فردا مراسم تشییع/

پیکر نخستین شهید مدافع حرم لرستان ساعت 19 امروز وارد بروجرد می‌شود

به گزارش لرستان خبر، محسن مقدسی مسئول روابط عمومی سپاه بروجرد با اعلام این خبر اظهار داشت: پیکر مطهر شهید سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشاالله شمسه امروز به تهران منتقل‌شده و تا امشب به شهرستان بروجرد وارد می‌شود.

وی افزود: در صورت انتقال پیکر مطهر این شهید مدافع حرم عصر امروز در میدان آیت‌الله بروجردی(ره) این شهرستان مراسم استقبال برگزارشده و پس‌ازآن به‌منظور برگزاری مراسم شبی با شهدا به حسینیه ناحیه مقاومت بسیج منتقل می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه بروجرد خاطرنشان کرد: تشییع پیکر این مجاهد انقلابی صبح فردا رأس ساعت 9 صبح از مقابل مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای این شهرستان با شرکت عموم مردم خداجو و حزب‌الله بروجرد و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محل دفن این شهید والامقام بر اساس وصیت‌نامه وی توسط خانواده‌اش تعیین می‌شود.

شهید سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشاالله شمسه روز شنبه در مناطق عملیاتی سوریه توسط تک‌تیرانداز گروهک تروریستی تکفیری داعش به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

ماشاء الله شمسه از رزمندگان و فرمانده هان دلاور دوران دفاع مقدس بود که در سال 1364 به عضویت سپاه پاسداران درآمد و قبل از آن از اعضای فعال بسیج بود که پس از بازنشستگی به سوریه اعزام و به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
 شهید شمسه از فرماندهان تاثیرگذار در عملیات مدافعان حرم در سوریه بود که توسط تک تیرانداز تروریست های تکفیری در جنوب شهر حلب به شهادت رسید.

وی قبلا فرمانده گردان حمزه و ثارالله بود و آخرین مسئولیت شهید شمسه معاونت عملیات گروه 24 بعثت بود که بعد از آن به افتخار بازنشستگی نایل آمد.
 شهید شمسه نخستین شهید مدافع حرم استان لرستان است که پیکر مطهر وی در بروجرد تشییع و خاکسپاری می شود.

photo_2016-04-05_13-21-19نفر اول از سمت راست

photo_2016-04-03_16-42-20

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات