گیری ها را دیدند که برخلاف  جهت حرکت مردم بود  از این رو مردم با عقلانیت و تدبیر رای داده بودند والان  هم مردم با کسی عهد اخوت نبستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  بیان کرد: این شخص چطور فاصله 50 هزار رای با سه هزار رای می خواهد با شایعه مهندسی کردن انتخابات توجیه کند.

وی  تصریح کرد: بسیار متاسفم و دعا میکنیم این  افراد در مسیر مردم هدایت شوند  و به رای مردم تمکین کنند.

شاهرخی  عنوان کرد: باز متاسفانه  دیدیم که برخی از افراد زحمات و تلاش  های استاندار و  دولت تدبیر و امید را طی دو سال گذشته به حساب خود گذاشته و مصادره کردند.

وی گفت: در این استان چه کسی است که اطلاع نداشته باشد کشت و صنعت حدود 15 سال تعطیل بوده و با پیگییری های شخص استاندار، تیم همراه و ارتباطی که برقرار کردند مجدد احیا شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان اظهارداشت:  البته ما افتخار میکنیم که اعتراف کردند بالاخره کاری انجام شده است از این رو  در بحث توسعه فرودگاه و راه اهن میتوان گفت راه آهن سه چهار دوره مجلس افراد آمدند و رفتند اما سال 93 استاندار آن را اجرایی کردند پس مصادره کردن خدمات دولت بی انصافی است.

وی افزود: همین افراد در دولت گذشته نیز نماینده بودند بنابراین باید عملکرد دو ساله دولت تدبیر و امید را در  استان با هشت سال گذشته مقایسه کنید و بگویید در این هشت سال چه کردید البته مردم تشخصی میدهند و در صندوق ها پاسخ این افراد را دادند.

شاهرخی  با بیان اینکه مردم دیگر از افراط و تفریط خسته شده اند گفت: مردم مشی را که رئیس جمهور مطرح کردند متوجه شدند و خوشبختانه چه در بخش سیاست خارجی، کنترل تورم و توجه به معیشت مردم شاهد توفیقات ارزشمندآن نیز بودیم .

وی اظهارداشت: یکی از کسانی که یک دوره در مجلس بوده و استان، شهرستان شدن و تقسمات کشوری را خوب میفهمد آگاهانه به خاطر  فریب مردم خیلی راحت میگوید من این شهرستان را به استان و بخش را به شهرستان تبدیل میکینم که باید گفت این ها روش های قدیمی است و به نظر میرسد پاسخ نخواهند گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان  افزود: در بحث اعتراضات نیز رسیدگی و قانون مند کار دنبال میشود اگر کسی اعتراضی به نتیجه انتخابات و صندوقی دارد می توان گفت به طور یقین قانون  ما اینقدر ظرفیت بالایی دارد که  در مراحل مختلف مورد رسیدگی  قرار گیرد.

وی عنوان کرد: راه پیگیری اعتراض این است که از مجاری قانونی دنبال شود بنابراین کف خیابان آمدن و نطق کردن در تریبون مجلس جزء خارج شدن از مسیر قانونی مشکلی را حل نمیکند.

شاهرخی بیان کرد: تمام  مراجع قانونی چه در هیئت های اجرایی که رسیدگی کردند و چه شورای نگهبان دقیقا به اعتراضات رسیدگی و نتایج حوزه های مختلف انتخابی هم به زودی اعلام میشود.

انتهای پیام/

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حق شناس

    خداوند دروغ گو را به حق فاطمه اازهرا که در ایام سوگواری این بزرگوار هستیم نابود کند.

    • بسیجی

      سال 88 بر طبل عدم تخلف انتخابات کوبیدند و عنوان کرد ند کهو اعتراض ها باید مدنی باشد ، اما امروز از انتخابات مهندسی سخن می گویند.
      این حرف فوق از معاون سیاسی استاندار لرستان است کجایند بسیجی ها و خانواد شهدا و دلسوزان می دانید عامدانه حرفی را زده که رهبری و نظام و انتخابات 88را هم زیر سوال برده .گفته در 88تخلف شده اما امثال اینها (کاییدی )بر طبل عدم تخلف زده اند قوه قضاییه پیگیری کند و شورای نگهبان هم بررسی کند چه کسی دارد بر مسند برگزاری انتخابات تکیه می زند

    • لرستانی

      سید سعید شاهرخی می گوید در سال 88تخلف شده است اما برخی گفته اند آنجا تخلف نشده /این حرف معنی اش ضدیت با ولایت فقیه است

    • حاتمی

      سید سعید شاهرخی کی باشد که به دیپلمات اصولگرا و کاییدی کفن پوش ولایت توهین کند تو با مهندسی انتخابات در پلدختر تقلبی سازمان یافته کردی و می خواستی کاییدی تحقیر شود حتی مجریان متمایل با کاییدی را شب قبل از انتخابات حذف کردی این تذهبون

    • عزادار

      از کی تا به حالا گلالی دپیپلمات شده که ما نمیدونیم خخخخخخخخخخ

    • محمدی

      شب انتخابات کاییدی -توسط جوانان پلدختری که بصورت منسجم وبرای جلوگیری از تبلیغ در وقت غیر قانونی حراست میکردند از آری مردم -بایک وانت برنج به دام افتاد که فیلمش هم موجود است .

  • ناشناس

    خودتم خوب می‌پنداری دروغ میگی،،، قسم بخور تو انتخابات پلدختر رو مهندسی نکردی؟؟؟؟؟ این دنیا تبرئه میشی،،، یه کم به فکر آخرت باش

    • نصیری

      چون شما بازنده شدید پس دزدی بوده . دوست عزیز تمام عوامل اجرایی با کی بودند نمایندگان فرماندار با کی بودند یه کمی وجدان داشته باشید

    • لرستانی

      من گفته های آقای کاییدی را بیشتر تایید میکنم..تا شاهرخی

  • ناشناس

    خواهشا اقای .... چرت نگید خودت بهتر میدونی چیکارکردی

  • ناشناس

    سیداز جدت فاطمه زهرا خجالت بکش....ان شاء الله به درد فرماندار سابق پلدختر گرفتار بشی.چرا در شب انتخابات عوامل اجرایی معمولان به دستور تو عوض شدند؟؟؟؟؟ دلیل شما برای عذل بخشدار معمولان چی بود ؟؟؟؟ خدا ازت نگذره

  • ناشناس

    کاش سید حمید رو منتخب مردم پلدختر اعلام نمیکردی تا خط قرمز رو بهت نشون میداند ....

  • ناشناس

    خجالت بکش اقای شاهرخی تو را به خدای محمد میسپارم انشالا که به زودی جوابت را میدهد دروغگو

    • سلیمانی

      دوست عزیز چرا باخت خودتون با دلیل بی منطق به مسولین ربط میدید مگه تمام نمایندگان فرماندار طرفدار چ نبودند فقط شهر معمولان چون مشخص بود بخشدار چه برنامه ای داره ازبیرون شهرستان مسول آوردن اون هم بی طرف بودند حالا شما میخواهی پیروز ی سید حمید را کم رنگ کنید برید بخوابید تو خونه حرف هم نزنید

  • ناشناس

    مردم پلدختر رو روز 8اسفند به عزا نشوندی
    کجای انتخابات سالم بود از خدا بترس این دنیا ارزش این کارها رو ندارد
    ما مردم تو رو به فاطمه زهرا واگذار کردیم مطمن باش جوابت را میدهد

  • امین

    شاهرخی این الفاظ را جفا در حق جمهوری اسلامی دانست و افزود: اینافراد از حدود 50 هزار رای حوزه انتخابیه خود کمتر از چهار هزار رای کسب کرده ، بنابراین نباید هزینه رفتار نادرست خود را به عملکرد مجریان انتخابات نسبت دهند.
    درود بر شاهرخی

    • لرستانی

      خود آقای کاییدی گفتن من برا خودم دفاعی نرارم..من وکیل و نماینده مردمم..راست میگه باید حرف مردمو به گوش بالا دستیان میرسوند...

  • ناشناس

    خدا از سر تقصیرت نگذره
    یک شب قبل انتخابات اومدی انتخابات رو مهندسی کردی ومهره ها رو به دلخواه خود چیدی چطور به دروغ میگی انتخابات سالم بود
    خداوند به درد فرماندار قبلی پلدختر دچارت کنه

  • پلدختری

    از طنز روزگار اینکه بعضی کاندیدای شکست خورده پلدختر که خود عامل اصلی تخلفات و متهم ردیف اول در جریان برگزاری انتخابات بودند و در ایام تبلیغات و اتخابات از عمل به هیچ منکری برای رسیدن به اهداف پلیدشان چشم نپوشیدند بعنوان مدعی و شاکی به روند انتخابات سر براورده و خواستار ابطال آن شدند متاسفانه حیا و شرم در این جماعت محلی از اعراب ندارد و آدمی ناخود آگاه با دیدن چنین اشخاصی یاد خوارج زمان مولا علی علیه السلام می افتد این افراد مات و مبهوت از سیلی مردم فهیم پلدختر عاجزانه و از سر استیصال با سرنیزه کردن قران ها قصد فریب مسئولین نظارتی و مقامات بالا را دارند که این حقه نیز به فضل پروردگار کارساز نخواهد بود و دشمنان اهل بیت و سادات بزودی سیلی دوم را این بار از دولت محترم و مسئولین نظارتی خواهند خورد ....((ومکروا و مکرلله و الله خیرا الماکرین))

    • از پلدختر

      مسئول محترم سایت گویا سایت شمام نسبیت با معاون محترم دارن که تمام کلیک های مثبت معترضین منفی ثبت میشه!!!

  • سیاس

    آقایرشاهرخی عزیز
    شما که کوهدشت نبودی ببینی چه بی عدالتی هایی صورت گرفت
    پس لطفآ یه سری به مستنداتی که جمع شده بزن تا بیش از این مدیون آراء مردم نشی
    پس حق رو بگو نه چیزی رو مسئولین دوس دارن

  • ناشناس

    اگه انتخابات پلدختر مشکل نداشته پس چرا این همه مستندات ، عکس، فیلم، می بینیم، اگر مشکل نداشته،چرا تایید نمیشه، اگرمشکل نداشته، چرا همه مردم شهر ناراضی هستن،اگر ممشکل نداشته چرا نماینده ولی فقیه تو پلدختر ناراضی بوده،اگر مشکل نداشته چرا نماینده محترم مجلس ناراضیه ،اگر . اگر اگر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما موندیم این وسط کی راست میگه؟؟؟؟؟؟

    • پلدختری اصیل

      کدام نماینده ولی فقیه؟؟؟همان که با گزارش نویسی نابحق باعث رفتن ایشان از شهرستان شدید؟؟؟ شما چند نفر از کی تا الان شدین مردم پلدختر؟؟؟؟ما مردم پلدختر حاجی گرینوف و زیر آب زن نمیخایم به همین خاطر به سید حمید کاظمی رای دادیم ...دوران احمدی نژاد تمام شده و شما عوامل ان هم باید بروید....اینقدر درحق این مردم جفا و ظلم نکنید و با دروغ و پرونده سازی ذهن دیگران را منحرف نکنید خدا جای حق نشسته و نمیشه گولش داد

    • ناشناس

      تو برو درست نویسی تو درست کن

    • سعید

      اولا زیاد به خودت فشار نیار که ممکنه..... دوما انتخابات بزودی تایید میشه و بازم باید برید تو خونه هاتون عزا بگیرید سوما فقط تو خونه شما عزاست همه شهر خوشحالا چهارم نماینده مجلس چون با رای مردم تودهنی خورده ناراضیه پنجما نماینده ولایت فقیه از چندماه قبل معلوم بود به کی گرایش داره و کاندیدش شکست خورده ناراحته ششما فقط سید هفتما از رو برید دیگه

    • رحمتی

      خواهشا ساکت مگر هه حونه شما غم و ماتم با ، تسلیت باد این شکست ، تایید میشه و دهن باز میمونه خخخخخ خجالتی بکش پیاکه

    • عزادار

      خیلی جالبه شما دزدی کردید و شما هم اعتراض دارید شما پول داید شما اعتراض دارید شما غذا داید شما اعتراض دارید شما ادم ار ماژین و اندیمشک و خرم اباد اوردید شما به دروغ گفتید که نماینده دولتید شما به دروغ گفتید محمودنژاد از م چ حمایت کرده شما به دروغ گفتید فرشاد کاوه از م چ حمایت کرده و رغته کنار که نه حمایت کرد و ته رفت کنار شما ادارات و اموزش وپرورش و رئیس ش به طور علنی و با تهدید و فریب از م چ حمایت کرد و تمام هئیت اجرائی و نمایندهای فرماندار باهاتون بودن بعد شما اعتراض دارید میگید تقلب شده عجب روی دارید بخدا ...از کایدی دیگه نمیگم چون واقعا در حدی نیست که وقت بزارم ویه کامنت خرج ش کنم

  • پلدختر

    >تخلفات پلدختر به دستور شخص ... بود چون کاظمی از اقوام نزدیک ایشان است و به جای صیانت از رای ملت فقط به فکر پیروزی کاظمی بود و با مهندسی انتخابات این کار را انجام داد به حق فاطمه زهرا ذلیل شود هر کس که مهندسی کرد انتخابات پلدختر را.
    عقده تو از کاییدی معلوم است کاییدی سرباز ولایت است و لی تو با برکناری قریب الوقوع ات پاسخ مهندسی مرحله اول را خواهی گرفت

    • ناشناس

      خدابراشما نسازه.باختید بااین همه خرج.کاظمی پیروزیت مبارک

    • ناشناس

      خدابراشما نسازه.باختید بااین همه خرج.کاظمی پیروزیت مبارک

    • رحمتی

      تسلیت باد .....خواهشا کم پست بنی حالمو گریتی

    • حق شناس

      نون لری ونون لری // س حمید میندلتون بری //ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • مهدی

    این همه نفرین واسه عقده باختتونه ها .لایقترین نماینده ست اقای کاظمی به کوری چشم حسودانش

  • ناشناس

    دکتر کایدی از خودش دفاع نکرد، از حوزه انتخابیه اش دفاع کرد، در ضمن رایهای خودش بود به خیلی چیزها متوسل نشد از جماه دروغ گفتن ، قسم دادن،، از اون بالا هم خدا رو داشت،، همیشه توکلش به خداست،، ولی بعضی ها حق مردم رو زیر پا میذارن و اون دنیا رو فراموش کردن و انتخابات رو به نفع کاندید خاص مهندسی میکنند اونوقت دم از قانون و خدا و پیغمبر میزنند، خداوند مکر حیله گران را می بیند،،،،،خداوند جای حق نشسته....

  • سالار

    شاهرخی یکدفعه بیاید و بگوید دوست داشتم طوری عمل کنم تا بروجردی و کاییدی و بیرانوند و عبدی و قائدرحمت که با دولت نبودند حذف شوند اینطور بهتره اخه . رئیس ستاد انتخابات دارد بر علیه بروجردی حرف می زند که به مرحله دو رفته اونوقت شعار میده که من بیطرف عمل کردم

  • ناشناس

    آقای پلدختری که نوشتی از طنز روزگار
    بنویس
    از طنز روزگار یکی با سیزده هزار رای برنده انتخابات میشه و یکی با بیست و پنج هزار رای بازنده
    هههههههههههههههههه

  • سیاستمدار

    دست معاون سیاسی رو شده فقط باید برکنار شود

  • دلواپس

    بله یه بار هم به خودتون جرات حرف حق را بگویید، یبار برا همیشه. جلوی این همه بزن در رو را بگیرید؟ چرا به خاطر حفظ جایگاه خودتون آخرت خود را خراب میکنید. اگه انتخابات کوهدشت سالم بود واقعا هر چی گفتی راس بوده تو عمرت؟
    انتخابات شهرستان کوهدشت بدترین انتخابات بعد از انقلاب بود.

  • محمد

    جناب شاهرخی افرادی که شما بر سر صندوق رای گذاشته بودید حاکی از مهندسی انتخابات بود مثل :
    استفاده از معروف ترین کلاهبردار لرستان آقای ........... که روزگاری تصویر شخص مذکور در روزنامه های لرستان چاپ شده
    در صورتی که شهرستان پلدختر جوانان تحصیل کرده و بیکار کم ندارد که می توانستید از این جوانان بهره ببرید و آن موقع در مورد سلامت انتخابات صحبت به میان آورید .
    استفاده از طرفداران پر و پا قرص آقای کاظمی در پای صندوق های رای که با توجه به محیط کوچک شهرستان پلدختر و شناخت اهالی این شهرستان این قضیه را صدق می کند

  • پلدختری اصیل

    راستی آقایی که با نام پلدختری کامنت گذاشتی ازشما می پرسم خوارج معترضین به این انتخابات سراسر مهندسی شده هستند یا اونهائی که درشب شهادت حضرت زهرای مرضیه برای پیروزی خود سازو دهل و انواع وسایل موسیقی را فعال کرده و جشن گرفتند ؟ از خودتان و حضرت زهرا خجالت بکشید. اگر انتخابات توسط این آقا مهندسی نشده بود چه دلیلی برای آوردن نمایندگن فرماندار از شهرستان دورود وتغییر عوامل اجرائی صندوق ها دردقیقه 90 انتخابات وجود داشت ؟

    • رحمتی

      پلدختری اصیل!!!یکی رو گذاشتن بالاسر فرماندار تا دزدی نکنه ولی باز هم کار خودشو کرد و تعرفه ها ی زیادی در قسمت جنوب شهرستان پخش شدد،شما مهندسی شده عمل کردید که میخواستید با رای های ماژین برنده این مسابقه بشید....تسلیت

  • تنها

    با سلام .متاسفم برای آنان که هنوز هم در خواب جهالت هستن شما که میگید کاییدی این مرد ... کرده برای پلدختر بعد از هشت سال رفته پشت تریبون اونجا هم دست از نانردی بر نداشته و به نارو زدن به کاندیدا شده و آبروی شهر رو برده این اقا اگر در این هشت سال،سالی یکبار پشت تریبون میرفت واز حق مردم دفاع میکرد الان وضعش این نبود بنشینید یه لحظه تامل کنید در مورد حرف زدن که همینطور حرف میزنید .
    همگی در سایه ولی امر مسلمین موفق و پیروز باشید

  • پلدختر بهار

    واقعاااااااا این متن خیلی خنده اور بود
    چطور ی نفر میتونه اینقدر راحت دروغ بگه؟؟؟؟؟من خودم با چشمای خودم حق خوری رو دیدم
    دنیا کوچیکه شاهرخی جطور از اون دنیا و جد ت نمیترسی؟؟؟

    • عزادار

      چون تو خودت به راحتی دروغ میگی خیال میکنی همه مثل خودت دروغ میگن ....کافر همه رو به کیش خود پندارد.. اخی دروغ گو دوره گذشته یادت رفته که رشیدی چطور دزدی میکرد برا کایدی جونت که الان داره به هر دری میزنه برای حلالیت طلبیدن از سید...اگه دین نداری حداقل ازاده باش....اقا ای مردم انشا هرکی دزدی کرده خدا نابودش کنه به حق جد سید حمید عزیز و مظلوم به حق مادرش زهرا

  • پلدختر

    چقدرررررررررم دم از خدمت گزاری میزنه
    ااااووووووووق حالم بهم خورد
    عزیزم اون دنیااااااا عدالت خداوند در انتظارته
    شایدم همین دنیاااا خخخخخخخ

  • @@

    خدا وکیلی هلکوپتر سواااااری خوب بود ؟؟؟ برات دست تکون دادم بعد ظهر دیقه 90 ک اومدی پلدختر ی سری کارهای مهندسی کردی و رفتی

  • علی

    واقعا خجالت بکشیدشماتقلب کردید شماازماژین ادم اوردید.شمابرنج وروغن ب مردم دادید ولی باختید.باید هم زورتون داشته باشه

  • به تو ربطی نداره.

    خجالتی بکش دیگه.مردم خوب میدونن چه کاری کردی اقای.ش

  • گمنام

    خواهشا کم فک بزن اقا ،دزدی رو شما کردید اقایی که خودتو با نام ناشناس وارد کردی و نظر میدی ، شما دردی کردید که دره شهر رو بردید دور دوم ،شماها بودید که معلم هارو مجبور کردید به چراغی رای بدن ،شما ها بودید که روغن بنرین و پول میدادید برای خرید رای ، با اقای شاهرخی کاری نداریم، خودتون رو بنگرید ببینید کی دزدی کرده؟ وحق کی بوده برنده این جدال بشه ؟،

    دوست عزیز تویی که قسم به فاطمه زهرا و محمد رو میخوری ، فاطمه زهرا بزنه به کمر کسی که این دزدی هارو کرده جد سید باید باشما روبه رو بشه که سده. وشمارو بعد از 8سال زورگویی به زمین زد والان دارید از درد مینالید ، دیگر با شما حرفی ندارم شمایی که این طرز فکرتونه .و خودتون رو به اون راه زدید و سید حمیدرضا کاظمی رو دزد مینامید ..توهین بالاتر از اینکه اقای شاهرخی رو گناهکار و دروغگو مینامید؟ در اخر تسلیت

  • ناشناس

    واقعا مسخره است کجا پلدختر 85 درصد مردم پای صندوق رای امده اند جناب شاهرخی شما شب قبل ازانتخابات افراد سرصندوق اقای چراغی خودت عوض کردی جالب اینجاست که اسم تک تک اینارو بفرماندار گفته بودی امیدوارم حضرت زهرا خیلی زود رسوات کنه ببین چقدرنفرینت میکنن شک نکن سزاش خواهی دید نباید بخاطرقرابت وخویشیت با اقای کاظمی دست بااین کاراحمقانه میزدی مطمئن باش ازوزارت کشور دنبال برکناریت هستیم.

    • عزادار

      احمق کسی که واقعیت میدونه ولی خودشو به خریت میزنه...اره سرصندوقی عوض شدن چون کاملا یکطرفه به نفع چراغی بون ....پس چرا از ریس اموزش و پروش نمیگی که معلم هارو با زور و پول اضافه کار گفته بود که به چراغی رای بدید و معلم های که گفته بون به سید رای میدم را تهدید کردن و گفته بودن حسابتون میرسیم هنوز اس ام اس های اقای رئیس موجود روی گوشی که تهدید کرده. ولی بهت حق میدم جون سید و طرفدارش هم قسم شده بودن که نزارن حقشون بخورن مثل دوره قبل و طرفدارهای سید همه ادم حسابی بودن و سرشناس و با عرضه ومحکم که با جون از رای شون دغاع کردم و نذاشتن ماژینی ها برا شهرشون تصمیم بگیرن و شما هم باید نارحت باشی که چراغی 3میلیارد خرج کرد دوسال وزیت رایگان انجام داد بایدم بترکی با این همه حمایت پولی و اداری و اموزش پرورش ماژینی وام های بدونه بهره که برادر م چ دادن به مردم . این همه غذا و روغن و برنج و پول واقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعا هم زوردارهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  • گمنام

    خداوندا کسانی که دررای مردم دزدی می کنندوکسانی که باعث .... یکی میشوند به درد سرطان گرفتار کند.همه ما مسلمان وپیرو علی هستیم ونظراتمان متفاوت است واین تفاوت نباید باعث تهمت وپرونده سازی شود .همه باید از خدا بترسیم ورای دزدی نکنیم .وای بحال کسانی که رای دزدی می کنند اتش جهنم میزبان شماست....

  • محمد

    شماطرفدارای م چ.میدونیدک خودتون تقلب کردید.هدررفتن سه میلیارد خیلی سخته.دل تنگتون هرچی میخاد بگه.مابردیم.نوش جونمون

  • رشید

    انشاالله جدسادات ب راه راست هدایتتون کنه.واقعا خنده داره.شما نیرنگ کردید

  • فدایی

    سید حمید کاظمی پیروزیت مبارک.ماپلدختریا دوست داریم بهت افتخارمیکنیم

  • نصیری

    شماک کاندیدتون باخته م چ.چرامثل پیرزنا فقط نفرین میکنید.

  • مهدی

    هیچ گونه تقلبی و تخلفی صورت نگرفته در انتخابات کوهدشت!!!!!من واقعا الان دارم به این فکر میکنم که بعضی افراد خدارو قبول دارند یا نه مثل شما همه رای های مردمو دزدیدین بعد میگید انتخابات سالم برگزار شد فک کنم تجمع مردم کوهدشت تو هشت اسفند جلوی فرمانداری ندیدین اقای شاهرخی!شایدم شما فکر کردین برای تشکر از فرماندار و عوامل اجرایی جلوی فرمانداری جمع شده بودند والا من اگه جای شما بودم استعفا میدادم به همین راحتی حق مردمو تو انتخابات کوهدشت پایمال کردین الانم با کمال پررویی از صحت انتخابات حرف میزنید همه میدونن که کوهدشت چیزی به نام انتخابات نداشت بلکه انتصابات بود برین استغفار کنید تو این ایام فاطمیه شاید خدا شما رو ببخشه البته خدا از حق خودش میگذره اما فک نکنم ازحق مردم بگذره شما حق الناس نادیده گرفتین .این چند روز و چند سال ریاستم میگذره اما اون دنیا چه جوابی برای گفتن دارین به خدا البته فک نکنم نعوذب الله خدارو قبول داشته باشین چون به همین راحتی حق مردمو ضایع نمی کردین.

    • ناشناس

      چون مردم تجمع کردن دیگه تقلب شده؟نکنه انتظار دارید انتخابات سالم کوهدشت با نامه چندتا بازرس که اونم چند روز بعد از انتخابات نوشتن باید باطل بشه؟چرا اون آقایون بازرس توی صورتجلسه شمارش ارا اعتراض ننوشتن؟

  • دیندارپلدختری

    .... خدا آن روز دستش را روکرد که وقتی انتخابات پلدختر و را گفت زبانش نمی چرخید و سه با پشت سرهم اشتباه اسم پسر عمه اش سید حمید را گفت تازه چون قول داده بود .... را هم به مجلس خبرگان ببرد ولی نتوانسته بود خیال کرد مثل سالهای گذشته شان هست او را به جای آبت الله نیازی اعلام کرد و همه دیدیم چگونه رسوا شد در ضمن اگر راست میگوید حمید کاظمی را اعلام نمیکرد تا میدید چگونه شهر را دوباره به آتش میکشید آیا .... از خدا میترسد یانه ؟من میگویم نه او بیخیال آخرت شد با این کارش و مهندسی انتخابات پلدختر>

    • رحمتی

      خواهشا تو یکی ساکت بیس حوصلتن ناریم .پیاکه سیچی چی بچه کوشکله حرف زنی رو بیر بوف

  • عادلی

    برکناری آقای شاهرخی کف مطالبات مردم مظلومی است که در کوهدشت و پلدختر رای شان فنا شده است

    • معلم

      خدا وکیلی اولین دوره ای که در پلدختر انتخابات بدون مشکل بود اما همه ی مردم اطلاع دارن افرادی از طرفداران کاندیداها از شهرهای مختلف برا رای دادن اومدند اما این بی انصافی است که رای مردم رو نادیده میگیرند و میخواهند این پیروزی سید حمید را با برچسب زدن به معاونت سیاسی استاندار کم رنگ کنند مردم پلدختر میدونید اکثرا عوامل اجرایی انتخابات طرفدار دکتر چ بودند تمام نمایندگان فرماندار همچنین اما چون خدا خواست حق پیروز شد

    • ناشناس

      الله اکبر

  • فقط لیاقت

    سلام. به نظر بنده حقیر این دوره انتخابات در پلدختر پاکترین انتخابات در پلدختر نسبت به دوره های قبل بوده‌است، رای مردم تعیین. کننده است.چند سوال از کسانی که اعتراض. کرده‌اند دارم آیا بیشترین. جمعیت. در کدام ستاد بود؟آیا شاهرخی. جمعیت درستاد کاظمی راهم مهندسی کرده؟ شما به نظر سنجی ها قبل انتخابات نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که نتیجه واقعی هم مثل نظر مردم بود بس است بی منطقی متأسفم

    • I.j

      برادر گرامی بر فرض که ما دروغگو و هرچی شما میگی هستیم کوهدشت چی ؟؟؟ ما که تو کوهدشت و رومشگان نبودیم! !! حتما اقای بروجردی هم اشتباه میکنن!!! کلا همه ما اشتباه میکنیم ولی شما فقط درست میگید!!! قضاوت این مسئله رو به خدا می‌سپارم اگر ما اشتباه میکنیم که خدای توبه از سر تقصیراتمون بگذر ولی اگه حرف ما درسته خدایا خودت حق بنده ها تو بگیر خیلی زود!! بین این همه کشمکش تنها دعا همینه!!!!

    • ناشناس

      چرا رو معده حرف میزنی؟
      جمعیت طبق جی پی اس به ترتیب که توسط آقای کامرانی خبرنگار پلدختر روز شنبه 5 اسفند به ثپت رسید
      دکتر چراغی 14000
      کاظمی 7000

      کوشکی 6500

      کائیدی 3500

    • ناشناس

      تو بنده مکاری نه حقیر

    • ali ...........123456789

      ناشناس روی صحبتم با توست....



      14000هزار بودید؟

      ما که چشم داشتیم مردم که چشم داشتند، ما که طرفداران سید رو دیدیم اومدن بیرون دولاین جاده رو پر کرده بودند ولی شما یک لاین جاده رو ..در ضمن ما دیدیم که یاران سید پیش ستاد کاییدی بودند و اخرشون پیش کمیته امداد و دولاینه میومدند .شما که همه کی خاه بی رای بین ، و البته بازم میگم فیلم ها و عکسها موجود هست برید نگاه کنید ....



      دروغگویی بیش نیستی

  • امید

    اقای شاهرخی خدایی خودت از این حرفات خندت نمیگیره؟؟ انتخابات سالم؟؟ خوبه عکس و فیلماشو هم شخصا برات فرستادم :))

  • محمد

    پاکترین انتخابات بود مردم می دونند همه کاندیداها از شهرهای مختلف آدم برا رای دادن آوردند بیشتر از ماژین و طرفدار آقای چ بودند اما خواست خدا بود که حق پیروزشد

  • ناشناس

    اگه انتخابات مهندسی نبوددلایل عزل بخشدا رمعمولان چیست واقعا متاسفیم

  • ابسری

    سیدحمید کاظمی سی پلدختر لازمی.

  • مهدی

    انتخابات سالم!!!!!!وقتی اقای بازوند رئیس بازرسی انتخابات شهرستان رومشکان به صراحت اعلام میکنه و به هیئت نظارت استان نامه مینویسه که انتخابات رومشکان رو قبول ندارم چون کاملا مهندسی شده بود اونوقت چجوری شما از صحت انتخابات حرف میزنید.

  • ستاری

    >آقای .... ازچه چیزی میسوزی که اینطور برعلیه نمایندگان مردم درمجلس (بروجردی؛کائیدی)میتازی...

    انتخابات پلدختر به چنددلیل مهندسی شد.

    1_تغییر مدیران شهرستان از مهرماه ببعد واخذتعهد از مدیران جدید که باکائیدی نباشند؛وپائین آوردن سطح سازمانی مدیران قبلی درحد کارمند همان اداره وتخظئه شخصیت آنها

    2_انتخاب یکطرفه هیأت اجرایی تاجایی که بعضی از این افراد بحث رد صلاحیت کائیدی در هیأت اجرایی را به بهانه مخالفت با فتنه مطرح کرده که بامخالفت شدید بعضی از اعضا مواجه میشود

    3_درشب انتخابات تمام عوامل اجرائی ونمایندگان فرماندار خصوصادر شعب اصلی وپرتراکم ازنظرجمعیت اخذ رأی بنفع. سیدحمیدکاظمی چینش شد؛جالب اینکه بعضی از این افراد را ازشهرهای. خرم آباد؛اصفهان؛خوزستان و...که همگی دوآتشه طرفدارسیدحمید کاظمی بودند آورده بودند

    4_به چه دلیل به بخشدارمرکزی گفته میشود شمامرخصی بروید یکروز قبل از انتخابات...

    5_چرابخشدارمعمولان خلع مسئولیت شد وتمام نمایندگان بخشدار ازشهرهای درود وبروجرد آورده شدن وبه آنهادستورهماهنگی باچه جریانی داده شد...جالب اینکه فرماندارپلدختر در توجیه آن میگوید چون کاندید معمولانی داشتیم بدستور معاون سیاسی این کار انجام شد...که در اینجایک سوأل بیجواب میماندـمگرسایرکاندیداهاغیربومی بودند واز نقاط دیگربودن...

    6_درشهر پلدختر چنان باندهای تبهکار واوباش همانند فتنه88درشهر ایجادرعب وحشت کردن که کسی جرأت برخورد باآنها را نداشت تاجایی که سوئیچ ماشین نماینده فعلی مجلس را از راننده بزور میگیرند آنهم توسط کسی که پدرش توسط دادگاه جمهوری اسلامی بجرم موادمخدر اعدام شده است و...
    جناب شاهرخی کافی نتیجه را غیراز این در پلدختر رقم میزدید؛آنوقت معنی امنیتی که شمادم از آن میزنید رامیفهمیدید...

    ونکته آخر اینکه اگر مردم نجیب شهرستان پلدختر سکوت کرده ونان این رفتار نجیب شان راشماخورده وبنفع خودمصادره میکنید بخاطر عملکرد نادرست شمانیست؛بلکه پلدختر هویزه ثانی ودومین شهر جهادی ایران اسلامی ومحب ولایت امام خامنه ای بوده وحاضرنیستند بخاطر سوءمدیریت جنابعالی لحظه ای رهبر عزیزمان دشمن شاد شوند وجمهوری اشلامی را ثمره خون شهدای گرانقدرخودمیدانند وهرگز حاضرنیستند همانندفتنه گران 88اعتراض خودرا در کف خیابان اعلام نمایند وبه تبعیت از امام خودبه قانون تمکین خواهند نمود ولو بضررشان باشد

    • عزادار

      دلیل عصبانیت شما کاملا مشخصه دلیل ش اینکه که شما شب قبل انتخابات دقتی که داشتید پول و غذا توزیع میکردید برای م چ توسط جوانان غیرتمند و لایق پلدختری متوقف شدید و اجازه ندان که به کار کثیف خود ادامه بید و اگر نبود نجابت همین جوانانی که شما انها رو ارازل و اوباش مینامیدشما تحویل دستگاهای مربوطه قرار میگرفتید تا درس عبرتی باشد برای شما و ضمنن همین نجابت باعث شده که فیلمی که از شما موجودست فعلا پخش نشه تا ابروی نداشته شما ...............استاد کمی تا نسبتی محترم

    • رحمتی

      شماهمون دکتر ستاری نیستید که برنج و مرغ پخش میکردید؟







      مهندسی شده ؟کار شما بود که ماژین و خرم اباد و دیکر شهر ها یه روز قبل انتخابات ادم اوردید و فردا میفرستادید برای رای دادن
      اره درد داره شکست خوردن اخه باورتون نمیشه با اینهمه تقلب ببازید ..............تسلیت عچیچم

  • علی

    سلام دوستان انتخابات تموم شد . به فکر همدلی و همفکری و تعامل همه جانبه با منتخب مردم جهت رفع مشکلات و بدبختیهای شهرمون باشیم . موفق باشید . دست در دست هم دهیم به مهر شهر خویش رو کنیم آباد

  • هوشنگ احمدی

    ***هی ی ی ی پرتقلب ترین انتخابات کل جهان!!! امسال توی پلدختر و کوهدشت اتفاق افتاد . الان میفهمم مردم یمن چی میکشن خدایا کجایی این همه ظلم این همه جنایت ... به والله اگه شب 7 اسفند نتایج انتخابات کوهدشت برعکس اعلام نمیشد روز 8 اسفند مراسم خاکسپاری فرماندار کوهدشت بود .***

  • حسام الدین

    جناب آقای شاهرخی؛روزی داریم به نام «یوم تبلی السرائر»آن روزی است که پوست ها را می کنند تا به حساب ها برسند،آنجا همه چیزآشکار و آبرو ها ریخته می شود وبرای بعضی ها روز سختی است.

    وای به حال کسی که دردنیا طمع کار ومتقلب ودروغگو ست و درپوست های متعدد قرار می گیرد ومردم را فریب می دهد….

    “اَللهم اسئلُک الامان یَومَ یُعرَفُ المجرمونَ بسیماهُم”

  • ارعاب وتزویر

    بنا نیست هرکه رای نیاورده حق را هم نگوید شاهرخی با این کار ممکن است کاظمی را ببرد ولی ابروی تمام سادات پلدختر و برده با مهندسی انتخابات و نارو به مردم دیگر مردم بع مسولین اعتماد ندارند

    • رحمتی

      خواهشا تو یکی ساکت بیس حوصلتن ناریم .پیاکه سیچی چی بچه کوشکله حرف زنی رو بیر بوف.عابرو یه سادات رفته؟ یا عابروی شما دزدها

  • رومشگانی میگه

    در حق اصلا طلبان کوهدشت ورومشگان ظلم شد هر کسی در ایجاد این ظلم شریک باشد اورا به خدای بزرگ واگذار می کنیم

  • پورحیدروند

    شرمتان باد.ازاین همه حیله.ازدکترستاری بپرسید باپول وبرنجا کجا میرفت.ننگتان باد.سید سالاره

  • رهگذر

    بخدا قسم دروغگوتر و خیانت کار تر از .... در تاریخ معاون ..... کشور وجود نداشته و ندارد

    شما با اون فرماندار در پیتی و بی غیرت جلو چشم همه مردم دزدی کردی و هر نفر از اراذل و اوباش کاظمی 25 تعرفه برای کاظمی اطلاعاتی دزد که فامیل تو بود ریختن ور صندوق

    خجالت بکش تو و اون .....

  • علی

    انتصابات اقای بازوند فقط رفاقتی یا با یه تلفن سفارشی از تهران انجام میشه متاسفم از اینکه مسیولین بر مبنای این دو مورد انتخاب می گردند به خدا بعضی از مسیولین استان نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند

  • یک. ایرانی

    ⬅،سلام بر انسان بدون غرض من فیلمی از آقای کاییدی دارم که در شبی که اقایان کاظمی و خانی پور رد شده بودند در زمان قبل از تایید صلاحیت که با خوشحالی در منزل یکی از طرفدارانش آقای نماینده که الان کاسه داغ تر از آش شده و می گوید وکیل کاندیداها استدر آن شب می گفت اینها دیگه گورشان را گم کرده اند وتمام شده اند وبروند گورشان را گم کنند خواستم بگم که آن موقع موکل کاظمی وخانی پور نبود در ضمن به فرض اگر افراد روی صندوقها هم تغییر کرده باشند برای جلوگیری از تخلفات بوده واما شما افراد روی صندوق زادگاه م چ را بررسی کنید بعد متوجه میشید که نه تنها کارمند نبودن بلکه از طرفداران م چ بودند خلاصه شاهد بودم که در مدرسه چاغروند آقای ای ر عا چگونه به مراجعین می گفت اگر به م چ رای میدهید بیایید داخل خلاصه میگم هر چه بود اگر ظرفیت داریم که باید خواست اکثریت را بپذیریم واگر هم نداریم که رودی در وسط پلدختر جاری است➡

  • بصیر

    کلیپ برخورد بادکترستاری استادفرهیخته دانشگاه درسطح استان وبلکه کشور پخش شده؛که ارازل واوباش سازماندهی شده باایشون وماشینشون چه کردنددرشب انتخابات پلدختر...تأسف بایدخورد بحال جامعه ای که نماینده اش اینجور رأی میاره...آقای شاهرخی امنیتی که دم از آن میزنید در پلدختر بوسیله شعبان ها لگدمال شد

  • کریمی

    راستی پارچه بنفشی که روی گردن ودست کاندید بازندتون بود تقلیدازسران فتنه بود...میخاستیداز.......تقلیدکنید.کاظمی پیروزیت مبارک

  • نجفی

    ....مثل اینکه کسی را دراستان آدم حساب نمی کنه اگه کائیدی دروغ می گه رای چراغی چی شد بابا مهندسی کردی والان نماینده انتصابی تو ده ادم درست وحسابی نداره بره فاتحه خوانی ظلم کردی وباید عذرخواهی به نظام کنی</b>

  • مرادی

    همانطور که جدسادات کاییدی روبه این روز انداخت انشاالله که شمابازندها هم رسوابشید که رسوا شده هستید.کاظمی سی پلدخترلازمی

  • کاییدی

    دکترچراغی بااین همه خرج که کردبااین همه ادم که ازجاهای مختلف اوردبااین همه برنج وروغن که داد.باخت.خدا بامابودکه پیروزشدیم.مخالفا بترکن انشاالله

    • ناشناس

      آفزین م چ آدمهای را در مناطق مختلف چون قم.روشگان.بیدروبه.خرمآباد.اصفهان.اندیمشک جمع کرد و با توزیع برنج توسط سرهنگ ک ...به روستاهای مختلف از جمله سرابحمام رفت که با خشم و گلوله مردم با غیرت مواجه شد.ننگ بر شما دروغگویان خود فروخته

  • امیر محمد

    فقط باید تاسف خورد که شخصی مثل سید حمید طارمی توی این مملکت به اینجا رسیده بخدا قسم بجز تاسف بخاطر این دزد کاری نمیشه کرد ..............................خاک بر سر ما که شدیم نوچه 100 خونه توی این شهری که با نام بالاگریوه مشهوره

  • ناشناس

    .... خجالت خجالت
    دستت کاملا خودت هم میدونی روشده
    کاظمی باخت بهتر بود تا اینکه این ننگ رو بپذیری
    انتخابات ابطال میشود

  • غیرتی

    تقلب در پلدختر اظهر من الشمس است سیدرحیم و سید حمید و سید سعید پیوندتان نامبارک .ابطال خواسته مردم است

  • پلدختری

    ای ناشناس جان....ای شخصی که با اسامی مختلف کامنت میزاری و با زرنگی انتخابات پلدختر رو به چالش میکشی و مجریان انتخابات رو ناسالم میدانی و غیره....اگر از بندگان خدا حیا نمیکنی حداقل از خدا بترس آزاده مرد باش و با صداقت حرف بزن...سعی داری شکست کاندید خود را مهندسی انتخابات بدانی در حالی که حتی افراد منصف و با وجدان شما معترفند با وجود مخارج زیاد و حساب شده و دیگر ترفندهای شیطانی قافیه رو باخته اند و ساکت نشستند....ولی امثال شما تهمت های الکی و خبرهای کذب پخش میکنید !!!سوالات دروغین و بی اساس می پرسید!!!!!به دروغ از انتصابات شب قبل از انتخابات می گویید!!!!به نمایندگان فرماندار خیالی و ساختگی خود اعتراض دارید!!!!!در یک کلام ماشین دروغ گویی و شایعه پراکنی در سطح شهر راه انداختید غافل و بی خبر از اینکه سرحق سنگینه و خدا با راستگویانه نه متقلبان....در حالی که دشمن سادات هستی از حضرت زهرا مدد میگیری برای نابودی اولاد خودش ؟؟!!! آیا خودت به خودت خندت نمیگیره؟؟؟؟!!!!!فرمودی جشن و پایکوبی هواداران سید در ایام فاطمیه!!!!!من روز بعد از انتخابات در حسینه بودم هیچ ارگ و ساز و دهلی ندیدم سادات به حرمت ایام فاطمیه جشنی برگزار نکردند....اما شما این را موذیانه به عزای عمومی شهر تشبیه کردید....به ما حق بدید شما رو عمروعاص های زمان بدانیم , شما را طلحه و زیبر های جامعه امروز قلمداد کنیم و حرف هاتون رو همه دروغ بدانیم....بدان اگر آگاهانه دروغ میگویید و موذیانه تهمت میزنید همه در پیشگاه خدا ثبت و ضبط میشه و روزی در برابر مادر سادات و جد بزرگوارشون رو سیاه خواهید شد خود دانید....

  • ناشناس بالاگریوه

    آقای ستاری خجالت بکش آبرومونو بردی بااین کارزشتت بخداباب شخصیت تونبودبری برنج وپول بخش کنی واسه بی سروپاپی مثل م چ توبایدخودت یکی ازکاندیداهای مجلس بودی دکترجان

    • یک پلدختری

      بی سر و پا و بی شرف تویی که دهن نجست رو باز میکنی

    • بصائر

      حرف حق تلخه خوب راست میگه دیگه آقای دکتر ستاری شب انتخابات توسط جوانان پلدختری دستگیر شد وصندوق عقب ماشینش پر برنج بود فیلمش هم همه توی تلگرام دارند.این استاد دانشگامونه واتاق فکر م/چ.

    • ترکارانی

      لطفا اون فیلمی که شمامدعی هستی استادستاری برنج توزیع میکنه منتشرکنیدتوی گروه تلگرامیتون؛تارسوشود هرآنکه در اوغش باشد
      فردای قیامت بایدبابت این اتهامات جواب پس بدید؛برای آبادکردن دنیای کثیف دیگران چوب حراج به آخرت خودتتون نزنید

    • درجواب تورکارانی

      بله فیلمش هست لطفا ترکارانی شماره همراهتونو بدین تاخصوصی خدمتتان ارسال کنم
      منتظر شماره شمایم

    • درجواب تورکارانی

      بله فیلمش هست لطفا ترکارانی شماره همراهتونو بدین تاخصوصی خدمتتان ارسال کنم
      منتظر شماره شمایم

  • ناشناس بالاگریوه

    د کشتو کاظمی برد و رد کم دهه غژغژبکنی. صبرکنی بینم سید چی سیتوکنه اگر4سال بعدهمتو وش رای نده هرچی دونیه بویه

  • ناشناس

    .... ننگت باد بی شرف
    ما مردم پلدختر روز 8اسفند همه عزادار بودیم پس اقایان وقتی مردم این شهر شما رو قبول ندارند پس چرا میخواهید خودتونو به مردم تحمیل کنید
    شما باید از روی فاطمه زهرا خجالت بکشید که حاضر شدید برای برنده شدن در انتخابات دست به هر کار کثیفی بزنید
    مردم از شما نخواهند گذشت باید جوابگو باشید

  • ناشناس

    اقاشاهرخی خدایی دروغ می گویی چون حقیقت این است این است این همه انتخابات که در پلدختر برگزار شده عوامل اجرایی با دولت بوده اما این انتخابات عوامل نظارت حدود هشتاد در صدوعومل اجرایی حدودشصت در صد با سید بودند البته باکمک شما من که اصلا به خدا قبول نمی کنم که تقلب دولتی نبوده چون ریس هیات نطارت شهرستان پلدخترمگفت شکر خدا سید برنده شد این میگویند تقلب دولتی

  • کاظمی

    ما مردم پلدختر خواهان برکناری آقای شاهرخی، معاون استان دار هستیم.
    این برکناری از اشتغال برای ما مهمتر هست و از اقای دکتر کائیدی میخواهیم این مساله را به صورت جد دنبال کند.

  • مهدی

    دوست عزیز ناشناس؟نه خیر پس مردم برای تشکر از عوامل اجرایی جلوی فرمانداری جمع شده بودن !!!!!دوست عزیز بهتره خودتو به خواب نزنی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !!!در مورد نامه بازرسین که گفتید فکر کنم اون نامه رو کسی نوشته که از عوامل اجرایی انتخابات ها دوست من نه از عوام رئیس بازرسی انتخابات شهرستان رومشگان میشه ها نه .... بعدم در مورد نامه اقای بازوند همون روز انتخابات اون نامرو به هیئت نظارت نوشتن .چهارما مگه رای گیری شده بود که شما میگین در موقع شمارش ارا حضور نداشته باشن؟؟؟دوست عزیز بهتر واقعیت قبول کنی ؟؟؟حالا من یه سوال ازت دارم .چرا امام جمعه شهرستان از حدود یه هفته پیش خودش شخصا تهران رفته ,لابد از نظر شما برای تشکر از برگزاری انتخابات به تهران رفته به قول معروف زمان همه چیزو اشکار میکنه اما ....

  • ناشناس

    آقای شاهرخی هرکاری دلت خواست انجام دادید، پلدختر رو به عزا نشوندی، بعدش میای از رییس کمیسیون امنیت ملی ونمایندگان محترم انتقاد میکنی، چجوریه تمام کارها شما درسته و همه از اون بالا دست تا پایین که مردم بدبخت پلدختر هستن،در اشتباه هستن،و هر انگی دلت میخواد به همه میزنی،، بسه دیگه مملکت قانون داره،از کجا ساپورت میشی،اینقدر نفست گرمه.....

  • شاهدماجرا

    رئیس هیأت نظارت پلدختر قبل از انتخابات هم درجلسه با خواهران ناظر درسالن اجتماعات ارشاد پلدخترگفت: ما (نظارت) درفرمی نوشتیم که سید حمید کاظمی هیچ موردی ندارد ! به این میگن بیطرفی کامل ؟ ؟؟

    • شهسوارپور

      ایشون که. اظهرمن الشمس بود باسید حمید کاظمی است؛واین صحبت ایشون در جمع بانوان ناظر که اکثرا طرفدارسیدحمیدبوده وفایل صوتی اش هم در دست مراجع ذیصلاح است بوده وکاملا درسته!

    • نظری

      ......... اگه صداقت دارد لیست ناظرین رو منتشرکنه تا مردم. نجیب پلدختر بدانند ایشون چه افرادی رو بعنوان ناظر بکارگیری کرده؛اکثرا فامیل خودش وطرفدار سیدحمیدکاظمی...

      البته یک نکته ای هم وجود داره واون هم صدور حکم برای افراد مسأله دار که. بایک حکم بعنوان ناظر رفتن سرصندوق وبهشون هم گفته شده که بعداز اتمام رای گیری برگه رو برای از بین بردن رد پا از بین ببرن...

  • عالی پور

    کاییدی نه برای رد کسی تلاش کرد و نه از برد و باخت کسی خوشحال یا ناراحت می شود او پدر ژار فقیر و مردم تهیدست و پابرهنه بود.
    برعکس جلوه ندهید لطفا،انتخابات پلدختر مهندسی شده،تخلف آشکار و ناامن برای مردم بود اصلا کسی هست این وسط بگوید چرا به بیش از 30روستا تعرفه نرفته است؟کسی هست بگوید چرا برای مردم اراذل و اوباش خود ساخته کاظمی دردسر درست کردند؟
    انتخابات پلدختر باید باطل شود کسی این نتیجه را قبول ندارد

  • نورعلیوند

    شب گذشته (پنجشنبه 20اسفند) که اتفاقاایام فاطمیه است؛فراخوان گردهمایی جوانان حامی سیدحمییدکاظمی رو داده بودن واتفاقا تصاویرش در سایت نسیم اعتدال زده بودن...حدود 50نفربودن که خیلی جالب بود؛اولش باهمه تبلیغاتی که کرده بودن کسی نیومده بود چون جوانان متدین وولایتمدار پلدختر باایشان نبودن؛وبعضی ها هم که دراین جلسه هستن جوانان پنجاه سال پیش هستن.

  • بهاروند

    همیه میدون سیدرحیم موسوی چه نسبتی با سیدحمید کاظمی وسیدسعیدشاهرخی داره ...مهندسی انتخابات. که از پیش طراحی شده بود وهمه اینو میدونن...اما تأسف بزرگ بخاطر کمک های مردم نجیب خرم آباد است که به موسسه بظاهرخیریه جهت کمک به انیازمندان داده میشه. وتوسط جناب سیدرحیم در روستاهای چم مهر؛هلوش؛میدان بزرگ و....برای خرید رأی هزینه شد.

  • لرستانی

    دیروز جناب دکتر احمدی نژاد سخنران مراسم روز شهدا در اسلام شهرتهران بوده...انشاالله چشم بهم بزنید عمر یکساله دولت تزویر ودروغ بسر خواهد آمد وسونامی بهار ولایت اینهرا خواهدبرد ودرتاریخ جمهوری اسلامی(دولت کلیدساز) تنها دولتی خواهدبود که عمرش چهرساله خوادبود

  • مظلوم

    ، س سعید تو هم روزی دا! فعلا زور ها وات کاظمی فقط 13000 رای داشت خوتی و خدای خود اما دونسویی ک چو خ دا صدا ناره

    • ناشناس

      احسنت

  • حیدری زاده

    ...که بنده خدا کاره ای نیست...مشکل اصلی هیأت نظارت استان است که رئیس آن از اول انقلاب تاالان هرجریانی اومده ایشان باهاش همرنگ شده؛

    اول انقلاب طرفداربنی صدرملعون بود؛بعدش میرحسینی وچپ شد والان هم که باعملکرد ناثواب ش. عامدانه بدنبال حذف نیروهای ولایتمدار وتقویت باند هاشمی است

    از نتیجه انتخابات استان این رومیشه برداشت کرد شهرهای پلدختر؛کوهدشت؛نورآباد؛خرم آباد؛درود وازنا....همه این حوزه ها عملکرد ه.... تقویت نیروهای طرفدار هاشمی بوده...

    نکته مهمتر ببینید.... توسط چه کسانی اداره میشه...

    اونوقت چوب این رفتار ناثواب ...رو باید عمار انقلاب ویار دیرین خمینی کبیر وامام خمینی بخورد...

  • سعید

    هوادارای چراغی که اینقد تو فضای مجازی زبونتون درازه اگه تو دنیای واقعی هم اینقد دل و جرات داشتید حداقل 7 اسفند میومدین تو خیابون نمیزاشتید ماژینیها رو با تیپا از شهر بیرون کنیم. الان برده بودید و اینقد فشار بهتون نمیومد

    • سربازسیدعلی

      بحث هواداری نیست؛مسأله حق الناس است که حضرت امام خامنه ای ازسال گذشته مورد تاکید قرار دادند ودر این انتخابات توسط دولت تزویر ودروغ در شهرستان پلدختر لگدمال شد وجالب تر اینجاست کسی که (سیدسعیدشاهرخی معاون سیاسی)مهندسی این انتخابلت رو داشته از این مردم که عاشق امام خامنه ای هستن. طلب کار وبه نمایندگانشان در مجلس توهین میکند

    • کرم اله

      اوفش

  • عضو صندوق دوکوهه رشنو پلدختر

    شاخص ترین سارق پلدختر دراین شعبه بازرس بوده

  • نظری

    پسر کدخدا ...که چهار فقره محکومیت قضای یدارد را آقای ....کرده بود ناظر انتخابات،یاری جان نوروزی که در دادگاه فقط یک استعلام می تواند بگوید چکاره است شده بود ناظر،دزد دوربین های شهرداری که به همین جرم دارای پروانده قضایی است را کرده بودند ناظر خدا بخیر کند چطور نظارت و اجرایی و بازرسی انتخابات پلدختر را مهندسی کردند بصیر انقلاب آیت اله جنتی مگر بمیرد و از این تخلفات بگذرد<

    • هاشمی

      دزد اموال شهرداری که به همین جرم محکوم واز شهرداری اخراج شدناظر صندوق أخذرأی در دبیرستان دخترانه شاهدشهرپلدختر بودن؛آیاهیأت نظارت میتواند جواب قانع کننده ای به این ملت مسلمان وعاشق رهبر بدهد

    • اسد

      پس با این حساب که ما میگین
      یعنی غیر از استانداری و فرمانداری ، هیئت اجرایی و بازرسی و نیروی نظامی و اطلاعات و دادگستری همه در رای نیاوردن کاندید شما مقصرند
      1- راستی متوجه حرافتون هستین واقعامعنی حرفتونو میفهمید
      2- اگه واقعا این همه افراد از هیئت اجرایی و هیئت نظارت و بازرسین و ناظرین و نمایندگان کاندید همه با کاظمی بوده اند (نماینده خانواده هایی از مردم پلدختر) پس کجا رای مردم داشتین . مگه این افراد جزو مردم پلدختر نبودند.این یعنی اعتراف به اینکه اکثریت مردم پلدختر درواقع با شما نبودند و فقط مردم جنوب شهرستان روداشتین
      پا رو روی وجدان خود نذارید و همه مسئولین رو متهم نکنید

  • باقر

    اقای سعیدشاهرخی دوران انتخابات بابایی هم انتخابات سالمی بود که سادات یکی یکی دارند درموردش حرف میزنند

  • خداوند بزرگ به دادمان برس

    <>لیست ناظرین هیات نظارت که دربست رد خدمت سادات و جریان کاظمی بودند را باید آقای فضلی نژاد با سوابقشان معرفی کند تا معلوم شود چه کسی راست می گوید اوباش و سابقه داران را بردند در پلدختر بعنوان ناظر هیات نظارت فعال کردند این جفا به خون شهداست.

    آقای ... دزد گمرک رد شده بود چطور شد یهو تاییدیه گرفت وش ورای نگهبان را در پلدختر در بست در اختیارش قرار دادید

  • خانواده شهید

    وقتی مهندسی شکل بگیرد مثل بمبران تلنبار تخلف می ریزد و بنابراین کاییدی که سهله اگر عارف هم در پلدختر بود.... و عوامل ذلیلش در پلدختر دوام نمی اورد . ابطال انتخابات خواسته ماست لبیک یا خامنه ا

  • سلیمانی

    آقای سپهوند هم کمتر از شاهرخی در پلدختر مقصر نیست مردم معترضند و شهر در سکوت به سر می برد انگار شهر ارواح است رای ما باید پس د اده شود

  • بیرانوند

    >با سلام : خدکت آقای معاون سیاسی امنیتی استاندار نجیب و با اقتدار لرستان : سئوال گذاشتن سخن گویی اصلاحات بنام های نظر دیکوند و نورالدین دریکوند که از افراد وابسته به جبهه رضایی معاون دوران سروش بودند را در دستگاه مجریان فرنانداری و استانداری را در طرفداری کانددیای مورد نظر خود نبود اگر این را هم می خواهی رد کنی که دیگه شما را هم باید بگیم خیلی نخیب هستی عین استاندار جون عکس این آقایان در سخنرانی های ستاد تبلیغاتی همان آقا در .... هستند

    ...که هیچ کار قانونی انجام ندادی در این استان شما را به خون شهدای اگر اعتقاد دارید واکذار میکنیم همان خون هایی که منتظری را به آن روز انداخت . والسلام

    • ناشناس

      دزدی وخیانت کردن به مردم هنر نیست اقتدارش رو فاطمه زهرا به زمین میکوبه

      اقای ... از خدا خجالت بکش
      با او هلوکوپتری که اون روز برا بدبخت کردن مردم پلدختر وارد شهر شدی
      خداوند به درد لاعلاج گرفتارت کنه





      هرچی ادم دزد تو پلدختر بوده شما اونها رو
      برا سر صندوقیها انتخاب کردی</b>

  • احمد

    دزد گمرک و فردی که دوبار رد صلاحیت شده است شایسته نمایندگی مردم .....در مجلس نیست

  • ناشناس

    اقای شاهرخی جدا جای تاسف دارد که مشتی دزد ازجمله یارجان دزد که مشهوره جز سر صندقی های حوزه پلدختر بودن

  • ستاری

    >یار غار ... چند روز پیش در پرواز تهران- خرم آباد نشسته بود و همراهی اش می کرد که سید جان نمی دانی من چی بلایی سر کاییدی و چراغی آوردم ،... هم گفت نگران نباش کمک بده تا بذاریمت جای این نهاوندی استاندار .

    در این بین یکی از مسافرین پرواز از ...می پرسد .... این همان کسیه که به قول کاییدی برایش مهندسی کرده ای؟ناگهان رنگ .....زرد می شود که کدام مهندسی ،ایشان حاج حمید نماینده معتدل پلدختر است این حرف های پایداری ها را توجه نکنید

    • دلسسسسوز پلدختر

      شمارش آرا ب چ دلیل نیمه تمام رها شد?? و در شمارش مجدد ۲۴ هزار آرای دکتر چراغی کجاست??

  • سالاری

    آقای شاهرخی جنابعالی صراحتا معارض بیانات چند روز پیش. رهبرمعظم انقلاب که فتنه 88رو توطئه دشمن وانتخابات راسالم دانستند آن راتقلب میحوانید؛یقینابایددرمحضرمردم شهیدداده لرستان. تقاص پس بدید؛گرچه لیاقت اینونداری...

  • عضو صدوق اسلام آباد- چم قلعه پلدختر

    یکی از کسانی که آقای فضلی نزاد رئیس هیأت نظارت شهرستان دراین صندوق بعنوان ناظر شورای نگهبان منصوب کرده بود فردی است به نام « ب م » که ازکلاهبرداران تحت تعقیب امنیتی ، قضائی است که شائبه هائی درخصوص ارتباط او با عامل پلدختری انتحاری مرقد حضرت امام (چندسال پیش)، با هوشیاری مأموران امنیتی خودش را منفجر کرد درآن زمان مطرح بود.

  • ناشناس

    منظور از نقطه چین های کامنت بالا سید سعید بوده که یار غار کاظمی است و ما فقط خواهان برکناری این آقا هستیم

  • بنده خاکی خداوند

    از اظهارات آقای رحمانی فضلی درجلسه امروز با استانداران چند مطلب جای تامل وسوال دارد :
    - اولین انتخاباتی است که رسانه های بیگانه درمورد آن مطلب بدی نگفتند ؟؟ ( امام فرمود هرگاه دشمن ازشما تعریف کرد...)
    -وزیرمحترم کشور درموضعی فراتر ازجایگاه خود به شورای نگهبان دستورمی دهدهرچه سریعتر صحت انتخابات راتأئید کند !!
    -مردم دراین انتخابات به گفتمان اصلاح طلبان و اعتدالیون رأی دادند.
    -ثبت نام 12 هزارکاندیدای مجلس برای فشاربه شورای نگهبان نبود !!!

    • بازمانده دفاع مقدس

      بفرموده پیرجماران حضرت امام خمینی(رض)هرگاه دشمن از شماتمجیدکرد بدانید کارتان ایراد وانحراف دارد
      (نقل به مضمون)

  • میر رضایی

    جدای از مهندسی انتخابات توسط...؛هیأت نظارت شهرستان پلدختر بااستفاده از عناصرنامطلوب طرفدار سیدحمید تکمیل کننده این نقشه بود وجای بسی تأمل است استفاده از اشخاصی مانند.... درصندوق مسجدامام علی که سال گذشته بعلت سرقت برنج توسط نیروی انتظامی درستگیرشد؛

    آقای ب _م درصندوق یاربیژن عباسی که در حرم امام عملیات انتحاری داشت؛

    ر_ر سارق دوربین های شهرداری ودارای پرونده محکومیت در محاکم قضایی؛

    یاری..._ن سارق معروف وسابقه دار ناظر درصندوق دوکوهه رشنو؛

    ایرج_و عضو کد دار گروهک منافقین ناظر در صندوق گردکانه
    و....این داستان سر دراز دارد

  • ناشناس

    سید حمید نماینده پلدختر نیست هم قطار یاری جان و روسی رضایی و...نماینده مردم نیست

    • حق شناس

      س حمید لیاقت داشت رای آورد .رت بوفتید تا گپ بوید بلکه ده یادتو روه 7 اسفند 1394 روز انقلاب /راستی ماژینیها چطورن؟

  • ناشناس

    >نظرات ارزشی مردم پلدختر رد سایت ارزشی لرستان خبر نشان دهنده عمق فجایع انتخاباتی ... و عواملش است که انتخاباتی را رقم زد که بقرآن مال مردم نبود

  • بسلامتی اصلاحات

    سلام به همه, خواستم بگم کسانی که میگن دکتر چراغی از ماژین اومدن رای بهش دادن, پس چرا نمیگن, گوشه پل ماژین که همه از طایفه ترکارانی هستن, اقای,,,,,, از رنیگنبان اوردشون, وبه سید رای دادن, پس دیگه نگید ماژین,

  • حبیب

    انتخابا ت پلدختر باید باطل شود

  • بالاگریوه

    باطلش کنی واهشتی یر.بستونه

  • ناشناس

    فضلی نژاد کمتر از شاهرخی در انتخابات پلدختر مقصر نیست

  • مردم بالاگریوه

    همینجا ابراز تاسف خود را از خواندن تمام پیام های دوستان اعلام کرده،جمع بندی نشان میدهد که اکثربت زن و مرد به نحوه برگزاری انتخابات معترض اند سوال اینست که عموم مردم از چه سرخورده و اندوهگین اند چرا هیچ یک راضی به نظر نمیرسند و دم از عزای عمومی میزنند

    ،آقای ... کسی که در صحن علنی مجلس دم از حق کشی و ستم شما میزند وکیل تام الاختیار این مردم است و به دفاع از مردمش برخواسته،شما انتخابات سال88را زیر سوال برید معلوم است چه بلای به سر شما آمده که کل گذشته نظام را زیر سوال میبرید و آنرا مردود میدانید،امیدوارم خداوند زیانتان را بلای جانتان قرار دهد اگر بگویم امیدوارم روزی وجدانتان بیدار شود مزاح نگفته ام

    • خانواده شهدا

      آقای دکتر کاییدی که سید سعید شاهرخی او را طبل زن عدم تخلف در انتخابات 88معرفی کنه فرزند شهید است و پای اصولش وایساده اینها از کفن پوشیدن کاییدی عقده داشتند

    • بسیجی سیدعلی

      اوج عصبانیت آقای .... از کائیدی. مربوط به زمانی است که دکتر درفتنه 88 در دفاع ازولایت کفن پوش شد والبته داغ کتک خوردن خودش که از عوامل فتنه بود توسط فرزندان خمینی کبیر وهمچنین جواب مشت آهنین مردم نجیب وولایتمدارپلدختر که مثل پتک در این شهر برسر عوامل تحکیم وحدت اومد هنوز در دل داره ودر این انتخابات به خیال خودش باانتخاب سیدحمیدانتقام گرفت؛ولی مردم پلدختر همواره در مسیر ولایت خواهندماندوذره ای کوتاه نخواهند آمد

  • وجدان

    به خداای مردم درستکار حقیقت این است این دودوره است انتخابات در پلدختر کثیف شده تا جایی که ابروی اسلام و نطام و مردم پلدختر رفته چون همه کاندیداها هم پول داده اند هم اقلام هم قسم هم تهدید دولتی خدایی وجدانی یک بار باید این انتخابات باطل بشه چون این کار لکه ننگی است برای درستی صداقت دیانت لیاقت چون پول وزور بیشتر مساوی است با برد

  • ناظر امین

    باسلام و احترام به عزیزان لرستا خبر
    باید برای درستی یا نادرستی وجود هرکدام از افراد مسأله داربعنوان ناظر یا .... برروی صندوق ها ، فقط از اعضای همان شعبه اخذرأی سوال شود چون گفته شده است رئیس هیأت نظارت شهرستان پلدختربا زرنگی برای اینگونه افراد مشکل دارحکم های موقت وبدون برگه دوم صادرکرده و به آنها گفته شده پس ازاتمام ساعات پایانی انتخابات این برگه هارا ازبین ببرند.

    • حمیدی

      دکتر کاییدی در قلب ملت جای دارد او کفن پوش ولایت و نماینده ای بصیر و انقلابی بود

  • سید صالح حق طلب

    سلام چند مطلب تامل برانگیز داخل فایل صوتی جناب منتخب پلدختر در جلسه دیدار با جوانان در منزل آقای حسن حاتمی قابل بررسی است 1- گفته شده که ما جوانان را مامور کرده ایم که جلوی پخش برنج وقند و ... رادرجامعه بگیرند اولاً آنها براساس چه حکمی وازچه مرجع نظامی یاقضایی این کار رادرجامعه انجام داده اند هرچند کار اصلی خودشان توزیع اقلام مذکور بوده است دوماًاگر هرکاندیدی چنین نیروهایی داشته باشد چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت ودراین راستا کار نیروی انتظامی وقضایی واطلاعات چیست؟ 2- درقسمتی گفته که ما جوانان رامامورکردیم که ازرای دادن افرادی که خارج شهرستان آمده اند جلوگیری نمایند این یعنی چه ؟ یعنی جلوگیری از شرکت عموم مردم درانتخابات وساقط کردن یک تکلیف شرعی - سیاسی از مردم ، مردمی که نظامشان و رهبرشان رادوست دارند و خواهان حضورحداکثری درانتخابات یراساس فرموده مقام معظم رهبری هستند وباشناسنامه خودشان شرکت کردند آیا دربین اینها دانشجو، سرباز ، کارمند و ... وجود نداشت ؟ وشما چکاره بودید که ازرای دادن آنها جلوگیری کردید ؟ این یعنی واقعاً به اعتراف خودشان نگذاشتند مردم در کمال آرامش وامنیت رای دهند ؟واین یک نحوه ایجاد ارعاب ووحشت درجامعه به نفع فردی خاص است تاازرای دادن افراد با نامزدهای دیگر جلوگیری شود .

  • جودکی

    اقای شاهرخی ازریس بازرسی اقای الیهاری بپرسید کی بازرسین را انتخاب می کرد ؟سیدجواد

  • ابراهیمی خانواده شهدا

    ایام فاطمیه تسلیت باد. دوستان اگر توجه کنید جریان مرموز هاشمی با سردمداری... محور کارش را حذف نمایندگان و لایی و اصولگرای لرستان قرار داد و متاسفانه با ضعف هیات نظارت لرستان و همسویی انها در پلدختر و کوهدشت با اجرایی و بازرسی کاری کردند تا این تیم مخوف در لرستان به مجلس برود.

    چرا افراد مساله دار در پلدختر بنام شورای نگهبان بروند بشوند ناظر ........................که افتخارش حکم حزب رستاخیز برای خانواده اش است کجا دلسوز نظام است ؟

    چرا در کوهدشت باید انتخابات ساعت یازده شروع شود و در رومشگان همان ساعت یک کار تمام شود؟

    چرا باید نمایندگان فرماندار در معمولان شب انتخابات با کودتا حذف و دوستان سید سعید از بیرون شهرستان مجری شوند؟

    چرا اراذل و اوباش باید بجای پلیس داروغه شهر شوند و همانگونه که سید حمید در سخنرانی اش روز پنجشنبه 20اسفند در جمه جوانان حامی اش گفته مثل کمیته اول انقلاب نظم را ایجاد کردید و با مخالفین برخورد کردید؟

    دلسوزان نظام کجا هستند ؟شورای نگهبان چرا بررسی نمی کند این فجایع را

  • ناشناس

    انتخابات نبود بخدا این ....بی ریشه کیه که بیاد برای انقلاب در لرستان تعین تکلیف کند

  • قیاسوند

    وقتی که شخصی مانندگودرزنظری. فرماندار اسبق پلدخر(دوران سیدمهدی شاهرخی ودولت اصلاحات)بادودستگه اتوبوس اجاره ای ازصبح تاغروب آدم میاره توی شعبه های مسیرآزادراه ویاسیدعلی اکبر موسوی ازقم شناسنامه وافرادمیاره اینجا وآزادانه جولان میدن واسه برد سیدحمید؛معلومه که انتخابات ازپیش مهندسی شده است!
    ننگتان باد

  • مسجدی

    هیات نظارت پلدختر چرا دست کسانی افتاد که همسو با جریان کاظمی و هاشمی هستند؟کسی هست پاسخ بدهد؟

  • رسانه ای

    باقدردانی از برادران خوب لرستان خبر
    انشاالله سعی کنید این مطلب مربوط به معاون سیاسی استاندارهمچنان درصفحه اول سایت باشد

  • کرماله

    بچه ها یه چیز بگم .همین کاییدی که میگه دیگر کاندیدا پول دادان .خودش یه خاور در روستای افرینه ازش گرفتن

    • ناشناس

      کاییدی و توزیع برنج و پول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه از این مضحک تر نمیشه که فرزند ولایت را متهم کنید متهم اصلی سید سعید و سید حمید و نظارت و بازرسی هستند

  • محمد

    باسلام به لرستان خبر و تشکر وقدردانی ازشما که هیچ پیامی را فیلتر نکرده اید از شما انتظار می رود که تک تک این پیام ها را به گوش این مسئولان انتخابات که انتخابات شهر ما را مهندسی کرده اند برسانید در شهر ما یک خفقان به وجود امده حال خواستاریم تا قبل از نوروز 95 خبر های خوشحال کننده ای از این سایت ببینیم ما همه خواستار یک ابطال جدی هستیم .

    با تشکر

  • همراه اول

    حرف کاییدی با حرفای دلسوزان انقلاب و مردم و تخلف و مهندسی در انتخابات یکی است نگاهی به کامنت های مردمی بیاندازید

  • همراه اول

    کاظمی در جمع جوانان حامی اش در شب پنجشنبه هفته گذشته به اوباش بودن دوستانش اعتراف کرد آن جا که گفت کار شما جوانان عزیز شبیه به کار کمیته اول انقلاب بود ،این یعنی هرج و مرج و قانون را هیچ دیدن

    • کرمی

      اگر تایید شود دیگر کسی در پلدختر دوره آینده پای صندوق نمی آید چون اوباش کاظمی به جای نیروهای انتظامی و نظارتی خودشان انتخابات برگزار می کنند و هر کس در مقابل انها باشد باید نابود شود

  • سجاد

    آقای شاهرخی لطفا توضیح بدید به مردم که چرا اختلاف رأی خبرگان با مجلس در پلدختر حدود سه هزار برگ است درحالی که به هرشخص یک برگ خبرگان داده میشه ومجلس یک برگ...امامجلس حدود سه هزاربرگ بیشتراست

  • کرمی

    >شاهرخی باید برکنار شود،انتخابات در کوهدشت و پلدختر انتصابات بود،عوامل نظارتی وقتی که اوباش و متخلفین را سر صندوق ها گذاشتند در حدی نیستند که در مورد صحت انتخابات پلدختر نظر دهند،شورای نگهبان باید در عملکرد هیات های نظارت بررسی کند و با متخلفین در لباس نظارت برخورد کند ،.... و اوباش تاسف بار بود

    • حق شناس

      هه کوره کشتو-رت بوفتید-نه قرمز نه آبی سید انقلابی

  • کوروش کبیر زنده باد

    انتخابات پلدختر قشششششششششششششششنگ مهندسی شده بود .... کارخودش و کرد کل مردم پلدخترو نادیده گرفت فقط خودش تنها واسه حمید طارمی انتخابات برگزارکرد ما الکی رای دادیم حمید طارمی رو پنجشنبه حکمشو امضا کردن که بره مجلس،هرچی دزدوخلافکار بود گذاشت سرصندوقها که بدون اینکه ردی ازشون بمونه دزدی بکنن .... هم که بجز صندلی استانداری میخواست کل لرستان بره پشت قواله اش پیش خدا و مردم پلدختر روسیاه بشین خرابکارا

  • کوهدشتی

    مطمئن باشید شما خائن بودن خود را به مردم لرستان ثابت کردید و واسه همیشه رفتنی شدید

  • طرهانی

    هیچ گاه نام و خاطره شما و دیگر عوامل برگزار کننده انتخابات به خاطر مهندسی انتخابات و پایمال کردن حق مردم (با توجه به حق الناس خوانده شدن رای مردم از سوی مقام معظم رهبری )در انتخابات کوهدشت، به عنوان .... دولت تدبیر امید در لرستان پاک نمی شود، این دوران معاونت شما نیز بگذرد و تاریخ لرستان (با اسنادی از قبیل فیلمهای تخلفات انتخاباتی و...) عملکرد شما را بهتر قضاوت میکند، انتخابات کوهدشت لکه ننگی بود بر دامان دولت تدبیر و امید در لرستان...
    یا مهدی (عج) ادرکنی...

نظرات